Recensie Alexa (Roe), Alkmaar, Achterdam, 2pg1k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ghost005

Vaste klant
Forumpionier
191
29/06/21
222
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Alexa is een leuke, vriendelijke, frisse jongedame, dat leuke buurmeisje waarvan je aanvankelijk denkt: o kijk ik heb weer eens een nieuwe buurvrouw, niet onaardig maar ook niet opvallend. Maar naarmate je haar vaker ziet lopen ga je steeds meer leuke en aantrekkelijke dingen zien, gezicht, ogen, figuur. Op een gegeven moment ontdek je dat je het ene na het andere smoesje verzint om maar contact met haar te maken, om even in haar nabijheid te zijn, eens goed in die ogen te kijken, best wel hopend te horen dat ze niet al een vriendje heeft. Ok, natuurlijk een projectie van Ghost in zijn jonge jaren, lang vervlogen tijden. Maar ik denk dat menigeen wel snapt wat ik bedoel. En heel in de verte voelt het verkennend aankloppen bij een nieuwe leuke raamdame nóg wel zo, ook in het geval van Alexa.

Ik moet trouwens ook even opmerken dat dit natuurlijk dé kans was geweest voor onze nieuwe collega Alkmaar072 om zijn eerste echte damestopic te starten. Over wat voor hem zijn 2e bezochte DVP ooit was (als ik goed tel). Maar goed, er zijn nog genoeg onbeschreven dames, dus ik pak deze maar vast op..

Ik was eigenlijk van plan om een tweede bezoekje te brengen aan Andreea die ik de avond ervoor had bezocht (de dag van bezoek die ik vermeld klopt meestal niet voor het geval een dame meeleest; gezien de vermelde details van het samenzijn een zinloos dwaalspoor denk ik).
Ik vertrouw er niet erg op dat die Andreea lang in Alkmaar blijft en bovendien wilde ik proberen of ik haar kon verleiden een iets gunstiger aanbod voor beffen te doen. (Maar anders gewoon zonder beffen). Een uur lang heb ik om de 5 minuten een baantje langs of tot aan het raam van Andreea gelopen. Bij mijn eerste passage klonk vanuit het raam naast haar een vriendelijk 'hello, how are you?'. Ik zag een leuk buurmeisje, leuke ogen, paardestaart en lieve borstjes. En ik dacht 'aardige stem, maar niets bijzonders, type buurmeisje'.
Je raadt het al, naarmate ik vaker passeerde en haar vaker zag werd ze, zonder dat ze er meer voor hoefde te doen dan nu en dan nog eens een hello of een lachje, steeds intrigerender en aantrekkelijker. Totdat ik zeker wist dat als Andreea niet opdook, haar buurvrouw mijn dame van deze avond werd. Zo geschiedde het.

Ze heet dus Alexa en komt uit Roemenië. Ik meende haar naam al vaker gelezen te hebben en dacht dus dat ik later haar topic wel zou opzoeken en aanvullen. Ze was nog niet lang in Alkmaar: eerder dit jaar ongeveer een maand, toen wschl vakantie, (nu sinds enkele weken?) weer hier. Daarvoor werkervaring opgedaan in ons grootste buurland. Ze heeft geen plannen om ergens anders heen te gaan, ik vraag dat tegenwoordig ook maar alvast (in de vorm van 'ik hoop toch niet dat...). Later beklaagde ze zich niettemin over de zeer stille straat, anderhalve maand terug al en nu nog steeds.

Op mijn prijsopgave-verzoek antwoordde ze voor de variatie met een wedervraag: voor hoe lang? Standaard.... ja dat was 50 euro. Beffen kostte 20 euro extra, voorlopig maar voor 50 euro binnen gestapt.

Alexa kleedde zich snel uit, en dat zag er prima, lekker uit. Borsten denk ik (kleine) B, naar mijn overtuiging naturel. Slank tot normaal figuur met aantrekkelijke verhoudingen; zoals onder Alkmaar algemeen al opgemerkt een naar verhouding wat steviger heup/bilpartij maar niet overdreven en zeker niet onaantrekkelijk of storend. Ze wachtte rustig terwijl ik het ritueel van uitkleden, wassen voltooide, niet superveel aandacht voor mij maar ook weer niet de regelmatige voorkomende drang, zelfs bij de beste dames, om nog snel even alle relevante facebook updates door te nemen. Met wat vraagjes en onbenullige uitspraken van mij kregen we die tijd toch gezellig om.

Ik mocht op bed gaan liggen, vergat helemaal mijn gebruikelijke staande of geknielde knuffelstart, ook vaak 'staande verkenning' genoemd. Voorspel dus nauwelijks, condoompje ging meteen om de slappe janus. Pijpen was niet onverdienstelijk, maar ook niets speciaals, en naar mijn smaak wat snel, gehaast -maar ook weer geen liflafjes-. Ik denk dat ik ook gewoon tegen haar had kunnen zeggen: graag wat langzamer, eventueel dan ook wat meer druk.
Voor veel dames, ook Alexa, heeft het pijpen echt puur de functie van stijf krijgen. Kennelijk, want ze hield op toen dat doel bereikt was en vroeg welke position ik begeerde. Ik had haar ondertussen nog eens goed van nabij kunnen bekijken, echt leuke ogen en gezicht, en die paardestaart kriebelde nu en dan lekker over mijn buik, borstjes voelden lekker en ik zag ook kans even voorzichtig vanonder voelen en dit beter bekijken (ha meneer is voyeur...). (Dat 'kans zien' is achteraf nogal overdreven want later bleek 'echt' vingeren prima mogelijk). Wat ik zag en voelde beviel me zo goed dat ik toch maar alsnog vroeg om beffen. Maar tot mijn verrassing (elke 20 euro is er één toch?) aarzelde ze nogal en toen ik daarom maar voorstelde dat dan te laten tot een volgende keer had ze dat liever, want 'hij is nu net hard (of zo iets).. Ok geen probleem.

Neuken werd 'Alexa on top' op mijn verzoek. Dat deed ze goed (hoewel ook dit voor mij wat langzamer had gekund, maar het is voor de dames wschl makkelijker om het sneller te doen dan om beheerst in laag tempo te bewegen, laat staan te 'schroeven', dus maar even niet gevraagd). Op een gegeven moment stelde ze een standjeswissel voor, ik koos doggy.

Ook dit was lekker, ik moest haar heupen wel iets omlaag drukken. Fijne billen om tegenaan te stoten en mee te spelen.
Om te finishen ging ik toch maar over op handwerk (ik wil het 'please can you cum' of andere referenties naar het naderende einde van het contract liever niet afwachten). En ha dat was een aangename verrassing: Alexa vroeg wat ik wilde dat zij deed (houding, misschien ook wel of ik hulp wilde van haar hand (blijf maar zo zitten in doggy). Ze duwde haar achterste uitnodigend naar achteren en wat naar boven zodat ik haar smakelijke poesje goed kon zien. Ik kon er niet vanaf blijven en dat bleek geen probleem. Ook niet toen ik er met mijn vinger diep in ging. Kontje nog wat mee naar me toe. Condoompje had ik om gehouden om het niet te bederven, maar al rukkende ging dat op een gegeven moment vanzelf uit. Alexa had het gezien tussen haar benen door en schoof er handig een papiertje onder, zonder haar doggy houding (en mijn vingerbezigheden) te verstoren. Met mijn vinger diep en druk doende in haar poesje en mijn andere hand trekkend aan mijn lul kwam ik snel en aangenaam klaar. Alexa sprong iets te snel op naar mijn zin, ik was nog bezig met de laatste druppels, maar ach, dat zeggen we een volgende keer dan ook wel erbij.
Erna wassen en ondertussen een gesprekje, Alexa vroeg nu zelf ook wat dingetjes. En ze is 29 jaar, wat ik ook ongeveer schatte.
Ik ging met een big smile naar buiten en naar huis.

Alles bij elkaar heb ik beslist genoten van mijn kennismaking, samenzijn en sex met Alexa. Ik voelde me meteen op mijn gemak, en ik weet zeker dat bij vervolgbezoekjes de conversatie ook snel veel losser zal worden. Sex is gewoon lekker, fijn lichaam, techniek ok ik maakte boven wat kleine zeur-kanttekeningen maar daar is beslist aan te sturen. In zijn geheel vond ik dat ze een beetje haast maakte, beetje programmaatje langslopen, terwijl de rij wachtenden daar niet direct toe noopte. Maar dat komt veel voor en komt voort uit een verkeerde calculatie -of het nu de calculatie van wát nu eigenlijk de kern van het geleverde is of de calculatie of een klant meer zal betalen voor meer tijd of zijn steven de volgende keer zal wenden naar een dame die niet zo precies is.
Ik wil hierbij trouwens opmerken dat Alexa nooit op opschieten heeft aangedrongen, en dat ik het gevoel had voldoende tijd te hebben/krijgen om aan mijn trekken te komen.
Als ik een cijfer voor het totaal beleefde moet geven dan zou ik kiezen voor een 8 tot 8+, met groeipotentie tot 8,5 en 'goede klik'.

Het is gewoon een leuke en lekkere meid die niet benepen is qua aanraken etc.
Ik kan haar dus beslist aan anderen aanraden en ik zal zelf zeker vaker bij haar langs gaan, waarbij ik zeker ook beffen zal kiezen -zolang bruintje dat nog kan trekken in deze onzekere tijden-.
Ik heb niet gevraagd naar andere extra's dan beffen en kan ook niet goed inschatten of en wat er meer mogelijk is. Dat bedoel ik niet als hint; ik weet het gewoon niet.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag herhalingsbezoekje, nu op p2g1p2, maar ze gaat nog even terug naar de kamer waar ze hier onder vermeld is. Om zure Harold wat milder te stemmen zal ik mijn tekst dit keer minimaliseren. Zie mijn vorige recensie, alles geldt nog evenzeer. Heel leuke en lekkere meid om te zien en evenzeer een plezier om mee te verkeren. Een van de sieraden van de Achterdam wat mij betreft.
 
Dat is jammer, denk dat ze niet de enige is, met de steeds meer teruglopende inkomsten.
Ja, het zal ongetwijfeld wat terug lopen bij de meeste dames.
Hoewel Alexa redelijk goed bezet is meestal.
Ik denk dat ze sowieso de planning had om dit werk even 'tijdelijk' te doen.
Ze gaf aan te stoppen, maar zei ook dat ze ook niet voor 100% zeker wist of dat voor altijd zou zijn.
Kortom, ze probeerd gewoon verschillende dingen om er beter van te worden in het leven, en dat is absoluut iets om respect voor te hebben vind ik.
 
Ja, het zal ongetwijfeld wat terug lopen bij de meeste dames.
Hoewel Alexa redelijk goed bezet is meestal.
Ik denk dat ze sowieso de planning had om dit werk even 'tijdelijk' te doen.
Ze gaf aan te stoppen, maar zei ook dat ze ook niet voor 100% zeker wist of dat voor altijd zou zijn.
Kortom, ze probeerd gewoon verschillende dingen om er beter van te worden in het leven, en dat is absoluut iets om respect voor te hebben vind ik.
Ja, er blijven dames die goed bezet zijn, waar zij er ook een van is. Andreea g2k2 draait ook nog altijd goed. Wel minder natuurlijk dan vroeger, maar toch.

De kans dat een dame die stopt terugkeert in het werk is altijd aanwezig. Christina op 13k4 was 7 jaar gestopt, maar inmiddels zit ze er alweer bijna 4 jaar.

Vind ik ook wel gezond, om eens wat ander werk te proberen:) Respect voor deze knappe dame!
 
Ja ik hoorde het ook van haar. Tot eind november nog te genieten, dan is het over. Ze is al eens eerder een paar jaar gestopt na een jaar in een ander land en probeerde nu nog eens. Maar valt haar toch te zwaar in verhouding tot de opbrengst. En heeft leukere plannen /ideeen qua werk. Leuker van haar uit bezien dan..
 
Laatst bewerkt:
Misschien staat het elders ook al, en wie in het straatje loopt kan haar niet missen: Alexa stond vanavond op 2pg3k1, normaal de kamer van Carla. Stralend als altijd! Ook verrassend als je gewend bent daar tegen Carla 'op te lopen' , die meestal dwars door je heen kijkt. (Niet onvriendelijk hoor en verder ook niets mis mee hoor, die Carla, maar toch) Dus wie Alexa nog even wil bezoeken voor einde maand…
 
Jammer, hopen dat ze nog terugkomt.. Gelukkig wel heel vaak dames gehoord die zeiden dat ze gingen stoppen / daadwerkelijk stopten, maar dan toch weer terugkwamen, na maanden of jaren.

Wie weet, maar anders wensen we haar het beste in haar nieuwe uitdaging / werk.
 
R1127 onder algemeen was me voor om het te melden-terwijl ik me stond te wassen in haar kamertje. Maar het is ook geen wedstrijd…
Alexa is toch weer terug, ik zag haar eind van de middag tot mijn verrassing staan toen ik in die kamer tuurde (11k2) om te zien of Elena er was. Niet dat ik die wilde bezoeken -is me te wisselvallig met wat ze toelaat- maar het blijft natuurlijk wel een blikvanger van de straat. Een blik die je ook zelf weer even wilt vangen. (Hoe je dat vertaalt naar de dame als actieve persoon vertaalt weet ik niet, 'blikwerper' voelt niet echt goed…. en 'blikzender' nog minder).
Met Alexa is ze 'vervangen' door een net zo leuke -en naar mijn mening ook aardigere-blikvanger.

Meteen binnen gegaan, Alexa denkt voorlopig hier nog een tijdje te werken in een maandelijkse op / af basis. Eigenlijk deed ze dat eerder ook al, maandje hier, maandje naar huis.
Het weerzien beviel me goed -beslist wederkerig, misschien niet zozeer om mij als persoon maar minstens als klandizie. Alexa glimlacht en straalt altijd met die mooie ogen van haar.
(Ook) wat het lichamelijk samenzijn betreft was het weer als vanouds, ik verwijs dus graag naar voorgaande recensies, (bijvoorbeeld mijn eigen werk) om het wat kort te houden.

Ze was misschien wat afweziger dan bij vorige bezoekjes (zeker niet zo dat het hinderlijk was hoor). Maar ja wat wil je, net weer begonnen en aanvankelijk toch wel de bedoeling gehad nu wat anders te doen….

O ja het waswater was koud, technisch probleempje dat hopelijk snel verholpen is… Het vermocht de pret van mijn bezoekje overigens geenzins te drukken…

Blij dat ze er (toch) weer is!
 
Laatst bewerkt:
Alexa bezocht op de kamer van elena 11k2
Binnenkomst deed ze heel blij en enthousiast maar kwam echt fake over.

Pijpen was matig en seks ook. 3 standjes gedaan en zonder klaar te komen vertrokken.
Totaal geen klik met haar. Misschien verwacht ik gewoon meer. Ik ga liever naar een alex maar die was er helaas niet.

Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
R1127 onder algemeen was me voor om het te melden-terwijl ik me stond te wassen in haar kamertje. Maar het is ook geen wedstrijd…
Alexa is toch weer terug, ik zag haar eind van de middag tot mijn verrassing staan toen ik in die kamer tuurde (11k2) om te zien of Elena er was. Niet dat ik die wilde bezoeken -is me te wisselvallig met wat ze toelaat- maar het blijft natuurlijk wel een blikvanger van de straat. Een blik die je ook zelf weer even wilt vangen. (Hoe je dat vertaalt naar de dame als actieve persoon vertaalt weet ik niet, 'blikwerper' voelt niet echt goed…. en 'blikzender' nog minder).
Met Alexa is ze 'vervangen' door een net zo leuke -en naar mijn mening ook aardigere-blikvanger.

Meteen binnen gegaan, Alexa denkt voorlopig hier nog een tijdje te werken in een maandelijkse op / af basis. Eigenlijk deed ze dat eerder ook al, maandje hier, maandje naar huis.
Het weerzien beviel me goed -beslist wederkerig, misschien niet zozeer om mij als persoon maar minstens als klandizie. Alexa glimlacht en straalt altijd met die mooie ogen van haar.
(Ook) wat het lichamelijk samenzijn betreft was het weer als vanouds, ik verwijs dus graag naar voorgaande recensies, (bijvoorbeeld mijn eigen werk) om het wat kort te houden.

Ze was misschien wat afweziger dan bij vorige bezoekjes (zeker niet zo dat het hinderlijk was hoor). Maar ja wat wil je, net weer begonnen en aanvankelijk toch wel de bedoeling gehad nu wat anders te doen….

O ja het waswater was koud, technisch probleempje dat hopelijk snel verholpen is… Het vermocht de pret van mijn bezoekje overigens geenzins te drukken…

Blij dat ze er (toch) weer is!
Mooi geschreven @ghost005 , zoals we van je gewend zijn. Samen met Erika 14k2 en Oana g3k3 is het een van de knappere dames op de Dam, in de leeftijdsklasse 25-30jr.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan