Recensie Alexia,Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nwdirh

Newbie
7
24/08/21
14
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3677558-alexia
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag op bezoek geweest bij Alexia. Ik was aangetrokken door haar classy en erotische foto's en advertentietekst. Ik had vorige week al een afspraak willen maken maar mijn Whatsapp berichten kwamen niet door. Afgelopen Donderdag kreeg ik een bericht van haar dat ze problemen had gehad met haar Whatsapp account. Wat geappt en een afspraak voor Zondag gemaakt.
Haar beschrijving 'sweet sexy lady' is precies wat ze is. Haar foto's geven een goed beeld van haar, en in het echt vindt ik haar nog aantrekkelijker. Mooi figuur en alles natuurlijk. 35 als leeftijd zou ik ook geloofd hebben.
Ontvangst was vriendelijk en relaxed. Ze houdt van tongzoenen (en ik ook :)). Na de douche liet ze er geen gras over groeien. Na wat knuffelen gaf ze me een geweldige pijpbeurt, precies goed om keihard te blijven zonder een orgasme in te hoeven houden. Hierna het orale compliment geretourneerd hetgeen ze kennelijk kon waarderen. Na wat standjes het condoom heerlijk volgespoten.
Na de sex lekker bij elkaar liggen en wat knuffelen en keuvelen. Een perfecte GFE.
Herhalingsgevaar? Afspraak voor a.s. Zondag staat al...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan