WHEM Alexis, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vroeg haar 2 dingen...wanneer ze tijd had en of het wel klopte, dat ik 190 voor een uur betaal, maar voor 1.5 uur 300. Legitieme vraag, vond ik.

Zij niet. "Dont waste my time, read the site."

En toen volgde een block.

Ben zeer benieuwd of een ander goede ervaringen heeft, dan proberen we het op een andere manier 😜
 
Ik had ook even contact met haar. Ik vond haar ronduit bitchy en arrogant in haar communicatie. Misschien had ze veel vervelende berichten gehad of gewoon een off-day, maar ik sla even over voor dit geld.
 
Altijd spannend als je het plein oploopt met al die verschillende kleuren. Alsof ik een dolblij kind ben die een spannende rit gaat maken in een attractiepark. En zodra je binnenstapt je als toerist gedragen. 😉

Maar inderdaad betreffende die Alexis; totaal geen persoonlijke en klantvriendelijke communicatie mogelijk ondanks dat ik haar website nauwkeurig heb doorgenomen en een uitgebreide persoonlijke app heb gestuurd zoals door haar gevraagd. Kreeg een standaard bericht terug met wederom een verwijzing naar haar website en een app om haar niet te pushen voor contact en dat ze erop terug zal komen of zo… laat maar zitten —> next!!!
 
Ik heb gisteravond contact gehad met Alexis. Ik was duidelijk en direct, en ze reageerde snel. Uurtje later was ik bij haar op bezoek in haar hotelkamer.

Alexis is in het echt net zo mooi als op de foto's, echt ongelofelijk lekker. Alles ook helemaal puur natuur nog.
De date was super, alsof ik met een long time girlfriend was.

Ik vertelde van de ervaringen hier qua communicatie, en ze gaf aan dat ze honderden berichten per dag krijgt. Inclusief allerlei rare vragen en verzoeken, en ook veel vragen die al beantwoord zijn als je haar profiel hebt bekeken. Dat ze daarom nogal streng is in de communicatie kan ik wel begrijpen. Ik ben iig super blij dat ik haar heb mogen ontmoeten, want ze is zo mooi en lekker dat ik nog steeds aan het nagenieten ben.
 
Ik heb gisteravond contact gehad met Alexis. Ik was duidelijk en direct, en ze reageerde snel. Uurtje later was ik bij haar op bezoek in haar hotelkamer.

Alexis is in het echt net zo mooi als op de foto's, echt ongelofelijk lekker. Alles ook helemaal puur natuur nog.
De date was super, alsof ik met een long time girlfriend was.

Ik vertelde van de ervaringen hier qua communicatie, en ze gaf aan dat ze honderden berichten per dag krijgt. Inclusief allerlei rare vragen en verzoeken, en ook veel vragen die al beantwoord zijn als je haar profiel hebt bekeken. Dat ze daarom nogal streng is in de communicatie kan ik wel begrijpen. Ik ben iig super blij dat ik haar heb mogen ontmoeten, want ze is zo mooi en lekker dat ik nog steeds aan het nagenieten ben.
Wat was je uiteindelijk kwijt voor welke services?
 
Ik heb gisteravond contact gehad met Alexis. Ik was duidelijk en direct, en ze reageerde snel. Uurtje later was ik bij haar op bezoek in haar hotelkamer.

Alexis is in het echt net zo mooi als op de foto's, echt ongelofelijk lekker. Alles ook helemaal puur natuur nog.
De date was super, alsof ik met een long time girlfriend was.

Ik vertelde van de ervaringen hier qua communicatie, en ze gaf aan dat ze honderden berichten per dag krijgt. Inclusief allerlei rare vragen en verzoeken, en ook veel vragen die al beantwoord zijn als je haar profiel hebt bekeken. Dat ze daarom nogal streng is in de communicatie kan ik wel begrijpen. Ik ben iig super blij dat ik haar heb mogen ontmoeten, want ze is zo mooi en lekker dat ik nog steeds aan het nagenieten ben.
Was dus een echte GFE met tongzoenen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan