Recensie Alexandra, Pieter Vanderdoncktdoorgang 3R, dag 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
281
13/09/21
186
20
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In de dagshift bij 'Alexandra' uit Moldavië beland. Lang zwart haar, heel slank en mooie borsten die (ondanks de sili's) naturel iets naar beneden hangen en qua formaat (ik schat een c-cup) toch passen bij haar heel ranke lichaam. Haar lichaam is (wat mij betreft dan toch, de gustibus et coloribus non disput...) een feest voor het oog!

Ik was niet in vorm maar 'k ben tot mijn eigen verbazing toch voldaan (en sneller dan verwacht) buiten gekomen. Met gemengde gevoelens dus ik weet niet of ik (snel) terug zal keren.

Heb zitten zoeken of ze hier al een topic heeft. Hier misschien: https://www.girlsreview.nl/threads/alexia-verdoncktdoorgang-vogue-4.21344/ ? Maar topic starter @Iamfrombelgium schrijft o.a. "Rond 12u55 daar ook al eens gepasseerd en ik zag meteen dat ze nieuw was want ze kreeg precies een ganse uitleg van iemand." Zo nieuw is ze zeker niet want werkt er naar eigen zeggen al enkele jaren. Niet in het weekend (dus 5/7d) en altijd de dagshift. Andere zaken zijn dan wel herkenbaar en gelijkaardig: vlotte persoon, weliswaar met een koele uitstraling en dat het vooruit moet gaan. Vandaar mijn gemengde gevoelens. Ik denk wel dat als je regelmatig bij haar zou gaan (en er een klik is van beide kanten) het dik in orde is bij Alexandra.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik zit laatste tijd meer in regio Gent, deze namiddag nog eens in Glazen straatje gewandeld , deze knappe langharige dame was me al eens opgevallen, gezien Romi recht over haar bezig was toch eens binnen geweest noemde zich Alexandra of Sandra zoals men wilt , inderdaad uit Moldavië
Mooie sili borsten, ze heeft een fijne taile, plat buikje, gebronsde huid, is naar eigen zeggen 27 j , ik schat haar iets ouder btw. Heeft trouwens geen tattoos wat ook een unicum is bij de dames tegenwoordig. Heeft en heel mooi liefdesgrotje die ik even mocht aanraken , had wel zin om dat eens te beffen, maar klaarblijkelijk niet mogelijk (mss mits bijbetalen?)
Pmc was goed, doet deeptroath af en toe & was heel aangenaam (pzc was mogelijk mits bijbetalen, niet op ingegaan mss volgende keer)
Afgewerkt doggy waarbij ze zich gewillig laat nemen.
Aangename zelfzekere dame , professioneel dat wel , maar service meer dan behoorlijk voor 50€ , herhalingsgevaar voor mij 50/50.

Bij het verlaten van de kamer zag ik Romi in haar schots rokje terug voor het raam, zal voor andere keer zijn, haar enthousiasme is voor mij 10/10
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan