Recensie Alexandria, Multimassage, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orgazmo

Newbie
5
16/08/24
1
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3514467-alexandria
Totale kosten (in euro)
100
Mijn normale vriendin is al een tijd niet meer actieve.
Dus ik dacht laten we een keer een club proberen.

Heb op kinky gekeken en zag daar Alexandria. ze zag er goed uit op de foto en zag er ook uit als een jongere versie van mijn vaste vriendin.
Maar na het ontvangst bij club Multimassage Almere, bleek ze wat ouder te zijn dan haar foto. ik denk 7 jaar ouder dan haar foto's.(31 jaar)
Dat was wel een teleurstelling, maar ze is nog steeds jonger dan ik en haar lichaam zag er nog steeds goed uit. dus na betaling nam ze me mee naar haar kamer. Ze pakte wat drinken voor me en ik ging even douche.

Na het douche kwam ze terug met wat drinken en warme olie voor de massage.
Ik ging liggen en de massage was wel lekker. ze streelde me met haar borsten en na dat ik me had omgedraaid akte ze een condoom en kreeg ik een BJ.
Ze kwam daarna op me zitten en we hebben nog wat andere posities geprobeerd. uiteindelijk heb ik het in missionaris afgemaakt.

Na de daad heb ik nog een keer gedouchte en ben weer vertrokken.

Was een prettige ervaring, was alleen wel jammer dat ze oude foto's gebruiken

Eerlijk gezien vind ik Alexandria haar foto's er verdacht veel uitzien als een product van generatieve AI. Het geringe aantal posts van Orgazmo op Girlsreview helpt hierbij ook niet echt mee. 🤔 Het scenario van de DVP met opgeleukte foto's lijkt mij hier niet onwaarschijnlijk. Helemaal gezien DVP's met een dergelijk uiterlijk; tegenwoordig maar al te graag beginnen bij €150,- :cautious:

Sorry voor mijn achterdocht; maar bij deze foto's bekruipt mij hier echt een gevoel van "wij van WC eend". Sommige privehuizen staan erom bekend om met niet aanwezige toppers te pronken om opgewonden wandelaars binnen te halen. Als de betreffende wandelaars er dan tegen beter weten alsnog zijn; dan zijn zij immers toch geneigd om de verloren tijd en reiskosten te compenseren met een andere, "mindere" dame. 🤔 Windelaars willen tenslotte toch aan hun trekken komen. 😓

Terug
Bovenaan Onderaan