Recensie Alex, Genk 3,50 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 396
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 396

Guest
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alex-new-girl-reall-photos.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Alex ontvangt op een gekende locatie.
Ik schat ze rond de 30 jaar oud, verder geven de foto's wel een correct beeld.

Ze tongt goed en laat zich graag beffen. Wel veel fake gekreun. Pijpen met condoom, neuken deed ze voor mij iets te voorzichtig met ook weer veel fans gehijg en gekreun.

Algemeen zeker niet slecht maar heb al beter gehad op deze locatie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alex-499146431.html
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren zag ik op RL een nieuwe dame die me wel aansprak en ik heb dan na de middag dan maar een afspraak met haar geboekt. Volgens haar advertentie zat ze in Geel maar toen ik het adres kreeg bleek ze in Mol te zitten. Op zich geen probleem, da's maar 10 minuten verder.
Op het afgesproken tijdstip kon ik dan volgens de instructies die ik gekregen had gewoon zonder aan te bellen naar binnen gaan (de deur stond altijd los) en toen ik boven aan de trap stond te wachten hoorde ik wat ''activiteiten'' in de kamer. Er was dus nog een klant aanwezig. Een paar minuten komt Alex dus uit haar kamer en ze verschoot omdat ik daar stond te wachten. Ze heeft zich dan snel aangekleed en kwam me vragen wat ik daar kwam doen. Toen ik haar zei dat ik een afspraak met haar had en haar mijn berichten liet lezen, kwam ze uit de lucht gevallen want de persoon die haar afspraken regelt had haar daar niks van laten weten. Uiteraard was ze niet gelukkig met heel die situatie en heeft ze wat boze berichten gestuurd met de persoon die achter de schermen alles regelt om duidelijkheid te vragen en nadat ze zichzelf eerst een kwartiertje de tijd gegeven had om wat te bekomen en zich op te frissen mocht ik dan eindelijk met haar naar de kamer gaan. De kamer op zich was proper, maar er was een probleem met de verwarming en ze kon de radiator niet afzetten zodat het er eigenlijk iets te warm was.

Alex is echt wel een aangename verschijning en ze lijkt helemaal op haar foto's. Slank, blond halflang haar, b-cup met gepiercete tepels, ... en ze praat heel graag.
Na de financiële verplichtingen zijn we wat beginnen te kussen en hebben we elkaars lichaam wat verkend met onze handen. Ik ben eigenlijk niet echt een fan van gepiercete tepels en het kussen was jammer genoeg wel maar heel oppervlakkig. Toen we op het bed beland waren, ben ik haar beginnen te beffen en dat kon ze echt wel appreciëren. Na een tijdje was het dan mijn beurt om te genieten en begon ze me te pijpen. Dat was wel met condoom, maar ze deed het wel heel enthousiast. Ik heb haar een paar keer moeten intomen omdat ze wat te hard haar best aan het doen was en het anders te snel gedaan zou zijn. Nadien is zij mij beginnen te berijden waardoor ik ook met haar borsten kon spelen om uiteindelijk in doggy te eindigen.

De afspraak was raar gestart maar uiteindelijk ben ik wel toch wel met een goed gevoel naar huis gegaan. Alex is een heel mooie vrouw en ze was enthousiast in wat ze deed. Ga ik nog eens terug gaan? Dat weet ik niet, aangezien het kussen wat oppervlakkig was, miste ik een beetje de GFE.
 
Alex ontvangt op een gekende locatie.
Ik schat ze rond de 30 jaar oud, verder geven de foto's wel een correct beeld.

Ze tongt goed en laat zich graag beffen. Wel veel fake gekreun. Pijpen met condoom, neuken deed ze voor mij iets te voorzichtig met ook weer veel fans gehijg en gekreun.

Algemeen zeker niet slecht maar heb al beter gehad op deze locatie.
Wat is deze gekende locatie?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan