Recensie Alexia, Antwerpen, Verversrui 12/5 4,21 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Op advies van @Happyone ben ik bij Alexia binnengestapt. Ze stond in haar schotse rokje aan het raam en het viel me op dat ze allervriendelijkst was in haar communicatie.
Al pratend uitgekleed en plaatsgenomen op het bed. Heel fijn dat deze dame de tijd neemt om lekker rustig voorspel te doen. Echt een grote pré! Overal zoenen, dirtytalk en langzaam naar beneden terwijl ze mijn pik in haar mond nam. Pijpen doet ze keurig. Vervolgens kwam ze on top. Ik heb haar harde borsten goed kunnen bevoelen. Eerlijk gezegd vond ik deze wat aan de harde kant en je ziet ook goed de littekens van de vergroting. Persoonlijk niet zo'n voorstander van. Vind harde borsten niet zo lekker en nu dus ook niet mooi afgewerkt.
Afin, het neuken was verder goed op orde. Ze smeekte op een bepaald moment om mijn zaad. Deze dame snapt het spelletje als DVP echt. Prima bezoekje dus; bedankt voor de tip @Happyone
Herhalingsgevaar qua dienst en communicatie zeker wel! Qua uiterlijk, en dan specifiek borsten (belangrijk voor mij) ben ik er nog niet over uit.

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
55.416
Leden
45.971
Nieuwste lid
johnvwijk
Terug
Bovenaan Onderaan