- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
Alexa, 20 jaar, was nog maar net actief in het skw toen ik haar onlangs bezocht. Geen idee of ze al ergens anders dvp ervaring heeft opgedaan maar zou denken van niet. Ze spreekt slechts enkele woorden Engels, letterlijk, slechts enkele woorden. Of doet alsof want ze verspilt graag tijd met google translate. Vijftig euro is bij haar ook nog eens het tien minuten tarief 
Alexa heeft best een mooi gezicht en fijn lichaam met leuke kleine A-cup tetjes. Condoom omdoen was zeer stuntelig. Pijpen heel kort en stelde weinig voor. Intiem was wel ok, ze heeft een lekker kutje. Hierbij stelde ze nog voor om het zonder te doen voor vijftig extra.
Kort verhaal lang, lijkt onervaren maar wel heel bedreven in minimaliseren van de servicetijd en erg op zoek naar extra geld (langer blijven, zonder)
Haar buurvrouw, zelfde type, die in raam 3 stond leek me ook nieuw en haar vriendin te zijn. Dus die ga ik nu nog niet meteen uitproberen.

Alexa heeft best een mooi gezicht en fijn lichaam met leuke kleine A-cup tetjes. Condoom omdoen was zeer stuntelig. Pijpen heel kort en stelde weinig voor. Intiem was wel ok, ze heeft een lekker kutje. Hierbij stelde ze nog voor om het zonder te doen voor vijftig extra.
Kort verhaal lang, lijkt onervaren maar wel heel bedreven in minimaliseren van de servicetijd en erg op zoek naar extra geld (langer blijven, zonder)
Haar buurvrouw, zelfde type, die in raam 3 stond leek me ook nieuw en haar vriendin te zijn. Dus die ga ik nu nog niet meteen uitproberen.
Laatst bewerkt: