Alexia Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben het

Newbie
8
26/09/22
1
mannen
ik heb juist met een zekere Alexia uit Antwerpen.
voor af te spreken massage maar moest eerst via cam en moest online betalen maar er is 2x 52.5 euro van mijn rekening gegaan en online zei deze steeds
is niet geaccepteerd.
iemand ook meegemaakt. ze heeft net haar foto van wattapp gehaald
opgelet is oplichtster
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het cam.is kan niet anders hé.
Links is verdwenen
Ze heeft zelf foto van wattsapp gehaald.
Dus vermoedelijk een openbare foto genomen. Pech voor mij maar heb toch gepost voor anderen. Ben er gewoon ingelopen.
 
Nog een tip: dat meisje op de foto is toch veel te mooi om zich online als masseuse aan te bieden...die kan echt elke andere/betere baan krijgen die ze maar wil...denk zelfs dat ze niet eens echt hoeft te werken voor haar geld.

Dank voor de waarschuwing, jammer voor je dat je bent opgelicht. Volgende keer moet je zeer voorzichtig en kritisch zijn, anders gebeurt het weer.
 
Klopt ze is mooi op de foto maar ik was gewoon opzoek naar een masseuse dat niet te preuts is om te masseren zonder sex. Daar ben ik niet naar op zoek. En al die Huizenga (zijn mooie dames bij) zijn toch wel prijzig.
Nu ik ben nu niet depressief hoor;)
 
Die post al heel lang. Heb ze ooit gerapporteerd bij redlights omdat 'haar' berichten erg verdacht waren.

Is er toen afgegooid, maar blijft terugkeren.
Mag ik eens vragen welk nummer je moet ingeven onder 'tags' als je hier een onderwerp opent?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan