WHEM Alexxa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We zijn een dagje verder....kan iemand haar foto's checken? Op 4, 6 en 7 oogt ze super.

Of is het de tattoo loze dame van foto 1 & 2??
Hoop van niet, maar benieuwd!!

Is iemand al bij haar langs geweest?
 
Goed, okay joh.

Ik heb de foto's gechecked

(kopieer de link van de foto in deze tool en zoek met Yandex :

https://smallseotools.com/reverse-image-search/ )

Ik vond niets, geen enkele match.

Daarnaast: foto 2 en 3 (was 1 en 2, foto erbij?) zijn van een andere dame.

En dan ook nog eens haar face geblurred. Waarom? Omdat zij dat niet is?
Het is namelijk niet dezelfde dame als die op de.overige foto's, for sure.

Daarnaast skip ik sowieso profielen met weggeblurde gezichten...en ik denk vele met mij. Niet handig.

Mijn ongezouten mening:

Ik vind haar persoonlijk totaal niet interessant. Waarom niet? Goede vraag.

O.a. niet vanwege:

- Cheap nails
- Dat ding boven haar lip (wat is dat?!)
- Vreselijke outfit (zegt naar mijn mening iets over
haar smaak)
- Ongeïnteresseerde blik
- Ze is voor mij "te veel", met name op basis van
foto 5, 7 en 8. Ik kan er ook niet helemaal zeker
van zijn, dat ze maar 1.65 is
- Ben benieuwd of ze hele waslijst aan services biedt, verwacht het niet.

Ook vreemd, '1977' op haar enkel. Ze zal geen 44 zijn lijkt me. Misschien haar moeder? Elke tattoo heeft een verhaal, maar vroeg het me af. Heeft nix te maken met haar uiterlijk verder...


Heb je meteen al voor een groot deel het antwoord op de vraag die je me eerder stelde 🙈
 
In ieder geval kan ik altijd op je rekenen mijn beste!

Ze heeft 2 foto's omgedraaid. Foto 3 is foto 1 geworden.

op de huidige foto's 1, 5 en 7 vind ik haar mooier, spannender en sensueler dan Maria, 'jouw' Bella (sorry), Sasha en Katerina bij elkaar.

Een soort Ana, maar dan net ff anders.

Op de andere foto's ietsje minder, maar so be it.....

Op foto 2 en 3 zie ik een geblurde dame waarvan ik niet snap waarom die er bij staat...tenzij ze dat is en de rest van de foto's fake zijn.

Ben in contact geweest, wilde eigenlijk vragen of ze een selfie met die been-tattoo er op kon sturen, want dan weet je zeker dat het klopt, maar vond dat zo keurings dienst van waarden overkomen om dat te vragen.....

En waarom heeft ze 1977 op haar been getattoeeerd? Dan zullen mensen die geboren zijn tussen 1997 en 2000 niet snel doen. Misschien heeft het een emotionele achtergrond.
Hoop niet te emotioneel dan. Als de moeder van 1977 is, heeft dat...kuch...voor mij een interessante extra waarde....in welk jaar was jij ook al weer geboren @Omdatikhetlekkervind ? ;)
Ik zelf rond 1977....

Dat 'ding' is volgens mij gewoon een kleine kin-piercing of hoe dat heet.

Qua nagels en outfit heb je gelijk maar dat kan ik juist wel trashy geil vinden. Zelfde mbt die (ietwat) ongeinteresseerde blik. Als het de dame van de juiste foto's is mag ze desnoods een kruiswoordpuzzel gaan doen tijdens de sex. ;)
 
Je denkt dat ik met die laatste zin een grapje maak he.... ;)

Maar goed: Andere meningen...of beter nog: Ervaringen?

En als de foto's niet te vinden zijn, dan kloppen ze toch gewoon....waarschijnlijk?

Of was ze jaren geleden de dame van alle foto's en nu de dame van foto 2 en 3? Dat kan toch bijna niet?

Bij navraag zei ze dat de foto's gisteren waren gemaakt.....maar ik vroeg niet specifiek: Welke van de foto's?
 
Dit is wel een topfoto van haar.


Staat ze erg leuk op. Als ze zo in werkelijkheid is dan kan je rustig langs gaan toch.
Ben alleen bang dat je langs gaat bij de dame van foto 2 en 3. De geblurde.
Die wil niet in beeld. Die andere vrouw met de tattoos is waarschijnlijk mooier dan haar.
Anders zie ik namelijk niet de reden om er 2 geblurde foto's tussen te zetten.
Enige optie is even een videocall te maken en te vragen of ze de telefoon even op haar tattoo op haar been wil richten.
Dan heb je zekerheid dat zij het is.
 
Dit is wel een topfoto van haar.


Staat ze erg leuk op. Als ze zo in werkelijkheid is dan kan je rustig langs gaan toch.
Ben alleen bang dat je langs gaat bij de dame van foto 2 en 3. De geblurde.
Die wil niet in beeld. Die andere vrouw met de tattoos is waarschijnlijk mooier dan haar.
Anders zie ik namelijk niet de reden om er 2 geblurde foto's tussen te zetten.
Enige optie is even een videocall te maken en te vragen of ze de telefoon even op haar tattoo op haar been wil richten.
Dan heb je zekerheid dat zij het is.
Precies mijn gedachte dit. Alleen was ik daar tot nu toe nog iets te schuchter voor.

Ik appte, we bespraken wat, we hadden het over haar locatie, ik vroeg om een non-profiel foto, ze gaf aan dat haar foto serie 1 dag eerder gemaakt was, ik liet het daarbij.

Maar de 2 geblurde foto's zitten me dwars....anders was ik allang gegaan.....

Dus ik hoop dat iemand doortastender is en die vergaarde kennis hier deelt. Klinkt gek maar ik vind het moeilijk om te videocallen en dan te zeggen: Richt eens op de tattoo op je been....

Anderszijds denk ik dat als ze de dame van 7 van de 9 foto's was ze veem makkelijker een selfie gestuurd had. Maar ze klonk via een voice-bericht wel heel relaxed en die 7 foto's zijn nergens in de zoekmachines terug te vinden.....dus geboeid ben ik wel!
 
Op haar whatsapp foto staat ook de foto van haar met die tattoo. Dan zou je toch haast denken dat zij het is.
Wel heel raar om iemand anders als profielfoto te gebruiken. Snap dan alleen de 2 geblurde foto's niet. Blijft onzeker dus.
 
Ok, ik heb het gevraagd, omdat ik het echt wilde weten en evt zelfs nu wilde langs gaan.

Netjes gevraagd met bijgesloten foto 1 en 7 en daarna foto 2 wie van de 2 dames ze was. 'Als je de dame op foto 1 en 7 bent met been-tattoo en zonder geblurred gezicht, waarom heb je dan foto 2 toegevoegd met geblurred gezicht en waarom heb je daar been-tattoo?'

Nette toon, niet te veel woorden (mocht haar Engels niet super-goed zijn), vriendelijke smiley's erbij, sorry for asking really like to know etc.

Reply: What do you want?

Terwijl ze bij mijn eerste navraag hiernaar wel vriendelijk was en meer zei: de profiel-foto's zijn van gisteren dan is er toch geen extra selfie nodig.

Dus op haar vraag nog een keer uitgelegd dat ik de dame van foto 7 echt razend-aantrekkelijk vind, dus als ze dat is dat ik erg graag langs kom, maar als ze het niet is dat ik liever heb dat ze het zegt omdat het anders een teleurstelling aan de deur wordt.

Dat dat voor ons beiden weinig zinvol is dan.

Dat er meer mannen hier op het forum die vraag hebben, dus dat het haar een hoop klandizie kan kosten danwel opleveren als we hier achter komen.

Daarna nog netjes toegevoegd: Je bent mooi op al je foto's. Want de dame op de twee blurry pics kan ook best een aardige dame zijn en laten we beleefd blijven.

Denk dat ik nu geblocked ben. Althans, ik zie haar profiel foto niet meer en mijn laatste app kwam niet meer aan.

Zie jij haar profiel foto nog wel @MrSmith ??

Ben nog nooit eerder geblocked, want altijd netjes, maar wilde hier wel graag weten of ze het was of niet. Maar blijkbaar is het echt een andere dame die die foto wel als what's app profiel foto gebruikt.

Of het is echt een extreem knappe Oost-Europese dame die geen zin heeft in nerdy onderzoekjes vooraf.
 
Nahh laat deze maar zitten kerel. Genoeg andere vissen in de zee. Luister naar de heren op dit forum, ze doen het al lang genoeg en hebben een verdomd goed oog voor detail moet ik zeggen. Had ik zelf niet eens op gelet. Maar goed, ik ben dan ook niet half zo ervaren als de meeste hier.
 
Ja ik kan haar profielfoto op whatsapp nog zien. Betekent dus dat je geblokt bent.
Zegt ook genoeg dat zij niet de dame is van foto 1 t/m 7 maar van de 2 geblurde foto's.
Duidelijk. Nou ja, ik had goede bedoelingen, maar als ze het niet is laat de olievlek rond dit nep profiel dan maar verder verbreiden.

Dat is het punt: Je kunt mij wel blocken maar de negatieve publiciteit niet.

Zo klaar met zo iets: Zeg dan gewoon, ik ben zelf de blurred photo dame, die foto's van dat erg mooie meisje zijn een lokkertje, dan meld ik het ook hier maar netjes, bij een block haal ik nog even het onderste uit de kan, want én een nep-profiel hebben én daar bij navraag onbeleefd over doen, dan ga je met pek en veren de stad weer uit dametje!
 
Nou ja, 100% bewijs heb ik niet. Maar ze had een aantal erg mooie foto's waar ze gewoon helemaal zichtbaar was en 2 foto's van een wat minder aantrekkelijke dame met geblurred gezicht.

Dan vond ik vreemd en een paar andere mannen ook.

Als je de, in mijn ogen, super-aantrekkelijke dame van 7 van de 9 foto's bent, waarom dan 2 foto's van een minder appetijtelijke dame met blurred gezicht er tussen plaatsen.....right?!?

Dus dan lijkt het aannemelijk dat je juist die dame van die 2 foto's bent en mannen lokt met die 7 foto's van die lekkere beauty.

Om er achter te komen of dat zo was vroeg ik heel netjes naar een selfie waarop ze antwoordde dat haar foto's gisteren gemaakt waren.

Omdat ze op die zeer sexy 7 foto's een super-herkenbare tekst tattoo op haar been had en op die 2 foto's en dame zonder de tattoo staat, dacht ik: We kunnen even video-callen waarbij je desnoods alleen de camera op je been richt, of stuur me een foto van je been met die tattoo er op, dan weet je zeker dat het klopt.....maar toen ik daar vriendelijk naar vroeg werd ik geblocked nadat ze nog 'what do you want?' had gezegd.

Als je de dame van je mooiste foto's bent is er geen enkele reden om niet even een foto van die tattoo op je been te sturen (als je geen zin hebt om een herkenbare selfie te versturen).
Dus ik heb geen 100% bewijs dat ze fake is, maar er lijkt iets te zijn wat niet klopt.

Voeg daarbij dat jij haar niet zo super vind als ik, maar dat ze ongetwijfeld wel erg lekker oogt voor veel andere mannen en haar schappelijke half uur prijs (100) en het is raar dat er nog niemand geweest is/over geschreven heeft.

Blijkbaar heeft ze wel naar mijn advies geluisterd of zijn anderen er ook over begonnen, want inmiddels heeft haar profiel nog maar 5 foto's. De dame met de blurred gezichts-foto's is weg, 2 mindere foto's van de superlekkere girl met de tattoo ook en de beste 5 foto's zijn overgebleven.

Als dat haar echt is leen ik je telefoon en maak ik alsnog een boeking, want helemaal mijn type qua looks, maar ik vermoed zelf dat ze er te veel vragen over kreeg en nu met louter 5 niet kloppende foto's haar boekingen binnen sleept.

Wat denk jij? :)
 
Ze is inmiddels geschoven van A'dam via Almere naar Leiden en heeft foto's toegevoegd waaruit blijkt dat ze het echt is.

Eigenlijk heeft ze alles gedaan waarover ik twijfelde en wat ik indirect adviseerde alleen werd ze daar boos over en blockte me, waarna ze precies deed waar ik naar vroeg.

Nu was ik er wel zonder twijfel op af gegaan.
Maar kan haar niet meer bereiken.

Benieuwd naar andere ervaringen dus.

Prepaidje speciaal hiervoor aanschaffen doe ik alleen nog als ik via iemand hoor dat ze irl niet het block-type is.

Looks van de nieuwe foto's zijn iets minder dan die van de eerste paar, maar op een Ana manier boeit ze zeker.
Geen idee waarom ze eerder 2 blurry foto's er op had gezet die minder waren, de nieuwe hotel kamer foto's zijn absoluut van haar zelf.

Dus we hadden het verkeerd ingeschat, maar dat lag wel aan haar eea niet willen uit leggen respons.
 
En inmiddels heb ik ook genoeg selfies gezien om te weten dat de foto's kloppen, dus had ik er wellicht niet zo specifiek naar hoeven vragen (wat een block op het oude nummer opleverde).

Eerste foto's zijn wel wat frisser, de latere lijken me van nu.
Blijft een mooie meid, geen idee of ze face to face aardig is....toch wel benieuwd naar een ervaring.
 
Fotos van sofia zijn allemaal gewoon echt. De "nieuwe" fotos waar ze zilveren bh aan heeft, zijn het meest representatief. Ik moet zeggen dat alle fotos zo gemaakt zijn dat ze er veel mooier eruit ziet dan in werkelijkheid kwa lichaam. Ze heeft geen strakke buik bijv.
Heb haar paar maanden geleden bezocht in centrum Almere, waar ze een eigen hotel kamertje had.
Maar zag haar dus 2 weken geleden in een huis, bij het bezoeken van een andere dame.

Heb toen nog een review geschreven dat ze wel nice was etc... maar als ik nu zou mogen beoordelen, na het bezoeken van meerdere dames, zou ik haar 3.5-4 sterren geven.( ipv de 4.6)

mijn mening: Zal niet naar haar gaan voor de 200 per uur die ze vraagt.... je hebt betere in de omgeving....
 
Laatst bewerkt:
Ze adverteert ook onder https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7126640-giulia

Daar heb ik haar ontmoet. Ik kan me bij het bovenstaande aansluiten. De looks zijn het voor mij net niet en de service is wat je een beetje kan verwachten van de meeste Roemeense dames die de hele dag aan hun telefoon zitten.
Wat zowel een nadeel is, maar ook een voordeel kan zijn, is dat ze erg geld gedreven is. Je kan dus vrijwel alles doen voor de juiste prijs
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan