Recensie Alexandra, Leiden Prive, Leiden 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

noom

Newbie
17
23/12/21
29
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://leidenprive.nl/dames/alexandra/
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij gebrek aan recensies, maar toch getriggerd haar foto's, heb ik op de gok Alexandra bezocht. Haar foto's op de website geven een aardig beeld van de werkelijkheid, maar haar gezicht verraadt d'r echte leeftijd; die zou ik niet zo snel in de categorie 'leuk koppie' plaatsen.

Alexandra is vrij zakelijk en afstandelijk, en communiceren met haar gaat moeizaam; ze spreekt maar gebrekkig Nederlands. Haar 'massage' is niet meer dan een beetje zacht aaien en kietelen, en haar seksuele handelingen zijn nou ook niet echt bijzonder te noemen.

Over het algemeen vond ik haar wat passief, en ik had ook continu het gevoel dat ze niet helemaal nuchter was…🥴
Mij zal ze niet meer terugzien.
 
Her name gave me the initial impression that she's probably not Dutch, now it's confirmed. Saved my time and money. Any leads of other Dutch girls apart from Ashley and Vienna would be appreciated.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I vow to myself today that I will be never rely on any one review. I had never visited Alexandra based on the review above, and I respect the review. It's a personal experience and we all know experiences with DVPs may vary. I wanted to fuck Anna today but she said she doesn't French kiss so I chose Alexandra instead. Yes, she's in her 40's but the quality of services are incredible. I am not kidding, even some of my earlier girlfriends didn't indulge to this level of French kissing. Simply wow! I was allowed to fuck her hard in missionary style. We were so indulged, we both lost track of time and the receptionist had to call her to inform that the next client was waiting hahaha. She genuinely came today. The only thing she didn't do was PZC which wasn't a problem for me but could be a bummer for many. FYI for the community. A very sweet lady.

She's not Dutch but speaks fluent Dutch. I will not name the country of origin following forum rules. Feel free to reach out separately.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan