Recensie Alexa, Den Haag, Hunsestraat 51 k3 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joe Carioca

Wandelaar
Forumpionier
53
10/07/21
124
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Begin vorige maand bezocht ik Alexa. Ze heeft ook in Amsterdam gewerkt (Wallen), daar kende ze mijn gezicht nog van... Omdat ik haar niet meer had terug gezien, heb ik niet over haar geschreven. Maar vanmiddag zag ik haar terug, op hetzelfde adres. Ze vertelde me dat ze een maandje met vakantie was geweest. Omdat ik 'beloofd' had nog eens bij haar terug te komen, ging ik op herhaling.

Alexa heeft een leuk, lief gezicht. Lief is ze zeker ook. Aan het raam valt het niet direct op, maar ze is erg klein. Ik denk dat ze de 1.50 meter niet haalt. Als ik vóór het bed ga staan en Alexa staat óp het bed, zijn we ongeveer even groot... ;)

Staand beginnen vind ik altijd een mooie start. Daarna nog even spelen tegenover elkaar op bed, dan is-ie 'panklaar' voor het vervolg. Pijpen doet Alexa prima, daarna mag ik twee standjes kiezen. Maar omdat het nogal benauwd is op de kamer, houd ik het er bij één ('normal') die lekker lukt.

Verwacht geen wilde acties of extra's bij Alexa. Daar zijn andere meiden voor. Maar het is een lieve, gezellige dame. Ze is aan de stevige kant, met een D-cup echt, wel wat slap. Maar ze is een heerlijk en vrolijk knuffelmeisje.

NB. Ik heb de afgelopen weken nog twee dames bezocht, die ik niet meer heb terug gezien. Mochten die er weer zijn, dan kan een berichtje hier alsnog.
 
Ja, klinkt precies als de dame die ik indertijd in A'dam op de Wallen ook bezocht @Joe Carioca, @Paulus2 tipte me dit topic toen ik naar een Rebecca in de Geleenstraat vroeg (zo heette ze op de Wallen), maar blijkbaar heet ze in Den Haag Alexa, wellicht omdat er al een Rebecca was. :)

Hoewel ik door je beschrijving wel ongeveer denk te weten dat ze het is, had ik haar niet eens als mollig omschreven, althans het stoorde me zeker niet tijdens mijn 6 a 7 eerder bezoekjes. Borsten vond ik ook prima en idd een ideale dame als het je om de looks en liefheid en niet om de aparte akties gaat.

Ik ga er binnenkort eens langs! :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had haar al eerder bezocht deze heerlijke dame met lange blonde haren en alles naturel, ook in antwerpen een behoorlijke tijd terug. Altijd enthousiast als ze me ziet, dat helpt wel om bij iemand naar binnen te gaan. Had haar al heel lang niet gezien, of ze liegt, ze zei dat ze al lang terug was van vak, of ze heeft het retedruk of ik ben blind, wat bijna niet kan want die naturel borsten van haar kan je niet missen ? ondanks geen beffen ? toch elke keer terug, waarom? Mag je zelf uitvinden haha ? standaardpakketje. Dat lichaam! in de kamer de high heels uit en... ze is weg, ik dacht wtf waar is ze? Grapje, ze is nog geen 1,50 lang schat ik, lekker mollig heerlijke borsten, fantastiche kont, dus heerlijk formaat om beet te pakken op te tillen en zo op je snikkel te zetten, pff echt niet normaal ? pijpen redelijk niet extreem diep, daarna gelijk overgegaan op doggy want ze heeft een verschrikkelijk lekkere volle kont ondertussen met die borsten spelen en hield het niet meer, probeerde zo diep mogelijk te penetreren hield die kont stevig vast en dumpte het rubbertje vol, daarna liet ik hem er nog even in hangen tot de laatste druppel ?dus niet gelijk mijn snikkel eruit waar ik een hekel aan heb. Wil altijd nog een beetje nagenieten ? Mijn advies: sponsor haar guys, ze is lekker. Toch 1 nadeel, ze lult teveel, dus boek nooit langer dan 20 min. je kan natuurlijk ook voor een pijp only sessie gaan ? werkt alleen de nightshift. Neuk ze ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou heb ik Alexa al wel vaker zien zitten overdag, maandag kwam het idee haar ook eens een bezoekje te brengen. Dat ging toen nog niet door, vandaag wel. Ze had me al wel veel vaker gezien in de straat, wat wel kan kloppen, dus ze zit er overdag echt wel regelmatig.

Alexa is een hele lieve en rustige dame die van de hygiene is en graag een praatje maakt. De eerste keer voor het instaptarief gegaan, veel meer bleek er standaard ook niet mogelijk, behalve wat extra tijd. Alexa blijkt erg mooi maar ook best wel klein zodra d'r outfit naast het bed ligt, waarmee ze in doggypositie al wel erg aantrekkelijk over kwam. Zelf vervolgens ook plaats genomen en na een prima start met pijpen overgegaan op doggy. Nou, da's zeker niet verkeerd! Toen ik die kont eenmaal tussen mijn handen had bleek het instaptarief prima te voldoen en was het rubber al snel vol.

Deze dame bezoek je om de looks en de vriendelijkheid, geen speciale dingen. Ze ziet mij zeker nog terug!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond snel voor een vluggertje naar het Haagse. Daar zag ik Alexa in een hotpants en tanktop staan en die enorme, uitpuilende borsten lokten me naar binnen. Snel een wasje en hop op bed. Mijn handen waar haar te koud, dus die moesten maar even op kamertemperatuur komen terwijl ze me heerlijk pijpte. Hierna toch nog even met die joekels gespeeld om daarna in missio te starten. Alexander kijkt je geil aan bij iedere stoot, maar houdt er wel een handje tussen. Daarna over gegaan op doggy en lekker tegen die billen ketsen. Beide handen gevuld met tiet heerlijk klaar gepompt. Het handje blijft er wel tussen. Hierna weer een wasje en wat small talk. Het handje is een minpunt, maar ik heb het idee dat als vaker komt deze geen rol meer zal spelen. Kortom leuk voor een snelle wip.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weer een keertje bij Alexa langs gegaan.

Ik liep eerst even de straat op en neer om te zien wat het aanbod zoal was zonder haar raam te passeren, want als ik langs haar kom weet ik dat de directe blik van herkenning ervoor zorgt dat ik met goed fatsoen eigenlijk niet meer verder kan wandelen.

Dat heb ik eigenlijk met geen enkele andere raam-dame zo.
Soms knikken ze naar je, soms doen ze alsof ze van niets weten, maar de meeste wachten toch af of je weer voor hun gaat kiezen.
Alexa is meer je buurmeisje die je op straat staande houdt en waar je al babbelende mee naar binnen wandelt.

Onzin natuurlijk, want ik blijf zelf stil staan en ik loop naar die deur toe en misschien heeft ze die toeschietelijke blik niet bij alle mannen, maar ik kom er niet langs zonder binnen te gaan als ik langs loop.

Eerst zag ik een, volgens mij donkerblonde, dame met eveneens grote borsten aan de overkant staan niet zo ver verwijderd van dat inloop stukje (waar o.m. Antonia staat), maar die stond met 2 andere dames in 1 raam te babbelen en alledrie keken ze niet op of om als er mannen langs liepen, dus dan weet ik ook niet hoe ik ze moet benaderen.

Aan de kant waar Alexa om het hoekje zit zag ik 2 dames die er voor me uitsprongen.
Een geil ogende brunette die naar me knipoogde en haar tong uitstak en heel direct sjanste (zuid Amerikaans? Half bloedje?) maar ik wist niet zeker of haar boezem echt of sili was, verder wel echt een mooie, uitdagende meid.

En een dame die nadrukkelijk met haar kont naar het raam gericht stond die best veel bekijks had, waarbij ik twijfelde of het Alice was of niet.
Ik dacht dat die iets verder terug stond en deze stond 2 kamers voordat je het hoek omkunt naar de Hunsestraat, maar het bordje Alice zag ik niet op de oorspronkelijke plek, dus misschien is ze gewisseld van plek en pose en heeft ze geen bordje meer.
Of het was een andere dame. Mede door die twijfel liep ik door om te zien of Alexa er was.

Blik van herkenning, glimlach en gelijk naar de deur. Bijpraten.

De enige in de straat waarbij je helemaal niet realiseert dat het een dvp is.
Terwijl ze toch echt hetzelfde werk doet.

Enige minpuntje is dat ze altijd een beetje klaagt over de klandizie, verder erg hartelijk en guitig.

De basis staat hierboven al wel aangegeven.

Zonder haar hakken is ze echt klein, de mannen schrijven mollig, maar ik vind haar eigenlijk gewoon normaal qua bouw, mooie grote natuurlijke borsten, knap koppie, leuke kleding en sinds kort een soort leesbrilletje dat bij de sex afgaat.

Geen dame voor aparte akties, maar bv de pijpen/missio combi werkt prima bij haar.
Bij het pijpen neemt zij de leiding, bij het neuken is dat andersom, ik bespeurde ook een handje ertussen, maar niet storend.
Goed oogcontact in mijn geval en het soort dame waar ik ook mee naar het café zou kunnen gaan voor een babbel.

Sommige dames vallen mee, anderen vallen tegen, maar Alexa is er zo eentje waar het bij mij gewoon logisch is dat ik naar binnen stap.

Niet door de uitzonderlijke service, maar door de combi looks en type dame.

Waarschijnlijk hebben andere mannen dat bij andere dames, want zo druk heeft ze het volgens mij niet, maar als ik het rijtje zo afloop, zijn de andere dames allemaal dvp's waar je een keer voor kiest, terwijl Alexa helemaal niet als een dvp oogt maar meer als een vanzelfsprekende connectie.

Misschien is ze gewoon goed in het op die manier brengen, maar ik denk eerder dat iedere wandelaar bij 7-8 dames naar binnen zou kunnen/willen stappen maar slechts met 1, hooguit 2, die chemie heeft waardoor het net even wat logischer aanvoelt allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan