Recensie Alessia, Den Haag, Geleenstraat 86 k2 2,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1231

Wandelaar
Forumpionier
29
11/07/21
15
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/2182496-alessia
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisterenavond deze Roemeense dame bezocht. Weet haar naam niet maar heeft lang zwart haar, meestal staart, grote borsten, althans die indruk krijg je als je haar ziet staan en tattoos op onderarm.
wat een slaapverwekkende vertoning. Kan niet lachen, zegt geen twee woorden en tijdens de handjob was ze aan kreunen. het Pijpen en neuken was ondermaats. Leek alsof er een opblaasbare pop lag.
wat de borsten betrof, eenmaal de witte bikini uit ging, zakten deze richting nagelbuik.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Alicia staat er denk ik in de middag en avond? Woensdag heb ik haar dan bezocht, toen ze eindelijk eens bij het raam stond in plaats van continu achterin dat kamertje te zitten. Haar naam wist ik ook niet meer, maar Alicia klinkt bekend.

Als ze wat zei was het niet heel duidelijk, bij het wassen vooraf was ze niet heel handig en het was een kille bedoeling. Pijpen was ondermaats, geen gehoord gegeven aan mijn voorkeur en het neuken was raar en ondermaats. Op een gegeven moment heb ik het maar afgekapt.

Witte bikini inderdaad, vorige week zag ik haar ook al in het oranje. Zei een jaar actief te zijn, maar niet waar precies.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze was inderdaad niet echt spraakzaam, maar ik kom ook niet voor het goede gesprek.

Ze was mijn tweede bezoekje die avond en dan weet ik zelf al dat de damei n kwestie er wat harder aan moet trekken ?. Ik ben dan ook niet de flauwste en spreek dan ook maar meteen een mooi prijsje af voor een half uur (mooi voor de dame).

Ik moet zeggen dat dit wel motiverend werkt, als ik de vorige recensies mag geloven. Prima blowjob voor langere tijd en heerlijk on top.
 
deze dame lang geleden in doub bezocht. inderdaad een koud type. ze heeft wel een heerkijk kont bij doggy die ze ook fijn omhoog steekt. toch loop ik er nu langs
qua uiterlijk verder top
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
waardeloze meid, jammer genoeg voor zulke lichaam. vandaag rond 18:00 uur haar bezocht. 3 x niks. voor standaard tarief binnengelopen. beide uit kleren gegaan. piemel gewassen, zij wachtte met condoom in haar hand, en op nog slappe piemel erom. kort gepijpt, en op mijn verzoek zij on top, wilde zij niet. moest doggy begonnen, kontje omhoog en na 15 seconden, vroeg zij of kan zij hem aftrekken.... heb ik gestopt en weggegaan. zij wil extra geld voor iets meer. ik heb niks extra gevraagd, het was echt belachelijk dat zij wil nog meer geld....ik vroeg waarom extra geld, zij klaagde dat haar werk hard is. TMM
 
Paulus is het nou nodig om te melden dat ze er wel of niet is, Je zit reclame te maken voor een meid die er niks van bakt. Tenminste als de bovenstaande recensies mag geloven, Bovendien vind ik het ook vervuiling van een recensie topic, dit zag je namelijk op hookers ook nooit.
 
dame voor corona in doub bezocht. heel arrogant maar mooi lichaam. doggie was wel top staat me bij. blijft bij een eenmalig bezoek
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ongeveer 2 weken geleden was ik eigenlijk op zoek naar Aida. In de straat zag ik Alesia. Klein rondje gelopen, even gewikt en gewogen. Ondertussen hopen dat Aida achter haar raam zou verschijnen maar dat gebeurde niet. Bij Alesia aangeklopt en ik kon vlot meelopen. Dame oogt eind twintig. Op de kamer 50 euro afgerekend waarna het spel begon. Goed pijpen, beffen mocht niet. Vervolgens doggy en missio. Hand er voor in beide posities. Toch afgemaakt. Kort wasje en als een speer vertrokken.

Toen ik wegreed zag ik dat Aida kwam aanlopen.... Schijnbaar had ze eten gehaald met een collega.

Voor mij geen herhalingsgevaar bij Alesia.

Volgende keer langer wachten is mijn voornemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed pijpen maar toch twee sterren? Je recensie geeft een normaal bezoek weer, maar het formulier weer een slecht beeld.
In essentie heb je gelijk. Bij nader inzien kom ik echter niet tot meer sterren.... Wellicht heeft het te maken met mijn ambivalent oordeel van het pijpen als handeling op zich zelf.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Om mezelf nog maar eens te citeren:

Ik heb de afgelopen weken nog twee dames bezocht, die ik niet meer heb terug gezien. Mochten die er weer zijn, dan kan een berichtje hier alsnog.

De eerste was Aida, de tweede Alessia – die ik op 29 juli vorig jaar heb bezocht. Ze zat toen op 110 k6. Daarna had ik haar niet meer gezien. Tot Tweede Pinksterdag dit jaar. Ik zie op 86-3 een mooie vrouw, mysterieuze blik in haar ogen, die me erg aantrekt. Ik twijfel even en vraag het onze Paulus2, die zegt dat het Alessia is. M'n smaak klopt dus weer. Ik had haar niet direct herkend, maar zij mij wel (zegt ze, als ik binnen sta).

Regelmatig ben ik in de Geleen op zondag rond 13:00 uur. Vaak begint Alessia dan net. Sinds juni ben ik een paar keer bij haar op bezoek geweest (nu op 86-2). Ik betaal dan wel wat meer, maar heb een fijn half uur. SM hoeft van mij niet, behalve tepels knijpen. En dat kan ze goed, ze vindt het echt leuk om te doen. En voor mij heel stimulerend, succes verzekerd. En dan zo'n mooie meid on top, met haar prachtige borsten... :D

Alessia is wat serieus, maar heel attent en bijzonder mooi! Nu we elkaar wat beter kennen, ontdooit ze steeds wat meer. Handje erbij deed ze eerst wel, maar nu niet meer. Ook op deze regenachtige donderdagmiddag was het (voor mij) feest! So you see: een wat meer positief geluid over Alessia. ;)
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas herken ik mij vooral in de negatieve recensies van hierboven. Ik kom niet zo vaak in de Geleen en al helemaal niet 's avonds dus ik had Alessia nog niet eerder gezien. Jammer dat ik dit draadje niet eerder gelezen had want dan was ik haar met alle liefde voorbij gelopen.

Aan het raam ziet ze er best lekker uit. Prima pijpmondje, lekkere tieten, goed lichaampje. Toen ik achter haar aanliep zag ik helaas al wel een ingedeukt kontje maar ach, kan niet alles hebben…

Bij binnenkomst begon ze direct over hoelang ik wilde blijven: 15 min? 30 min? Ik zei gewoon dat we 50 euro afgesproken '15 minuten dus' was haar antwoord. Oké dacht ik.. dat wordt weer zo'n bezoek…

Cd om slappe lul, zuigen doet ze aardig. Daarna zij on top. Lekker dat je volle tieten kunt beetgrijpen als ze je ligt te bereiden maar het gaat allemaal erg snel en gehaast. Daarna in missio ligt ze een beetje nep te kreunen en al heel snel wilde ze (op haar initiatief) doggy. Omdat ik niet van ingedeukte kontjes houd heb ik gezegd dat ze het dan maar met dr handen af moet maken. En toen begon ze dus hard en gevoelloos aan mn lul te trekken tot ik kwam.

Slotsom: prima tieten, lijfje ook voldoende maar service onder de maat. Mij ziet ze niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas herken ik mij vooral in de negatieve recensies van hierboven. Ik kom niet zo vaak in de Geleen en al helemaal niet 's avonds dus ik had Alessia nog niet eerder gezien. Jammer dat ik dit draadje niet eerder gelezen had want dan was ik haar met alle liefde voorbij gelopen.

Aan het raam ziet ze er best lekker uit. Prima pijpmondje, lekkere tieten, goed lichaampje. Toen ik achter haar aanliep zag ik helaas al wel een ingedeukt kontje maar ach, kan niet alles hebben…

Bij binnenkomst begon ze direct over hoelang ik wilde blijven: 15 min? 30 min? Ik zei gewoon dat we 50 euro afgesproken '15 minuten dus' was haar antwoord. Oké dacht ik.. dat wordt weer zo'n bezoek…

Cd om slappe lul, zuigen doet ze aardig. Daarna zij on top. Lekker dat je volle tieten kunt beetgrijpen als ze je ligt te bereiden maar het gaat allemaal erg snel en gehaast. Daarna in missio ligt ze een beetje nep te kreunen en al heel snel wilde ze (op haar initiatief) doggy. Omdat ik niet van ingedeukte kontjes houd heb ik gezegd dat ze het dan maar met dr handen af moet maken. En toen begon ze dus hard en gevoelloos aan mn lul te trekken tot ik kwam.

Slotsom: prima tieten, lijfje ook voldoende maar service onder de maat. Mij ziet ze niet meer.
oke mooie kom je niet meer by de andere dan in de double
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan