WHEM Algemeen House of Pleasure Kinrooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bertje1967

Wandelaar
52
15/09/21
79
1
Ik moet zeggen dat er op kinky aantal mooie dames zichtbaar zijn bij "HOP". Bij wat googlen zag ik alleen dat HOP in het verleden wel eens een keer negatief in het nieuws geweest is. Ik zie hier echter met name positieve ervaringen. Ik kan er dus gerust heen gaan zonder dat ik mij al te druk moet maken dat hier duistere zaken gebeuren.....
 
Geen idee welke duistere zaken je op zinspeelt?
Gedwongen prostitutie of mensenhandel werd in de media ooit geroepen weet ik.
Is echter voor zover ik weet nooit aangetoond, rancuneuze dame of boze klant dat in de wereld gehoplen?

Mijn ervaringen zijn iig voor 85% positief, ooit een missertje maar die blijven nooit lang, meeste dames komen ook graag terug, vast met reden.

Ben iig blij dat ze er zijn, lekker dichtbij en regelmatig toppertjes. ?
 
Geen idee welke duistere zaken je op zinspeelt?
Gedwongen prostitutie of mensenhandel werd in de media ooit geroepen weet ik.
Is echter voor zover ik weet nooit aangetoond, rancuneuze dame of boze klant dat in de wereld gehoplen?

Mijn ervaringen zijn iig voor 85% positief, ooit een missertje maar die blijven nooit lang, meeste dames komen ook graag terug, vast met reden.

Ben iig blij dat ze er zijn, lekker dichtbij en regelmatig toppertjes. ?
dit soort berichten kwam ik tegen. maar zoals gezegd dames spreken mij zeer aan (of ze hebben goede fotograaf....)
 
Ik weet niet meer precies hoe het zat, of er van eigenaar gewisseld is ondertussen? Ik weet dat er ook eens een zaak is geweest, had ook betrekking op HOP, waarbij er van de beschuldigingen niets bleek te kloppen, was volgens mij wat korter geleden. Maar van een vrijspraak hoor je meestal niet zoveel.
Als de dames met plezier hun werk doen is dat voor mij geruststellend genoeg. En als ze het niet met plezier doen is het mijn laatste bezoek geweest, ongeacht de reden van het gebrek aan plezier.
 
Afgaande de zeer aantrekkelijke dames die op de website staan zou ik hier wel eens naartoe willen gaan. Het is voor mij wel 90km rijden.


Is het de moeite kwa dames? Ook al de opties die ze bijna allemaal doen zoals cim.
Ik zou er een avondje van willen maken eventueel met jacuzzi optie erbij.
 
Afgaande de zeer aantrekkelijke dames die op de website staan zou ik hier wel eens naartoe willen gaan. Het is voor mij wel 90km rijden.


Is het de moeite kwa dames? Ook al de opties die ze bijna allemaal doen zoals cim.
Ik zou er een avondje van willen maken eventueel met jacuzzi optie erbij.

De foto's van dit huis zijn in 99.99% van de gevallen geflatteerd.
Verder heb ik geen ervaring met de huidige lineup.
Het is wel veel bandwerk en het is er buitengewoon druk vind ik.
 
Voor de prijs die ze vragen, is het een prima huis. Maar verwacht er geen fotomodellen of zo. Services verschillen per dames, dus beste met de dame zelf af te spreken. CIM zal niet elke dame doen. PZC doen 9 van de 10 dames wel.

Als je er een avondje van wilt maken en ervoor wilt betalen, dan zijn er wel betere plekken te vinden dan HoP.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan