Recensie Alexandra, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mburg

Newbie
2
18/08/21
3
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xxx-alexandra-new-in-the-town-xxx.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij Alexandra geweest van de volgende link:
Advertentie Alexandra

Kreeg een straatnaam door waar vlakbij een parkeergarage is dus dat was lekker makkelijk. Was 5 minuutjes eerder dus belde aan bij het opgegeven adres, ging de deur open (met een op afstand bedienbaar slot). Kwam ik binnen in een seniorenwoning waar een dame aan de zuurstof lag op bed. Compleet verrast door mijn komst natuurlijk. Gevraagd of er ook een jongere dame aanwezig was kreeg ik nee als antwoord dus weer naar buiten gegaan.

Inmiddels hing Alexandra uit het raam en werd ik gewenkt. Kon ik naar binnen in de juiste woning.

Alexandra is slank tot echt mager, hele klein borsten (A hooguit) en 1.65-1.70 lang. De foto's zijn wel van haar maar zo ziet ze er niet uit op dit moment, laten we zeggen dat ze op een heel gunstig moment gemaakt zijn!

Ze was eerst in de badkamer maar was wel fris toen ze terug kwam. Ze begon te pijpen maar na 20 seconden ging dit over in aftrekken op een vrij obsessieve manier en puur bedoeld om zo snel mogelijk een hoogtepunt te forceren.

Aangegeven dat ik liever wilde neuken dan afgetrokken worden (dat kan ik immers zelf beter). Beetje glijmiddel en daarna missionaris. Natuurlijk op een dergelijke manier dat je er niet helemaal lekker in komt. Benen zo stijf als maar kan en het was gewoon niet ideaal.

Overgegaan op doggy maar ook dat was niet het leukste wat ik ooit gedaan had. Maar snel naar een hoogtepunt gekomen en probeerde over haar billen te spuiten maar dit mocht niet. Toen zat het net op de lakens…

Herhalingsgevaar 0, pijpen was in die 20 seconden niet slecht maar had er liever langer van genoten. Neuken net aan voldoende als je snel van je zaad af wil. Advies om toch een andere te zoeken voor een leuke tijd!
 
Bedankt voor je recensie. Ik snap alleen niet dat je eerst in een verkeerde woning was geraakt? Die moeten wel gedacht hebben…😅

Koenxxx
Het gebeurt wel eens vaker dat de meisjes opzettelijk een verkeerd adres doorgeven (vooral als het de eerste keer is). Meestal verblijven ze dan aan de overkant van de straat en willen ze eerst zien welk vlees ze in de kuip hebben. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze je het juiste huisnummer geven vooraleer je op het verkeerde adres aanbelt ...

Maar goed, dat madammeke van de seniorenwoning heeft dan ook nog eens bezoek gehad :)
 
Was 5 minuutjes eerder dus belde aan bij het opgegeven adres, ging de deur open (met een op afstand bedienbaar slot). Kwam ik binnen in een seniorenwoning waar een dame aan de zuurstof lag op bed.
pug-eye-really.gif
 
I literally just set a date to her. Not sure if I should take the risk. I kinda know that ladies act different between "15 min" dates and "1 hour" dates. I preemptively asked her that "Kissing and being emotional is really important for me" and she was all OK with it. Maybe I'll have a better experience.
 
I literally just set a date to her. Not sure if I should take the risk. I kinda know that ladies act different between "15 min" dates and "1 hour" dates. I preemptively asked her that "Kissing and being emotional is really important for me" and she was all OK with it. Maybe I'll have a better experience.
You could take the risk but if I was in your position I would go for an safe GFE from a girl with better reviews…
 
Alright so I legit tried. Made it very clear what I'm expecting from her before I go, went to the door, she said "She cannot kiss".
I immediately left. =)

@Mburg also put it very nicely that "her photos are taken in a better time" which is true, she had no preparation or make up done so yes the photos are real but she looks like she doesn't care.

Anyway, I had a back up date already so I had fun anyway but not with Alexandra.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan