Recensie Alexa Schippersstraat 19, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Delfouneso

Wandelaar
83
31/01/22
64
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zag haar advertentie via Red lights.
Ik stuurde ze een bericht via whatsapp of ze werkte die dag, en ze bevestigde.
Eens ik er was, geen beweging aan het raam. Ik stuur opnieuw en krijg een selfie van haar aan het raam. Niemand te zien. Ik stuur dat ik aan het raam sta, en ze stuurt terug dat ze bijna zou vertrekken richting werk. Half uur later was ze er dan.

Zij spreekt geen Engels. Haar borsten mocht ik niet aanraken. Haar bril hing het plastiekje nog aan van de sterkte. Kan ook niet handig zijn.

Bh mocht niet uit. Was pas geopereerd denk ik dat ze bedoelde.

Soms stopt ze tijdens pijpen of neuken ineens, kijkt ze rond en lijkt het alsof ze iets ziet dat er niet is, en doet dan verder.

Heel vreemd gevoel bij deze dame. Geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/alexaanalkinky.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb toch enigziens andere ervaring met deze dame. Heb haar deze namiddag bezocht en een goeie service gekregen. PZC, CIM, 69, Kussen was er niet bij.

Ik had haar ook een tekstje gestuurd via WhatsApp en dan naar het stad getrokken (geen afspraak gemaakt want wou ze toch even echt zien). Ze was bezig toen ik aankwam, na wat rondwandelen was ze achter het raam, maar iemand snatchte haar vlak voor me weg. Haar getekst met de vraag hoe lang die bleef maar kreeg niet direct een antwoord. Goeie zaak dat ze niet op de telefoon bezig is terwijl ze met een klant is ☺️.
Nog een toertje gemaakt. Erg kalm in de straat. Kreeg dan plots toch een tekst "moment" en beetje later free. Toen ik richting raam wandelde stond er al iemand anders met haar te keuvelen. Snel een berichtje gestuurd dat ik onderweg was en er direct was. Ik zag haar op de GSM kijken en de potentiele bezoeker wandelen sturen. (y) Ik deed even teken met men GSM en ze liet me binnen (tot ongenoegen van de man die weg wandelde :devilish:
Als het iemand van het forum hier is, mijn excuses (NOT!)

Binnen gekomen vroeg ze hoe lang ik wou blijven. Het Engels verstaan is redelijk maar het spreken erbarmelijk. Ze gebruikte verder een vertaal app waar ze Roemeens dicteerde en ik de engelse vertaling te horen kreeg. Ook die vertaalapp is niet van de beste kwaliteit.

Maar over de service viel niet te klagen. Ik had gekozen voor een half uurtje.
Ik had me eerst even gewassen en vroeg of zij dat ook niet deed. Ze zei dat ze dat na elke klant doet, Ik zei dan is het ok, maar ging zich dan toch wassen. Ik lag ondertussen op het bed en ze kwam aanzetten met een condoom. Het was me van haar tekst eerder niet duidelijk of pzc inbegrepen was in de half uur prijs. Maar voor ze hem uitpakte vroeg ze of ik condoom wou of zonder. Graag zonder ja 🥰
Ze pijpte lekker en toen ik vroeg of ze mijn ballen wou strelen terwijl ze me pijpte verstond ze dat verkeerd en begon men penis en ballen uitvoerig te likken. Dat slechte Engels kwam goed van pas :love:.
Ik speelde wat met haar borsten en haar poesje en daarna vroeg ze of ik van positie wou wisselen. Ik dacht we gaan neuken maar ze kwam over me zitten en ik likte haar gepiercete kutje. Tong lekker naar binnen. Fris gewassen likbaar poesje.

Ik dacht we hebben maar half uurtje, tijd dat we gaan neuken. Condoom erom en ze kwam me lekker bereiden. Ben niet zo een fan van te hard opgeblazen siliconen borsten maar bij haar paste het wel. Tijdens het neuken vroeg ze of ik graag in haar mondje wou klaarkomen. Na een seconde twijfel op mijn gezicht zij ze snel. No extra money. euh ja graag dan. Ze kwam van me af en mijn lul stond al op springen. Ik dacht damn ik ga hier schieten voor hij in haar mond zit en zei. Quick, I'm gonna come. Waarna ze snel mijn lul in haar mond stak en na 3 keer over en weer gaan gaf ik haar de volle lading in de mond. Ze trok haar mond terug, wachtte even. Kneep zachtjes in men lul en ging omhoog met haar hand om de laatste druppel uit mijn lul te halen en likte dan alles mooi op met haar tong.
Dan deed ze teken dat ze naar de wasbak ging waarna ze mijn goedje uitspuwde en haar mond uitgebreid met mondwater spoelde. Daarna ging ze haar poesje goed wassen.
Ik bleef nog even nagenieten op bed en ze vroeg me of alles ok was.

Ik vroeg of ze al lang hier was. Ze zei dat ze hier 3 maanden was en naar schatting 4 maanden nodig had om een vast klantenbestand op te bouwen. Ik zei, wel je hebt er een nieuwe bij vandaag.

Ik ga zeker nog eens terug.

Ik veronderstel dat ze weinig interesse heeft in die 50 euro quickies. Dat was me eigenlijk al duidelijk van haar WhatsApp met de tarieven en op zoek is naar klanten die regelmatig terugkomen. In diezelfde tekst vermelde ze CIM enkel bij de uur service. en niet bij de half uur service. Dus geen idee of dit een standaard ding is (vandaar men seconde aarzeling eerder).
 
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Am o experiență puțin diferită cu această doamnă. Am vizitat-o în această după-amiază și am primit servicii bune. PZC, CIM, 69 de ani, Sărutul nu a fost acolo.

I-am trimis și un mesaj prin WhatsApp și apoi am plecat în oraș (nu mi-am făcut programare pentru că îmi doream foarte mult să o văd). Era ocupată când am ajuns, după ce s-a plimbat era în spatele ferestrei, dar cineva a smuls-o chiar în fața mea. Ea a trimis un mesaj întrebând cât va rămâne, dar nu a primit imediat un răspuns. Bine că nu este la telefon când este cu un client ☺️.
Am făcut un alt tur. Foarte calm pe strada. Apoi dintr-o dată am primit un text "moment" și puțin mai târziu liber. Când m-am îndreptat spre fereastră, altcineva vorbea deja cu ea. A trimis rapid un mesaj că sunt pe drum și că voi fi acolo imediat. Am văzut-o uitându-se la telefonul mobil și trimițând potențialul vizitator să se plimbe. (y) Am semnat cu telefonul mobil si ea mi-a dat drumul (spre disperarea barbatului care a plecat :diavolesc:
Dacă este cineva de pe forum, scuzele mele (NU!)

Când am intrat, m-a întrebat cât timp vreau să stau. Înțelegerea englezei este rezonabilă, dar vorbirea acesteia este slabă. Ea a folosit și o aplicație de traducere unde a dictat limba română și am auzit traducerea în engleză. Nici această aplicație de traducere nu este de cea mai bună calitate.

Dar nu au existat plângeri cu privire la serviciu. Am optat pentru o jumătate de oră.
M-am spălat mai întâi și am întrebat dacă a făcut și ea asta. Ea a spus că face asta după fiecare client, eu am zis că e ok, dar apoi s-a dus oricum la spălat. Între timp eram întinsă pe pat și ea a venit cu prezervativ. Anterior nu mi-a fost clar din textul ei dacă PZC era inclus în prețul pentru jumătate de oră. Dar înainte să-l desfacă, m-a întrebat dacă vreau sau fără prezervativ. Vă rog fără da🥰
A făcut o muie drăguță și când am întrebat-o dacă vrea să-mi mângâie mingile în timp ce îmi făcea o muie, a înțeles greșit și a început să lingă penisul și mingile pe larg. Aia engleza proasta a venit la indemana :dragoste:.
M-am jucat puțin cu sânii și păsăricile ei și apoi mi-a cerut să schimb pozițiile. Am crezut că o să ne dracului, dar ea s-a așezat deasupra mea și i-am lins păsărica străpunsă. Limba intră frumos. Păsărică proaspăt spălată.

Credeam că avem doar jumătate de oră, timp să ne dracului. Pune-mi un prezervativ și a venit să mă pregătească frumos. Acum este timpul să aveți grijă de silicon în prealabil, așa că este potrivit. În timp, este dracului, iar până la urmă se face într-o gură. După o secundă de îndoială pe fața mea, ea sa mișcat repede. Fără bani în plus. e prea secară. Ea a coborât de pe mine și penisul meu era deja gata să izbucnească. M-am gândit la naiba, o să trag aici înainte ca el să fie în gura ei și am spus. Repede, o să vin. După care mi-a băgat rapid penisul în gura și după ce a mers înainte și înapoi the 3 ori i-am that toată sarcina în gură. Ea își retrase gura, făcu o pauză. Mi-am strâns ușor penisul și a urcat cu mâna ei pentru a scoate ultima picătură din penis și apoi a lins totul frumos cu limba ei.
Apoi mi-a făcut semn că se duce la chiuvetă, după care mi-a scuipat lucrurile și-a clătit gura abundent cu apă de gură. Apoi sa so să-și spele bine păsărică.
Am stat o vreme în pat și ma întrebat dacă până când este în regulă.

Am intrebat daca a fost aici de mult. Ea a spus că a fost aici timp de 3 luni și a estimat că va dura 4 luni pentru a construi o bază obișnuită de a cumpăra. Am spus, azi ai unul nou.

Cu siguranta voi reveni din nou.

Îmi imaginez că acum ești interesat să vezi mai mult din rapiditatea celor 50 de euro. Please let me know what you are saying, WhatsApp-ul ei cu tarifele și căutând să-ți ai grijă să întorc regulamentul. În același text ea menționat doar CIM pentru serviciul orar. și acum cu serviciul de jumătate de oră. Deci now am idea dacă acesta este un lucru standard (de unde a doua ezitare).
Vă mulțumesc foarte mult pentru vizită, aștept să ne revedem❤️
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hele vriendelijke juffrouw, haar Engels is zwak gelukkig is er Google translate. De meeste aanbiedingen staan op hare gsm, je moet maar kiezen wat je wil. Met wat ik allemaal gelezen heb is ze precies wel full option. Mijn bezoekje vond ik wel OK, geen tijdsdruk of iets anders gemerkt. Lijkt mij een eerlijke meid als je ze met respect behandeld. Positieve ervaring gehad.
 
Doamnă foarte prietenoasă, engleza ei este slabă, din fericire există Google Translate. Cele mai multe oferte sunt pe telefonul ei mobil, trebuie doar să alegi ce vrei. Din câte am citit, este o opțiune completă. Am crezut că vizita mea este OK, nu am observat nicio presiune de timp sau altceva. Mi se pare o fată sinceră dacă le tratezi cu respect. Am avut o experiență pozitivă.
m Thank you very much for the review, I look forward to seeing you again. app I only do oral unprotected if the hygiene is ok, normal and anal only protected.
 
Al 2 keer voor haar raam gestaan en al 2 keer geweigerd en maar goed ook anders was het misschien van wat een kut wijf als ge buiten komt en weeral geld verspeeld maar ik had wel willen weten waarom ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan