Recensie Alexandra / Nana Schepenenvijverstraat 21/1 21/4

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
555
06/07/21
270
13
Vandaag naar Gent afgereisd om een bezoekje te brengen aan Antonia. Ik was er omstreeks 19u00 tot 21u30 maar geen Antonia te zien. Terug naar Roemenië of snipperdag ? Is niet haar gewoonte dat ze er niet is op een woensdag. Andere optie dus. In het open gedeelte van de Vanderdonckdoorgang stond halverwege op nr 19 (middelste raam bar Cinty = naast bar Betty Boop) een wel héél erg mooie ogende slanke jonge dame in witte bikini met lange zwarte haren. Qua pure schhoheid steeks ze er echt bovenuit !!! Ik had ze een paar maanden vroeger al eens opgemerkt maar vind nergens een recensie en das héél bizar voor zo'n schone jonge dame ??? Telkens ik voorbij wandelde probeerde ze mij binnen te lokken. Toen ik na lang aarzelen besloot om binnen te gaan was iemand me voor die al een tijdje met z'n gsm aan het bellen was voor haar deur. Een jonge gast. Misschien haar vriend of...??? Ze kwam even naar haar deur en deed zeer vriendelijk teken dat ik na 5 minuutjes binnen zou kunnen. Na 10 min kwam ze opnieuw voor haar deur tekens doen dat ik direct zou binnen mogen. Daar dan nog meer dan een half uur gewacht in de miezerige regen... Door de witte gordijnen heen kon ik zien dat ze beiden rustig een paar sigaretjes rookten en iets dronken... Was het op den duur beu. Respectloos ! Dan maar resoluut gekozen voor een trio met Alexandra (Vogue 21/1) en haar vriendin Nana (Vogue 21/4). Fijn half uurtje voor 100 euro. Die Nana kende ik niet. Is ook een Roemeense maar ik schat ze nog vrij jong... Maar bon Alexandra heeft ervaring genoeg om de zaak heerlijk trekkend af te maken... Beiden pijpen en neuken voor 100 euro. Misschien had ik beter voor Stella gekozen die naast Alexandra staat (Nana: niet slecht maar allicht weinig ervaring en enorme doorgangborsten voor zo'n jong meisje). Ze moest ze echt letterlijk omhoog houden zo niet hingen ze tot aan haar navel. Ze is ook te passief voor een trio en handelt eigenlijk alleen op commando maar ze is wel vriendelijk al moet je ook dat wat uitlokken). Herhaling trio ok maar dan met Stella of het meisje op 21/3 (ook bar Vogue) met die tatoeages maar zij heeft niet veel werk en das allicht geen goed teken (?) al lacht ze altijd vriendelijk en ze ziet er vrij goed uit. Het ideale zou een trio zijn mat Alexandra en Antonia. Antonia zei mij voorheen dat ze dit wel zag zitten. Hopelijk Alexandra ook maar dan moet ze wel uit haar kamer 30 meter verderop en ik vrees dat ze dat niet gaat doen. Misschien dat Antonia de verhuis (als we ze ooit nog terugzien) dat wel zitten... Weet iemand iets meer over die jonge slanke dame in witte bikini met lange zwarte haren in bar Cinty middelste raam. (naast bar Betty Boop). Als die sekst zoals ze eruit ziet... man man man... (maar ik vrees ervoor !). Bedankt Dorisday.
 
Die met die tatoeages waar je het over hebt heet Mona als ik me niet vergis. Al een paar keer bij geweest, omdat ze gewoon zo een lekker lijf heeft (vind ik). Zeer correct ook. Maar ze is ook heel koel en afstandelijk. Ook veel dingen die niet mogen bij haar ( tepelzuigen heeft ze niet graag, beffen mag niet, vingeren mag niet, ...)
 
Die met die tatoeages waar je het over hebt heet Mona als ik me niet vergis. Al een paar keer bij geweest, omdat ze gewoon zo een lekker lijf heeft (vind ik). Zeer correct ook. Maar ze is ook heel koel en afstandelijk. Ook veel dingen die niet mogen bij haar ( tepelzuigen heeft ze niet graag, beffen mag niet, vingeren mag niet, ...)
Ja idd, heeft een aantrekkelijk slanke body. Merci voor de info Ik ben nieuw. Grt. Dorisday.
 
Die Nana is dat de dame die vroeger in de PVDD nr.12 stond of heb ik het mis?
Ik zou het echt niet weten Lievadiebas. Toen ik vroeg of ze hier nieuw was zei ze: "ja, maar ik heb hier veel vroeger nog gewerkt" (wat ik moeilijk kan geloven gezien ik ze maar vooraan in de twintig schat. Qua lichaam kan je je evenwel niet vergissen. Nooit zo'n extreme hangtieten gezien (werkelijk ongelofelijk !)
 
Die Nana is dat de dame die vroeger in de PVDD nr.12 stond of heb ik het mis?
Het was de eerste keer dat ik haar zag Lievadibas. Maar ik ga altijd in de nachtshift. Ze is vrij jong (ik denk rond de 23-24 j). Ze is vriendelijk en doet haar best maar moet duidelijk de stiel nog leren. Eens je erbij geweest bent vergeet je dat evenwel nooit meer. Niet omdat het zo goed was maar...zo'n extreme hangtieten voor zo'n jong meisje dat heb ik nog nooit gezien. Ze moest ze echt letterlijk vasthouden toen ze haar BH uitdeed. (das echt ongelofelijk !). Daarom voor mij niet voor herhaling vatbaar (was een trio met Alexandra). Volgende keer ga ik voor een trio met Antonia en Alexandra (maar das niet dezelfde bar dus vrees ik ervoor). Anders Alexandra met haar buurmeisje Stella (21/2) al ken ik Stella alleen van een paar recensies... Het meisje in de Vanderdonckdoorgang open gedeelte op n° 17 (middelste raam bar Scienty of zoiets) naast bar Betty Goop oogt bijzonder mooi maar ik vertrouw de zaak niet (zie mijn recensie Alexandra en Nana). Extreem raar dat daar nog niks positief of negatief over geschreven is of heb ik het verkeerd voor ? (jong, slank, tamelijk groot, mooie volle borsten (niet extreem groot maar ook niet klein), lange zwarte haren, witte bikini... ge kunt er echt niet naast kijken: wondermooi maar te veel ????). Ze werkt daar nu toch al minstens een maand of 3-4 denk ik. (Ik denk ze stopt rond 22u00 zo zag ik toch een paar maand geleden. Hoe laat ze begint weet ik niet). Weet jij daar eventueel iets meer over. Bedankt. grt. Dorisday.
 
Het was de eerste keer dat ik haar zag Lievadibas. Maar ik ga altijd in de nachtshift. Ze is vrij jong (ik denk rond de 23-24 j). Ze is vriendelijk en doet haar best maar moet duidelijk de stiel nog leren. Eens je erbij geweest bent vergeet je dat evenwel nooit meer. Niet omdat het zo goed was maar...zo'n extreme hangtieten voor zo'n jong meisje dat heb ik nog nooit gezien. Ze moest ze echt letterlijk vasthouden toen ze haar BH uitdeed. (das echt ongelofelijk !). Daarom voor mij niet voor herhaling vatbaar (was een trio met Alexandra). Volgende keer ga ik voor een trio met Antonia en Alexandra (maar das niet dezelfde bar dus vrees ik ervoor). Anders Alexandra met haar buurmeisje Stella (21/2) al ken ik Stella alleen van een paar recensies... Het meisje in de Vanderdonckdoorgang open gedeelte op n° 17 (middelste raam bar Scienty of zoiets) naast bar Betty Goop oogt bijzonder mooi maar ik vertrouw de zaak niet (zie mijn recensie Alexandra en Nana). Extreem raar dat daar nog niks positief of negatief over geschreven is of heb ik het verkeerd voor ? (jong, slank, tamelijk groot, mooie volle borsten (niet extreem groot maar ook niet klein), lange zwarte haren, witte bikini... ge kunt er echt niet naast kijken: wondermooi maar te veel ????). Ze werkt daar nu toch al minstens een maand of 3-4 denk ik. (Ik denk ze stopt rond 22u00 zo zag ik toch een paar maand geleden. Hoe laat ze begint weet ik niet). Weet jij daar eventueel iets meer over. Bedankt. grt. Dorisday.
I love saggy hangers! :)
 
Die Nana heeft kort eens vorig jaar een advertentie gehad op RL en stond volgens mij op de PVDD 12 in de nacht, een vrij kleine dame maar ik had ze nooit bezocht al wist iemand op een vorig forum wel te vertellen dat ze toch de moeite zou geweest zijn maar op dat adres zit ze zeker niet meer.
Alexandra heb ik 3 keer bezocht en is wel best in orde al vind ik ze wel een beetje afstandelijk als ik de toppers ermee mag vergelijken dan zou ik toch eerder kiezen voor Antonia (zeker niet afstandelijk) en Stella hm, slecht is ze niet maar top vind ik ze ook niet, 1 keer bezocht en haar telefoon bleef binnen handbereik dus zal ze toch zeker geen eerste keus zijn.
De dame die je bedoelde op de PVDD 17 ken ik niet, mss wel al eens gezien maar de laatste maanden was ik er weinig ook mede door het slechte weer en ik kan mss ook wel uw argwaan begrijpen, op dit adres was ik eens bij een Eveline (een Hongaarse), de service was ook niet te vet, ze is na de eerste corona stop niet meer te zien maar op dit adres stond in de avond/nacht ooit een Hongaarse Nicole die alleszins te mijden was, een vrij grote dame met veel tekeningen die soms vulgaire gebaren stond te doen maar eens je binnen was armoe troef en overdag stond daar ook weleens een dame (Lexi) ik weet wel niet meer hoe ze eruit zag, te lang geleden ondertussen die ook te mijden was al is dat mss wel toeval. Op de Schepenenvijverstraat 23 had ik ook alleen maar slechte bezoekjes gehad maar toen ik in augustus bij Antonia binnenging moest ik over dit adres ook mijn mening herzien, zo zie je maar!
 
Alexandra heb ik 3 keer bezocht en is wel best in orde al vind ik ze wel een beetje afstandelijk als ik de toppers ermee mag vergelijken dan zou ik toch eerder kiezen voor Antonia (zeker niet afstandelijk) en Stella hm, slecht is ze niet maar top vind ik ze ook niet, 1 keer bezocht en haar telefoon bleef binnen handbereik dus zal ze toch zeker geen eerste keus zijn.
De dame die je bedoelde op de PVDD 17 ken ik niet, mss wel al eens gezien maar de laatste maanden was ik er weinig ook mede door het slechte weer en ik kan mss ook wel uw argwaan begrijpen, op dit adres was ik eens bij een Eveline (een Hongaarse), de service was ook niet te vet, ze is na de eerste corona stop niet meer te zien maar op dit adres stond in de avond/nacht ooit een Hongaarse Nicole die alleszins te mijden was, een vrij grote dame met veel tekeningen die soms vulgaire gebaren stond te doen maar eens je binnen was armoe troef en overdag stond daar ook weleens een dame (Lexi) ik weet wel niet meer hoe ze eruit zag, te lang geleden ondertussen die ook te mijden was al is dat mss wel toeval. Op de Schepenenvijverstraat 23 had ik ook alleen maar slechte bezoekjes gehad maar toen ik in augustus bij Antonia binnenging moest ik over dit adres ook mijn mening herzien, zo zie je maar!
Ja Lievadibas, Antonia is idd. zeer goed en altijd vriendelijk. Zeker een aanrader
 
Momenteel vind ik alleen Antonia (is ze er nu nog ???) en Alexandra echt goed. Anna (Navy) is aantrekkelijk vanwege haar bijzonder mooie looks en als ze niet vies is... (de seks is maar gewoontjes). Verder kunnen mij er - voortgaande op het uitzicht - eigenlijk maar weinig echt bekoren (met alle respect overigens hoor). Grt. Dorisday
 
Ja ik ook dorisday en dat is geen zever eerder haar ook al bezocht en zeker de moeite. Zit wel overdag en weet dat je meer voor de nacht en avondwandeling bent, ik ook liever savonds, maar bij deze zou ik toch wel eens een uitzondering maken 😉 mooie verschijning en lief en maar 22 jaar. Heb ook al terug goesting om er naartoe te gaan, de verleiding is te sterk 😜
 
Ja ik ook dorisday en dat is geen zever eerder haar ook al bezocht en zeker de moeite. Zit wel overdag en weet dat je meer voor de nacht en avondwandeling bent, ik ook liever savonds, maar bij deze zou ik toch wel eens een uitzondering maken 😉 mooie verschijning en lief en maar 22 jaar. Heb ook al terug goesting om er naartoe te gaan, de verleiding is te sterk 😜
Merci voor de info Krokettje. Grt. Dorisday.
 
Alexandra heb ik eind november of begin december sinds lange tijd teruggezien maar ze is een raam opgeschoven, dus 4 de raam, maar eind december zag ik ze niet, ze was mss terug naar haar thuisland voor de eindejaarsfeesten.
 
Alexandra heb ik eind november of begin december sinds lange tijd teruggezien maar ze is een raam opgeschoven, dus 4 de raam, maar eind december zag ik ze niet, ze was mss terug naar haar thuisland voor de eindejaarsfeesten.
Dat zou best kunnen Krokettje. Ze was er dit jaar ook een maand of 3 niet (meestal neemt ze 1 maand verlof). Ze is inderdaad een raam opgeschoven. Ik weet niet of ze er nu is omdat ik er zelf niet meer was sinds mijn laatste review. (Nana & Alexandra).
grt. Dorisday.
 
Thx voor de reacties! Ik heb haar een keer bezocht tijdens de lockdown maar nadien heb ik haar helaas niet meer gezien in gent. Als iemand ze spot, mag je het altijd even laten weten.
 
Vogue 1 veronderstel ik want vroeger stond deze dame toch in de PVDD 12.
Ja dat klopt.

Ja, Nana werkt momenteel in Vogue 1 Schepenenvijverstraat 21 (raamnummer 2 denk ik).

Lange zwarte haren en bril en inderdaad vrij grote borsten. Ik had ooit (02/12/2021) een trio met Alexandra (momenteel afwezig) en haar erbij. Gaf me toen de indruk nog niet veel ervaring te hebben (ivgl met Alexandra maar is logisch want ze is ook een stuk jonger). Wel vriendelijk meisje. Opvallend: eens ze haar BH uitdoet hangen haar borsten enorm door. Echt extreem. Dat heb ik bij zo'n jong meisje nog nooit gezien. 1 op 1 ken ik haar evenwel niet. (detailinfo: zie mijn recensie Nana /Alexandra 02/12/2021)

Grt. DD
 
Ben vanavond tussen 21h en 22h meermaals Bar Crystal gepasseerd en Nana was niet te zien (idd een jonge Roemeense met extreem hangerige borsten).

Kan iemand hier nog eens bevestigen als jullie ze nlg eens gezien hebben?

Thanks!

Gr, Yoew
 
Ben vanavond tussen 21h en 22h meermaals Bar Crystal gepasseerd en Nana was niet te zien (idd een jonge Roemeense met extreem hangerige borsten).

Kan iemand hier nog eens bevestigen als jullie ze nlg eens gezien hebben?

Thanks!

Gr, Yoew
Dag Yoew,

Ik was er vorige vrijdagavond en toen was ze er maar ze staat wel in bar Vogue 1 nr 21/2 = rechtover bar Navy nr 2(ik heb ze nog nooit in Chrystal bar weten werken).
Stond toen in licht blauwe lingerie, met bril en zwarte haren en idd. ferme borsten (die onwaarschijnlijk doorhangen eens de BH uit is). Had 1x een trio met haar en Alexandra (zie mijn recensie) (Alexandra is nu in verlof en voor haar verlof was ze al tijdje werkzaam in bar Vogue 3).

Grt. DD.
 
Dag Yoew,

Ik was er vorige vrijdagavond (tussen 20u15 en 02u00) en toen was ze er maar ze staat wel in bar Vogue 1 nr 21/2 = rechtover bar Navy nr 2. Ik heb haar nooit in een andere bar weten werken. Ze is er wel tamelijk lang tussenuit geweest nadat ik die trio had. Is nog niet zo heel lang terug aan het werk (denk ik).

(ik heb ze nog nooit in Chrystal bar weten werken).
Stond toen in licht blauwe lingerie, met bril en zwarte haren en idd. ferme borsten (die onwaarschijnlijk doorhangen eens de BH uit is). Had 1x een trio met haar en Alexandra (zie mijn recensie) (Alexandra is nu in verlof en voor haar verlof was ze al tijdje werkzaam in bar Vogue 3).

Grt. DD.
 
Thanks dorisday!

Ben echter ondertussen woensdag, donderdag en vrijdag gaan kijken tussen 22h en 00h en ze zit er niet meer.

Wrsl zit ze niet meer in Gent.

Mocht iemand andere info hebben, laat gerust weten!

Gr
Yoew
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan