WHEM Alexandra, prive-ontvangst, Utrecht, Kinky/SJ

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oplichting. Vraagt om aanbetaling ("ik heb de afgelopen tijd veel last gehad van fakers. Hierom vraag ik wel een kleine vooraf betaling...").

Na overboeking wordt bericht met betaalverzoek gewist uit WhatsApp-gesprek en word je geblokkeerd.

alexandra_oplichting.jpg

N.B. Dit profiel lijkt veel op dat van Alexandra (Kinky ad: 4824561) in Culemborg. Het is echter niet die Alexandra.
 
Zeer waarschijnlijk een faker/oplichting.

Wilde dat ik tikkie zou betalen om even te videobellen en toen ik zei dat ik dat niet wilde maar wel nu tijd had om langs te komen wilde ze ineens een aanbetaling om te bevestigen dat ik geen faker was. Uiteraard niet op ingegaan.
 
Oplichting. Vraagt om aanbetaling ("ik heb de afgelopen tijd veel last gehad van fakers. Hierom vraag ik wel een kleine vooraf betaling...").

Na overboeking wordt bericht met betaalverzoek gewist uit WhatsApp-gesprek en word je geblokkeerd.

Bekijk bijlage 122388

N.B. Dit profiel lijkt veel op dat van Alexandra (Kinky ad: 4824561) in Culemborg. Het is echter niet die Alexandra.
Hoop dat je niet veel kwijt was?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan