WHEM Alessya, Hasselt (Villa Valentino)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Frd Waarom zet je deze vraag onder de hoofding "Recensie"? Je hebt toch geen recensie geschreven maar een vraag gesteld. Dit hoort thuis in de rubriek "Op zoek". Gelieve hier rekening mee te houden in de toekomst.
 
Goed nu dat alles ok is, ben geweest naar deze meisje en de eerste wat ik deed na zien haar: omdraaien en weggaan!
Of het dezelfde meisje is of niet, maar op de foto's staat ze 8 levels schoner, ondanks ik duidelijk vroeg naar de echtheid van de foto's.
Maar aan haar reactie te zien, was ik niet de eerste teleurgestelde :)
 
Oei, dat is niet zo leuk.
Hopelijk binnenkort een betere ervaring met een ander meisje.
Helaas, vandaag nog eens geprobeerd, Julia uit Zutendaal. Een lekker bommetje op de foto's maar moest over doorlopende witte lijn een U-turn maken.

Toen ik zei "you are not the same girl" zei ze dat de ander "zogezegd" bezig was!

Ik denk toch dat ik of terugga naar House of the pleasure of gewoon raamprostitutie ga bezoeken 🥳
 
Helaas, vandaag nog eens geprobeerd, Julia uit Zutendaal. Een lekker bommetje op de foto's maar moest over doorlopende witte lijn een U-turn maken.

Toen ik zei "you are not the same girl" zei ze dat de ander "zogezegd" bezig was!

Ik denk toch dat ik of terugga naar House of the pleasure of gewoon raamprostitutie ga bezoeken 🥳
Ben al paar keer in Zutendaal geweest in dat bekende huis
Steeds weer andere dame als op de foto's
Ik kom er daarom nooiiit meer
 
Ben al paar keer in Zutendaal geweest in dat bekende huis
Steeds weer andere dame als op de foto's
Ik kom er daarom nooiiit meer
House of Pleasure te Kinrooi kan ik je zeker aanraden.
Pluspunten:
- website met duidelijke foto's van alle dames
- lijst met "vandaag aanwezig"
- bij binnenkomen komen al de dames zich één per één voorstellen
- 2 jaar terug betaalde ik €80 voor 30min
- douche aanwezig (in de kamer waar ik geweest was)

Minpunten:
- geen discrete parking (mij stoorde deze niet)
- foto's weergeven absoluut de juiste persoon, maar foto's zijn sowieso mooier dan in real. Een goede oog ziet wel door de bewerkte foto's. Maar omdat meerdere dames zich komen voorstellen heb je altijd er een mooiste tussen waar je vrijblijvend mag beslissen
- meest recente update van "vandaag aanwezig" is niet op hun site, maar eerder op websites gelijk "kinky", "redlights" waar ook vermeld staan met "vandaag aanwezig"

Alleen heb ik een lijstje gemaakt waar ik al 3 weken zit te wachten 😂😂
 

Bijlagen

  • 245C9F48-0F0E-4C22-9804-7221D4C5A036.jpeg
    245C9F48-0F0E-4C22-9804-7221D4C5A036.jpeg
    93,3 KB · Weergaven: 33
Iemand ervaring met deze dame?

Ben er vandaag geweest. Het is de dame van de foto, foto's zijn wel wat bewerkt, maar ze ziet er nog steeds prima uit. Ze is wel iets ouder dan 18. Ze heeft mooie borsten met knoeperds van areolas. De rest is ook prima: slank, mooi gezicht, geen buikje, prima gevormde billetjes.
Tot zover het goede nieuws...
De leukere dingen die ze op haar Red Lights profiel aanbied - zoals, CIM, PZC, foto/video - blijken ter plekke niet mogelijk of tegen forse meerprijs. Ze houdt zich ook niet aan de afspraken en maakt de tijd niet vol.
Wegblijven dus!
 
Ben er vandaag geweest. Het is de dame van de foto, foto's zijn wel wat bewerkt, maar ze ziet er nog steeds prima uit. Ze is wel iets ouder dan 18. Ze heeft mooie borsten met knoeperds van areolas. De rest is ook prima: slank, mooi gezicht, geen buikje, prima gevormde billetjes.
Tot zover het goede nieuws...
De leukere dingen die ze op haar Red Lights profiel aanbied - zoals, CIM, PZC, foto/video - blijken ter plekke niet mogelijk of tegen forse meerprijs. Ze houdt zich ook niet aan de afspraken en maakt de tijd niet vol.
Wegblijven dus!
Zoals ik schreef, ik had twijfels naar de echtheid van haar foto's waar ze vele keren schoner dan echt was, maar ik ga mee met uw bevindingen. Maar qua karakter denk ik dat we zeker eens zijn :) ik kreeg al snel een mindere indruk van haar en blij dat ik onmiddellijk wegging.

Ik stop eventjes met zoeken op redlights (of prive), waar meesten fake zijn. Best binnenkort een raamprostitutie bezoeken :)
Qua uiterlijk wordt je alvast niet verrast 😮
 
Ben er vandaag geweest. Het is de dame van de foto, foto's zijn wel wat bewerkt, maar ze ziet er nog steeds prima uit. Ze is wel iets ouder dan 18. Ze heeft mooie borsten met knoeperds van areolas. De rest is ook prima: slank, mooi gezicht, geen buikje, prima gevormde billetjes.
Tot zover het goede nieuws...
De leukere dingen die ze op haar Red Lights profiel aanbied - zoals, CIM, PZC, foto/video - blijken ter plekke niet mogelijk of tegen forse meerprijs. Ze houdt zich ook niet aan de afspraken en maakt de tijd niet vol.
Wegblijven dus!

Wat bedoel je met knoeperds?
 
Ben er vandaag geweest. Het is de dame van de foto, foto's zijn wel wat bewerkt, maar ze ziet er nog steeds prima uit. Ze is wel iets ouder dan 18. Ze heeft mooie borsten met knoeperds van areolas. De rest is ook prima: slank, mooi gezicht, geen buikje, prima gevormde billetjes.
Tot zover het goede nieuws...
De leukere dingen die ze op haar Red Lights profiel aanbied - zoals, CIM, PZC, foto/video - blijken ter plekke niet mogelijk of tegen forse meerprijs. Ze houdt zich ook niet aan de afspraken en maakt de tijd niet vol.
Wegblijven dus!
Heb met het adres in Zutendaal alleen slechte ervaringen
Altijd andere dame dan op de foto's
Of de mogelijkheden van RL zijn ineens niet meer mogelijk
Of de dame plots bezet
Altijd wat loos op dit adres
Ik kom er niet meer
 
Sorry voor late reactie, hopelijk ben ik niet te laat.. inderdaad: die profiel is het.
Met andere woorden, je krijgt met deze slanke blondine op de foto niet te maken maar eerder een soort tegenovergestelde of iets wat er van héél héél ver ergens op moet lijken. Of de dame die je daadwerkelijk ontvangt hoopt dat je blind bent.
 
Met andere woorden, je krijgt met deze slanke blondine op de foto niet te maken maar eerder een soort tegenovergestelde of iets wat er van héél héél ver ergens op moet lijken. Of de dame die je daadwerkelijk ontvangt hoopt dat je blind bent.
Eerder de indruk: zo een meisje bestaat niet, ze gebruiken een fake foto en wanneer je aankomt met het "she is busy" te zeggen ze hopen dat jij, gemotiveerd in sex, toch "ja" gaat zeggen.
 
Iemand ervaring met deze dame?


Ben er ook geweest, vreselijk slechte ervaring. Voor alles moest worden extra betaald. Zelfs de BH ging niet uit, pijpen zonder was extra, doggy wou ze niet, aanraken mocht niet. En de hele tijd harde muziek en Roemeens kleppen, schelden, klagen.. wegblijven!!
 
Ben er ook geweest, vreselijk slechte ervaring. Voor alles moest worden extra betaald. Zelfs de BH ging niet uit, pijpen zonder was extra, doggy wou ze niet, aanraken mocht niet. En de hele tijd harde muziek en Roemeens kleppen, schelden, klagen.. wegblijven!!
Ik had mij beter eerder lid gemaakt op deze site, ben er dus vandaag geweest, vreselijke ervaring. Ik dacht dat het was omdat ik een zware mens ben maar precies heeft dat er niets mee te maken.
Dus weg blijven is inderdaad de boodschap.
 
Ik had mij beter eerder lid gemaakt op deze site, ben er dus vandaag geweest, vreselijke ervaring. Ik dacht dat het was omdat ik een zware mens ben maar precies heeft dat er niets mee te maken.
Dus weg blijven is inderdaad de boodschap.
Ripped +10 jaar sportschool member hier en zelfde ervaring,
het lag niet aan u 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan