WHEM Alexandra Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb alexandra een aantal keer bezocht. 't is een prachtige slanke donkere dame met lang haar en mooie lingerie. Ze klein van stuk, ik schat 1.60m.
De massage is steen goed, dat is geen misschien, wat dat betreft klopt haar prijs wel. ze ontvangt in een luxe appartement district ijsselmonde.
Je begint samen onder de douche en daar begint al vakkundigheid.
daarna het spel op een mooi en hygiënisch 2 persoonsbed in de slaapkamer van het appartement. Ze is geen klokkijkster en staat tijdens de date 100% voor jou klaar.
't is redelijk discreet en ze is een serieuze chick, dus je krijgt altijd netjes antwoord en dates gaan altijd door.
De massage is incl. B2B maar haar slipje blijft voornamelijk aan. Toen ik haar wat beter leerde kennen kwam er wel ruimte voor volledig naakt.

Ik kan je verzekeren, de foto's zijn echt, al denk ik dat ze al 3/4 jaar dezelfde gebruikt.
 
Ik vrees dat ze gestopt is 😞
Haar advertentie is sinds gisteren verdwenen na 2 maanden niet ge-update te zijn geweest en sinds die laatste update reageerde ze al niet meer op berichten via de site of Whatsapp.
In ieder geval niet op die van mij, terwijl we toch een hele goeie klik leken te hebben.
Ik hoop maar dat het goed met haar gaat.
Een prachtige en bijzondere vrouw..
 
Ik heb dit al een paar keer eerder meegemaakt. Ze komt wel weer online. Net zo als veel dames neemt ze af en toe ff time off.
Dat is waar. Heb het inderdaad ook al eens gezien voor ik contact met haar kreeg.
Wat ik alleen verwarrend vind is dat ze de laatste keer in een persoonlijke en vriendelijke whatsapp-chat schreef diezelfde avond weer contact met me op te nemen om vervolgens helemaal niets meer te laten horen.
Dat lijkt zo tegenstrijdig met haar uiterst zorgvuldige en liefdevolle benadering. Dus het leek wel alsof er iets gebeurd was of dat ze radicaal gestopt zou zijn.
Maar goed, van haar kant begrijp ik het ook wel en een break is haar van harte gegund 🙂
 
Prima ero massage gehad. Was geen 300 euro. Wel super onwindend en niet iedereen wil altijd neuken. Was er ontspannen, fijne douche, nette locatie, heerlijk zachte sensuele massage.
 
200€ betaalt. Samen douchen en fijne massage. Ze biedt verschillende soorten massages aan. Informeer maar bij haar. Als je van onthaasten houdt, ze is charmant, rustig en erg vriendelijk. Ik zou de volgende keer kiezen voor een stevigere massage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan