Recensie Alex, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Golazo!

Vaste klant
103
17/11/23
210
15
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6232097-alex
Totale kosten (in euro)
250
Ik zoals reeds enige tijd geleden beloofd in haar WHEM-topic, hierbij nog een beknopte recensie van mijn bezoek aan Alex. Dat was helaas toch een tegenvaller.

Waarom? Vooral omdat de foto's toch een wel erg rooskleurig beeld geven dat niet (meer) geheel strookt met de werkelijkheid. De jonge dame op de foto's is in het echt de 30 wel gepasseerd (staat inmiddels ook in de ad trouwens), en draagt flink wat meer gewicht mee dan de foto's doen vermoeden. Die zijn duidelijk digitaal bewerkt, wat werd bevestigd door haar WA-update: na onze afspraak plaatste de booker een keer foto's in haar update, maar 1 foto zat er 2 keer achter elkaar in. Eén onbewerkte versie, gevolgd door de bewerkte versie waarin haar taille ineens een stuk slanker was gemaakt met dank aan Photoshop.

Verder begon de date al niet echt lekker. Aangekomen op locatie volgde ik precies de aanwijzingen die ik via WA kreeg op qua (niet) kloppen op de deur e.d., maar kennelijk was dat niet wat Alex zelf verwachtte want zodra ik binnenstond vroeg ze geïrriteerd en mopperend waarom ik niet zus en zo had gedaan (omdat me via WA letterlijk het tegenovergestelde werd verzocht dus). Nu heb ik niet veel nodig om in de mood te komen, maar echt een relaxte sfeer schept zo'n ontvangst ook niet. Het gemopper over van alles en nog wat (de locatie, de kamer zelf, de temperatuur etc.) ging de rest van het uur door overigens.

Qua handelingen was het zoals je na bovenstaande zou verwachten; nogal plichtmatig en doelgericht allemaal. Na afloop had ik m'n broek nog niet aangetrokken of ze stond al met d'r jas aan om naar de tabaksshop te gaan voor d'r vape.

Voor mij geen herhaling dus. Misschien voor de liefhebber van iets voller met grote borsten wel.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan