- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/deesse-cannelle-pzc-cim.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag even gewandeld naar Joana een uit de kluiten gewassen braziliaanse joviale meid . Na financiele afhandeling en kleine douche begon ze met haar show. Ze liet haar graag zien, betasten kussen dus so far so good. Daarna zat ze op haar knieen met haar kont omhoog en ik wou haar kontje eens proeven .. maar "iets" hield me tegen . Ik ga het hier niet beschrijven maar ja. Nadat ik haar leuke tietjes had afgelebberd dwaalde ik af naar de onderste regionen en opnieuw was er "iets" wat me tegenhield. Ondertussen toch een harde paal , zak erover en beginnen te neuken in missionaris .. toen begon mijne friet braadworst chocomousse van een paar uur terug op te spelen en heb haar gevraagd of ze wou mij afrijden. Dat leek ze met volle goesting te doen en met veel theater en gekreun leek ze klaar te komen .. ondertussen begon mijne boel minder stijf te worden en eigenlijk was mijn goesting zo goed als over .. dat had ze door en met een vriendelijk kusje nam ik nog een snel wasje .. en ribbedie.
Leuke meid maar heel gespeeld .. dat heeft een averechts effect bij mij .. maw geld weggegooid.
Voorts stond er nog ne anderstalige met een busje op de parking wat rond te draaien voor ik naar binnenging .. vond ik helemaal maar niks en dat speelde al wat in mijne kop .
Wie wat wil gekken , dan heb je de juiste lady , maar voor mij de laatste keer , geld weggegooid
Leuke meid maar heel gespeeld .. dat heeft een averechts effect bij mij .. maw geld weggegooid.
Voorts stond er nog ne anderstalige met een busje op de parking wat rond te draaien voor ik naar binnenging .. vond ik helemaal maar niks en dat speelde al wat in mijne kop .
Wie wat wil gekken , dan heb je de juiste lady , maar voor mij de laatste keer , geld weggegooid