Recensie Alexia, Zen Massage, Tremelo 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JT93

Newbie
2
27/07/22
2
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://alexiazenmassage.be/
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ben ik bij Alexia geweest voor een massage van 90 mins met optie Soft SM. Ze ontvangt in een zeer rustige en doodlopende straat en aan de voordeur kan je discreet wachten.
Afspreken verliep vlot per mail.

Alexia is een hele rustige, aangename en mooie vrouw die mij meteen na binnenkomst op mijn gemak liet voelen. Ze begeleidde mij naar de massagekamer op de 1e verdieping en gaf toen ook even aan dat haar zoon in het huis aanwezig was (ik heb hem niet gezien noch gehoord, en zijn aanwezigheid in het huis stoorde mij alleszins niet).
Voorafgaand aan de massage hebben wij een kort gesprek gehad om kennis te maken, de wederzijdse grenzen en wensen te bespreken alsook de mogelijkheden (bij de optie soft SM). Gezien ik kwam voor een massage stoorde het mij zeker niet dat ze enkel soft sm aanbiedt (voor het echte SM werk, waar ik niet naar opzoek ben, moet je niet bij haar zijn).

Hierna mocht ik mij uitkleden, deed ze ook haar kleedje uit (hieronder droeg ze heerlijke lingerie) en haalde ze de "soft sm attributen" (zweepje, paddle, blinddoek, pinwheel enz.) uit de schuif. De massage begon heel rustig waarbij ik op mijn buik lag en ze met haar handen eerst mijn rug streelde. Hierna goot ze de verwarmde massageolie op mijn benen en begon ze rustig mijn (onder-)benen, rug en schouders te strelen. In het begin lijkt het alsof je voor een "gewone" massage gekomen bent, gezien ze het eerste deel niet focust op de intieme zones. Toen ze vervolgens (het leek haast per ongeluk) mijn binnenkant van mijn dijen begon te masseren en af en toe langs mijn bilnaad ging, begon mijn lichaam al vrij snel op te warmen.
Vervolgens begon ze subtiel en opbouwend (met de nodige afwisseling naar armen en benen) mijn balzak en piemel te masseren. Af en toe kreeg ik een (zachte) tik op mijn billen en gebruikte ze de pinwheel en zweepje (die ze nu en dan ook door mijn bilnaad trok). Ook spande ze met een veter mijn balzak op waarna ze heerlijk over mijn eikel gleed toen ik mijn billen iets van de tafel optilde. Hierbij gebruikte ze haar nagels om mijn rug, benen en ballen te strelen. Tijdens het deel op mijn buik was ik al heerlijk opgewarmd (met het nodige voorvocht) en verlangde ik naar meer toen ik mij mocht omdraaien. Ik merkte toen dat ze topless was (met een mooi paar borsten). Ze zette haar luxe massagetafel in een soort van semi-zithouding waarna ze mijn buik, benen en hoofd/nek verder begon te masseren. Ook nu gebruikte haar nagels om mij te teasen, knelde ze mijn balzak af en legde ze een doek over mijn hoofd. Gezien de tijd had ik toen de verwachting dat ik vrij snel naar een hoogtepunt gebracht zou worden. Niets is minder waar, ze begon opnieuw langzaam te teasen en mijn piemel/eikel/balzak heerlijk te masseren. Vervolgens vroeg ze of ik wou kijken en gaf ze aan dat het nog niet afgelopen was. Hierna begon ze meer te focussen op mijn piemel en masseerde ze op een heerlijke manier mijn eikel. Na een tijdje bouwde ze de spanning op en begon ze mij heerlijk af te trekken (met telkens het afbouwen van de spanning) waarna ik heerlijk klaarkam en ze nog even verder ging tot ze alles keurig schoonmakte met een keukenrol en vochtige handdoek.

Ik gaf hierna aan dat het een heerlijke massage was geweest en ik oprecht genoten had. We hebben ons hierna opnieuw aangekleed en nog wat nagebabbeld, je merkt aan haar dat ze dit met alle plezier doet en ze echt tijd wil investeren om jou een aangename tijd te geven. Toen ik vertrok kreeg ik nog een knuffel met de woorden "dat heb je wel verdiend" en zag ik dat het rond 20u was dat vertrok. Met andere woorden ben ik +/- 2u binnen geweest (inclusief babbel voor en na).

Het herhalingsgevaar is zeker groot doordat je merkt dat ze haar tijd wil nemen voor een heerlijke massage en ze echt gouden handen heeft. Zoals haar website aangeeft moet je je niet verwachten aan intiem of wederzijdse aanraking, al heb ik dit persoonlijk echt niet gemist.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan