Recensie Alexia, Antwerpen, Verversrui 12/3 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ze is nu blijkbaar weer verhuisd naar ververslui 12.3 nu, ga deze parel met bruine haren en groene ogen maar eens bezoeken. Net zoals sara van ss 25.1 een enorm hete stoot met groene en bruine ogen (sara is ondertussen wel veranderd naar blond maar indertijd was sara voor mij de mooiste van SKW), maar deze Alexia geeft wel topservice in tegenstelling tot sara en selena die soms wat streken gekregen hebben waardoor ik ze niet meer bezoek, ze is bovendien bijzonder lief ;)
 
Maar ze is na corona pas ineens erg populair geworden om voor mij onbegrijpelijke redenen. Ze is veel te skinny, en ik vind haar niet bepaald knap. Maar dat zijn uiteraard persoonlijke voorkeuren. Maar nu komen er ook steeds meer berichten dat haar service ook nog te wensen over laat. Voor mij dus een bewijs dat mijn zesde zintuig nog steeds goed werkt, en ik haar terecht niet bezocht heb. Er zijn voor mij veel mooiere dames in het skw aanwezig die bovendien ook na jaren nog steeds een veel betere service blijven geven.
 
Deze knappe jonge dame stond woensdag op het lijstje om eens te bezoeken. Ze was heel druk bezet, dus heb rustig op mijn kans gewacht. Helaas waren er steeds klanten me net voor. Binnen 1 uur tijd heeft ze 4 jongens weer afgewerkt buiten staan. en hun gezicht stond niet echt op hoi juppie wat heb ik een leuke tijd gehad. Dus heb ik mij maar bedacht en ben op zoek gegaan naar een ander lief meisje wat wel de nodig aandacht aan je besteedt. Jammer dat sommige dames de service snel laten vallen en alleen maar kiezen voor de korte termijn om geld binnen te harken.
 
Deze knappe jonge dame stond woensdag op het lijstje om eens te bezoeken. Ze was heel druk bezet, dus heb rustig op mijn kans gewacht. Helaas waren er steeds klanten me net voor. Binnen 1 uur tijd heeft ze 4 jongens weer afgewerkt buiten staan. en hun gezicht stond niet echt op hoi juppie wat heb ik een leuke tijd gehad. Dus heb ik mij maar bedacht en ben op zoek gegaan naar een ander lief meisje wat wel de nodig aandacht aan je besteedt. Jammer dat sommige dames de service snel laten vallen en alleen maar kiezen voor de korte termijn om geld binnen te harken.

4 jongens binnen 1 uur?

Het moet daar dan blijkbaar goed vooruit gaan. Not my cup of tea 😄
 
Deze knappe jonge dame stond woensdag op het lijstje om eens te bezoeken. Ze was heel druk bezet, dus heb rustig op mijn kans gewacht. Helaas waren er steeds klanten me net voor. Binnen 1 uur tijd heeft ze 4 jongens weer afgewerkt buiten staan. en hun gezicht stond niet echt op hoi juppie wat heb ik een leuke tijd gehad. Dus heb ik mij maar bedacht en ben op zoek gegaan naar een ander lief meisje wat wel de nodig aandacht aan je besteedt. Jammer dat sommige dames de service snel laten vallen en alleen maar kiezen voor de korte termijn om geld binnen te harken.
Je ziet WEL, hoeveel klanten, dat ze heeft in 1 uur, en hoe ze buitenstappen, maar steeds waren anderen je voor. Kan dit bijna NIET geloven.!?!?!?!?
 
Deze knappe jonge dame stond woensdag op het lijstje om eens te bezoeken. Ze was heel druk bezet, dus heb rustig op mijn kans gewacht. Helaas waren er steeds klanten me net voor. Binnen 1 uur tijd heeft ze 4 jongens weer afgewerkt buiten staan. en hun gezicht stond niet echt op hoi juppie wat heb ik een leuke tijd gehad. Dus heb ik mij maar bedacht en ben op zoek gegaan naar een ander lief meisje wat wel de nodig aandacht aan je besteedt. Jammer dat sommige dames de service snel laten vallen en alleen maar kiezen voor de korte termijn om geld binnen te harken.
Heb je echt niets beter te doen, dan 1 uur voor het raam van Alexia te staan en het aantal klanten te tellen en dan ook nog met de chronometer in de hand de tijd op te meten dat ze binnen zijn, als je in het SKW bent.

Je kan je tijd daar aangenamer en nuttiger besteden.

En schrijf eens iets over ééntje dat je wel bezocht hebt.
De meisjes in het SKW hebben genoeg aan één SKWatcher, en de enige echte die bezoekt tenminste dames.

En het zou niet verkeerd zijn om te zwijgen over de diensten van een meisje dat je niet hebt bezocht.
 
Heb je echt niets beter te doen, dan 1 uur voor het raam van Alexia te staan en het aantal klanten te tellen en dan ook nog met de chronometer in de hand de tijd op te meten dat ze binnen zijn, als je in het SKW bent.

Je kan je tijd daar aangenamer en nuttiger besteden.

En schrijf eens iets over ééntje dat je wel bezocht hebt.
De meisjes in het SKW hebben genoeg aan één SKWatcher, en de enige echte die bezoekt tenminste dames.

En het zou niet verkeerd zijn om te zwijgen over de diensten van een meisje dat je niet hebt bezocht.
Wat een flauwekul recentie " heb gekeken hoeveel klanten op 1 uur" ik ben er deze week nog geweest en gekozen voor GFE halfuur. Ben na 40 minuten voldaan buiten gestapt. Alexia is een topgriet voor mij, die graag nog een praatje maakt achteraf!
 
Wat een flauwekul recentie " heb gekeken hoeveel klanten op 1 uur" ik ben er deze week nog geweest en gekozen voor GFE halfuur. Ben na 40 minuten voldaan buiten gestapt. Alexia is een topgriet voor mij, die graag nog een praatje maakt achteraf!
Volledig mee eens! Nog nooit teleurgesteld weggegaan. Steeds correct behandeld en ze doet het met veel passie, dus geen robottoestanden.
 
Dag iedereen,

ik ben nog maar een paar weken geleden beginnen te wandelen. Onderdeel daarvan is met heel veel plezier dit forum door te lezen.
Ben jaloers op sommige vehalen, verbaast over andere. Soms laten jullie mij lachen en soms herlees ik iets om van te leren. Heel fijn forom waarvoor dank.

Ik had nooit gedacht om zo snel al te durven om iets neer te schrijven, maar wat ik vandaag heb meegemaakt wil ik echt wel met jullie delen:

Vandaag ben ik in het skw (na vorige week vrijdag voor de eerste keer polshoogte te zijn gaan nemen) gaan wandelen.
Ik heb Alexia (donker haar, groene ogen en super slank) opgemerkt en ze wist me met haar slankheid en heel mooi gezicht te bekoren. Het was nog vroeg dus weinig wandelaars dus ze had me vrij snel gezien.
een glimlach en ik was verkocht. Ben bij haar binnengestapt en werd naar boven geleid. Alles wat ik over haar op het forum heb gelezen (deze namiddag) klopt.

Enorm vriendelijk, professioneel, geruststellend en open (echt leuk dat ze over haar moedermelk begon toen ik aan haar tepeltjes zat te zabberen). Een fijn 20 minuutjes,...
maar dat was maar het begin. Terug aangekleed liepen we de trap af ... en daar stond nog een ander meisje. wow wow wow net een engel. Alexia stelde haar voor als..... Alexia. Een blonde jonge dame met (althans voor mij) een engelen gezicht die niets anders dan vriendelijkheid uitstraalde.
Zonder verder na te denken stel ik hen voor om met beide terug naar boven te gaan.

Lekker verwend geweest door beide dames. Twee kutjes tergelijkertijd vingeren, een dame beffen terwijl de andere je aan het leegzuigen is. A boys dream maar aan elk droom komt natuurlijk een einde.

Weer afscheid genomen en beloofd ze weer snel zullen zien....

Ben nog geen 1 km verder geraakt. Kreeg de blonde Alexia maar niet uit mijn hoofd. Heb een bankautomaat gezocht en gevonden, bijgetankt en hop weer terug.
Gelukkig stond ze nog voor het raam. Ze liet me met een glimlach binnen en verontschuldigde zich dat (de andere) Alexia(donker harige) nog even met een klant bezig was. Ik vertelde haar dat ik enkel voor haar terug kwam dus wij weer naar boven.

Eenmaal op de kamer ben ik naakt op het bed gaan liggen. Zij is dan naast mij komen zitten en wou haar werk doen. Ik hield haar tegen, zei dat ze niets moest doen, dat ik gewoon met haar wou praten. Haar mooie tattoes als leidraad hebben we meer dan 90min gepraat. Enorm enorm fijn en diepgaand gesprek gehad. Meisje heeft 2 keer meer verstand dan ik, 2 keer meer gestudeerd. Een vat vol kennis.

Tijdens het gesprek bood ze telkens aan om haar centjes te 'verdienen'. Nee hoor, voor mij was zij al zo hoog in achting gestegen dat ik dat niet kon accepteren (begrijpen wie begrijpen kan). I will fuck somebody else, maar als ik Alexia weer ga bezoeken dan zal
het enkel zijn om naar haar te kijken en om te praten.

Totale kost 350€ (50€ + 100€+ 200€), maar nog nooit zo tevreden terug naar huis.

groetjes
LittleHorse aka Darling
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan