Recensie Alexa, Den Haag 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 9027

Wandelaar
61
03/03/22
70
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2083877-alexa
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
TLDR: Leuke en aardige meid, is degene van de fotos's, doet haar best, niet heel spannend mijn beleving
LET OP: Er is bij haar sprake van contact met een tussenpersoon, dus het kan zo zijn dat je een keer op de 'afgesproken' tijd aankomt en dat ze niet beschikbaar is. Dat neem ik de DVP zelf niet kwalijk, maar wel de boeler die namens haar spreekt.

Afspraak via Whatsapp gemaakt. Ging allemaal vrij goed en makkelijk.
Eenmaal aangekomen even een paar minuten wachten op het huisnummer en we waren daarna binnen. Kort afgesproken wat wel en niet mocht, geld overhandigd en toen uitgekleed. De seks begon rustig met normaal zoenen en met de hand alles voelen. Daarna haar op d'r rug gelegd en gebeft+gevingerd (was ze tevreden over). Daarna PZC wat opzich wel goed was, voor de rest een standaard pijpbeurt.

Vervolgens condoom erover en zij bovenop. Ook wel oké, niets speciaals. HOUD WEL IN DE GATEN, elke keer dat je haar probeert te kussen of bijvoorbeeld haar tepels probeert te likken, zal ze stoppen met rijden en stilhangen. Niets bijzonders voor de rest, maar het viel mij op.

Alles vervolgens beëindigd met doggy en mission, ook niet heel boeiend.

Voor het geld is het prima, maar als je echt zoekt naar 'actieve' seks kan je beter overslaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2083877-alexa
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag geweest bij deze Russische dame. Via de gebruikelijke boeker was ik een paar minuten aan het wachten en al weer net op weg naar huis, toen ik het nummer kreeg op een adres bij Den Haag HS waar vaker wordt ontvangen door vergelijkbare advertenties. Gelukkig toch teruggekomen (ik hoorde later dat ze net wakker was, misschien gebeld door boeker, dus geef de dames niet de schuld als je te lang moet wachten!). Ben gewend dat de foto's van de Russinnen in Den Haag nooit kloppen, maar deze was helemaal echt. Beetje opgeleukt, de derde foto geeft een wat echter beeld, maar is de dame helemaal, mooi, jong, slank, kleine borstjes, echt heerlijk. Hele zachte GFE gehad met alles erop en eraan.

Zie ook recensie op Kinky, die lijkt mij ook echt en geeft nog wat meer informatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/2083877-alexa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Twijfelde of ik privé zou gaan of gewoon naar de ramen. Ramen is leuk maar vind de hygiene wat minder. Privé is normaliter schoner maar je weet nooit wat je aan treft totdat het te laat is om weg te lopen.

Gezien de bovenstaande recensies toch maar de gok gewaagd en Alexa (uit Ukraine) reageerde spontaan met "Come"! Afspraak gemaakt en gelukkig is het parkeren vlakbij HS maar €3 voor 1,5 uur.

Ik had onderweg nog een doosje chocolaatjes gekocht en dat heeft het ijs gebroken, ze werd zo blij dat ze me gelijk zoende en omhelsde.

Ze vroeg of ik een 1/2 uur of 1 uur wou blijven, dat hangt van haar af zei ik, als ze lang kan pijpen dan ga ik voor 1 uur, en gaf ik haar €150. Ze vroeg of ik nog wou douchen maar ik had net thuis gedoucht wat ze ook had gemerkt. Daarna bijna een uur gfe met tongzoenen, elkaar lichaam verkennen, nek en oor likken, borsten zuigen, beffen, pzc waarbij de ballen niet werd overgeslagen. Alleen jammer dat ze geen 69 deed.

Vervolgens wou ze me neuken maar ik doe niet zonder cd, ze keek me aan alsof ik iets raars deed toen ik haar weigerde nzc, maar ze werd zo geil dat ze me wou voelen, zei ze. Dat wou ik ook maar dat doe ik helaas niet met alle gevolgen van dien.

Rustig op cowgirl geneukt, daarna lepeltje lepeltje en afgemaakt in missio. Na de daad nog even in missio blijven zoenen en knuffelen terwijl het uurtje al voorbij was.
Even gedoucht en afscheid genomen van deze mooie meid. Had even over haar familie en vrienden gehad in Ukraine en met de meesten gaat het gelukkig goed, maar ze werd wel echt emotioneel van wat te begrijpen is. Ik had nog verteld dat ik gisteren wat kleding en speelgoed had afgegeven bij onze plaatselijke opvang, en mijn avond kon niet meer stuk, ze hield me vast en bedankte me🤗.

Super lieve dame, jammer dat ze eigenlijk nzc aanbiedt. Locatie is prima en netjes, echter werd ik in de lift aangesproken door een neger die blijkbaar op mannen viel en die mij wou versieren. Ik ben snel weggegaan maar kom zsm weer terug bij Alexa.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ik was even langs beide straten en niet heel veel te beleven dus even deze dame gewhatsapp. Moest gebruikelijk wachten maar dat was een minuut of 10. Daarna kreeg ik een huis nummer wat niet eens bestaat. Weer geappt en de juiste nummer gevraagd. Wilde mij weer 10 min laten wachten omdat zij wilde douche. Ik text haar laten we samen douche en dat vind ze ok. Komt maar naar boven. Eenmaal boven aangebeld bij de juiste nummer stond deze dame voor de deur. Ze was verbaasd dat ik het was. Ze verwacht iemand anders waarschijnlijk en zei.. ik heb geen afspraak met jouw!??! Dat heb je eenmaal als je een planner hebt en niet weet wat hij/zij hebt getext. Maar goed. Date ging gewoon door. Dus even over de prijs en service gevraagd en ze zei alles met condoom geen beffen en geen zoenen alleen standaard sex. Ik wilde een uur blijven eigenlijk maar ze kwam zo ongeïnteresseerd en ongeduldig over dat ik een half uurtje zei. Ik haalde €100 eruit en ineens was het niet meer €80 voor een half uur maar €100. Ik twijfelde op dat moment zal ik het geld terug pakken en weg gaan. Maar ik had zo zin en de review van haar was goed dus gewoon gebleven en begon uit te kleden. Eenmaal plaats genomen op bed begon ze naar mij te kijken. En begon toch te pijpen zonder cd. Tijdens pijpen keek ze me constant aan en likte me over mijn eikel. Ik weet het zeker dat ze beter kan dan dit. We moeten maar beschouwen als even kennis maken. Pijpen was opzicht wel ok. Had wel langer verwacht. Maar haar telefoon ging constant af. Dus zij werd geappt. En de volgende sta al klaar denk ik. Na 5 min pijpen pakte ze een potje vaseline en smeerde op haar poes. Beffen doe ik sowieso normaal niet. Maar haar poes zacht wel goed uit. Ze kwam gelijk op me en begon op me te rijden zonder cd. Best wel goede cowgirl move. En ik likte haar kleine tietjes te gelijker tijd. Daarna op haar rug gelegd en begon misso te stoten. Ze geeft aan dat het heerlijk is. Ik vroeg wil je dat ik in je klaar komt of buiten. Zij zei buiten. Dus op een gegeven ogenblik even Russisch gedaan en ik spuit mijn lading over haar borsten. Voor de eerste keer was het wel ok. Maar ze moet nog even wennen aan mij denk ik. Even snel tussendoor een praatje gedaan tijdens verschonen en aankleden. Ik vroeg waarom zij niet zelf text en door haar vriendin laat doen. Echter antwoord kwam er niet. Maar ik zei je vriendin beloofd van alles en nog wat. Ze zei volgende keer gaan we triootje doen want dan moet ze maar zelf het waar maken. Ik denk dat ik wel terug komt bij haar. Een advies neem gepast geld mee. Zij profiteer en maakt ineens andere prijzen.
Ik ga volgende keer een uur boeken en even kijken of ze meer lost komt dan vandaag. Voor de volgende wandelaars haar ingang is aan de tramhalte kant en niet bij parkeerplaats achter. Dat schild zoeken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan