Recensie Alexa CD 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thesecretedstu1

Wandelaar
37
24/01/23
18
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
12x4
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/i-like-sex-and-enjoy-it-to-the-maximum-dick-20cm.html
Ik kwam Alexa tegen via een andere app voor een plezierbezoekje. Toen ik haar bezocht, bevond ze zich in de omgeving van Bertem.

Anonimiteit en Eerste Indrukken:
De anonimiteit was helaas vrijwel nihil. Toen ik aankwam, was er plotseling ook een andere klant aanwezig, dus ze vroeg me om "20 minuten" te wachten. Ik zag die man ook, dus ik zou hem zeker ergens herkennen. Het was ook in een doodgewone straat in Bertem (er zijn maar twee straten in Bertem dus niet echt super groot, en het was ook tegenover een soort winkel, dus het was vrij wel geen anonimiteit).
Wat haar uiterlijk betreft: haar foto's zijn echt en komen overeen met hoe ze eruitziet.

De Ervaring:
Wat de seks betreft: pijpen doet ze goed. Daarna gingen we over tot gemeenschap. De condooms die ze gebruikt, zijn erg strak – niet echt wijd of supergroot. Hierover had ik een dubbel gevoel: enerzijds voel je meer omdat het strakker is, anderzijds kan dat strakke gevoel ook een beetje ongemakkelijk zijn.
Verder is ze vrij actief en neemt ze verschillende posities aan tijdens de seks.
Een belangrijk punt is haar penisgrootte: haar profiel claimt 20 cm, maar dit is een enorme leugen. Ik schat het eerder op overdreven 8 cm.

Terug
Bovenaan Onderaan