Recensie Alexa Schippersstraat 4/3 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SidMeister20

Wandelaar
79
27/09/21
41
6
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze meid noemt zichzelf (tenminste zo herinnerde ik me) Alexa. Maar wandelaars zullen haar geheid herkennen aan haar zwarte haar, 2 ponytails, kleine lengte met enigszins een buikje. Ik heb haar in de avond/nacht shift bezocht. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen. Ze legte het gewoonlijke uit: 50 euro standaard 20 minuten. Ik houd zelf van wat extra's zoals pzc. Ze gaf aan dat dat 100 euro dan wordt. Ik onderhandelde als het voor 30 minuten is dat ik het geen probleem vindt. Ze snapte mij in eerste instantie niet, omdat haar Engels zeer gebrekkig is. Dus ik legte haar maar nog eens uit wat ik precies wilde en ze stemde hiermee toe, althans zo dacht ik. Na het wassen en beetje spelen, pakte ze gelijk een condoom, waarna ik direct aangaf dat dat niet de bedoeling was. Ze zei dan dan moest ik 50 euro extra betalen. Ja dag, dat dacht ik even niet. Blijkbaar heb ik alleen voor extra tijd betaald zei ze. Na wat borsten likken gingen we over naar het intieme gedeelte. Ik kan zeggen dat niet alleen haar Engels gebrekkig is maar ze vertoont veel gebreken bij het neuken. Ze vertoont geen motivatie en ligt daar maar wat. Ik was al boos van het feit dat ze mij eigenlijk al heeft opgelicht en vervolgens kreeg ik nog een zeestar voor mijn bakkes. Als klapper op de vuurpijl, ging haar wekker af. Kennelijk was de tijd al voorbij (geen 30 minuten en zeker nog geen 20 minuten). Ook hier gaf hier mijn ontevreden aan, maar ze ontweek mijn kritiek door weer te zeggen dat haar Engels niet goed is. Toen ze me uiteindelijk wel begreep, durf ze te vertellen dat dit 'normaal' is. Absoluut bullshit.
Kortom, 100 euro armer maar weer een ervaring rijker. In ieder geval zal ik deze meid vermijden en gewoon verder lopen. Er zijn veel betere dvp's in de circulatie.
 
Spijtig van je ervaring. Sommige dames/hoeren(!!) denken dat ze op deze manier kunnen blijven werken. Mijn buikgevoel over deze persoon was al negatief. Lange termijn planning? Klantenbinding? ....nooit van gehoord blijkbaar. Bedankt voor het delen
 
Deze avond bij deze Dame langsgegegaan want amai wat ziet ze er sexy uit. Maar blijf maar weg. Je kan beter je 50 euro ergens anders besteden.

Op bovenstaande kan ik nog volgende toevoegen. Kijkt op de tijd want ze zet zeker een wekkertje, die volgens mij niet op 20 minuten werd gezet. Of ze zette het al op voor je binnenwandeld.
 
Half uur pzc voor 100 euro is niet de normale prijs, toch niet bij zo'n jong iemand. Bij de wat oudere die moeilijker aan klanten geraken kan dat lukken. Enkele keren bij deze meid geweest en correct behandeld. Als je respect geeft en geduldig uitlegt, haar engels is idd gebrekkig, krijg je waar voor je geld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan