Algemeen Algemeen, Massagesalon Vechtstraat, Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan heb je net pech. Ik heb dat regelmatig gedaan daar en dat is zeker goed mogelijk. Je hebt wel eens avonden dat er ook maar 2 dames werken. Het gaat daar ook niet super qua aantal dames de laatste tijd.
 
Laatste keer dat ik hier geweest ben heb ik van tevoren gebeld, apart een tijd doorgekregen wanneer er "dames" beschikbaar zouden zijn omdat het eerste bij het tijdstip wat ik aangaf geen dames zouden zijn. Toen ik hier kwam was er één dame beschikbaar. Ik hoef er ook maar één, maar de keuze is niet heel groot hier. In totaal 2 keer geweest hier, de vorige keer had ik de keuze uit 2 dames.
 
Je kunt prima zonder afspraak binnen lopen, maar dan loop je inderdaad het risico dat dames niet beschikbaar zijn.

Ook nog maar even een update van de dames die regelmatig aanwezig zijn:
- Amy
- Anna
- Charlotte
- Didi
- Eva
- Katja
- Lana
- Marjon
- Nadine
- Nana (Thaise)
- Nieta (Thaise)
- Sophie
- Sylvana
- Tara
 
Je kunt prima zonder afspraak binnen lopen, maar dan loop je inderdaad het risico dat dames niet beschikbaar zijn.

Ook nog maar even een update van de dames die regelmatig aanwezig zijn:
- Amy
- Anna
- Charlotte
- Didi
- Eva
- Katja
- Lana
- Marjon
- Nadine
- Nana (Thaise)
- Nieta (Thaise)
- Sophie
- Sylvana
- Tara

Bij Baan thai ook al eens bij een dame geweest vorig jaar die zich Nana noemde, weet iemand of dit dezelfde is? Beetje gekke meid was het, maar wel leuk.
 
Oke bedankt, beetje jammer dat de fotos al een hele tijd van de site af zijn van de dames. Wil wel graag een impressie van hoe ze eruit zien.
Eens, maar je krijgt aan de telefoon ook een beschrijving. Er werken op zich nette dames, niet extreem sletterig of zoiets. Dus je kunt met die omschrijving wel uit de voeten.
 
Je kunt prima zonder afspraak binnen lopen, maar dan loop je inderdaad het risico dat dames niet beschikbaar zijn.

Ook nog maar even een update van de dames die regelmatig aanwezig zijn:
- Amy
- Anna
- Charlotte
- Didi
- Eva
- Katja
- Lana
- Marjon
- Nadine
- Nana (Thaise)
- Nieta (Thaise)
- Sophie
- Sylvana
- Tara
Jij bent wel redelijk op de hoogte geloof ik? Heb je reviews van een paar dames? Anna is redelijk bekend (ook van het Hookers forum, goede reviews). Didi, Eva, Nadine, Sophie en Sylvana ken ik nog niet. De rest daar zijn wel reviews van geloof ik.
 
Dat zou zomaar kunnen kloppen... :) Geen idee of Anna recensies had op hookers. Ze heeft ook bij Temptation gewerkt, maar de Anna die nu op de site van Temptation staat is volgens mij een andere dame. Ik zal de komende tijd proberen een aantal recensies te schrijven. Als je vragen hebt, kun je altijd even een PM sturen.
 
Dat zou zomaar kunnen kloppen... :) Geen idee of Anna recensies had op hookers. Ze heeft ook bij Temptation gewerkt, maar de Anna die nu op de site van Temptation staat is volgens mij een andere dame. Ik zal de komende tijd proberen een aantal recensies te schrijven. Als je vragen hebt, kun je altijd even een PM sturen.
Zijn er naast Lana (Oekraïense dame van in de 40, beetje stevig) nog meer dames met grote borsten? Of wat steviger. Ben nog niet bij Lana geweest, elke keer als ik wil dan was zij er net niet, maar ze staat nog wel op mijn verlanglijstje.
 
Zijn er naast Lana (Oekraïense dame van in de 40, beetje stevig) nog meer dames met grote borsten? Of wat steviger. Ben nog niet bij Lana geweest, elke keer als ik wil dan was zij er net niet, maar ze staat nog wel op mijn verlanglijstje.
Voor gote borsten moet je bij Anna zijn. Anna is wel een heel ander type dan Lana. Ze is vrij lang met een normaal/slank figuur.
 
Ik was net bij de Vechtstraat en ik vroeg naar Didi. Helaas te horen gekregen dat ze is gestopt. Dat is echt heel jammer.
De meeste toppers van mij stoppen. (Donna is het beste voorbeeld daarvan)
Anna is wel weer terug. Daar heb ik denk ik 3 jaar geleden een afspraak mee gehad. Ze herkende me ook nog. Zij was degene die de deur open deed toen ik aanbelde.
 
Didi blijkt helemaal niet te zijn gestopt trouwens. Ik heb deze week een afspraak met haar gehad na lange tijd. Ze gaat eind van deze maand wel voorgoed stoppen, dus als je deze leuke vrouw met geweldige borsten nog een keer wilt bezoeken moet je snel zijn!
 
Didi blijkt helemaal niet te zijn gestopt trouwens. Ik heb deze week een afspraak met haar gehad na lange tijd. Ze gaat eind van deze maand wel voorgoed stoppen, dus als je deze leuke vrouw met geweldige borsten nog een keer wilt bezoeken moet je snel zijn!
Bedankt voor de tip! Ze is echt geweldig en ook altijd in voor iets extra's... (bij de juiste klik)
 
Huh... ik heb gisteren gebeld en toen werd verteld dat ze vandaag en morgen zou werken!
Door jou ben ik gaan twijfelen, dus ben ik net ff langsgeweest bij het salon. Didi is zeker wel voorgoed gestopt. Inmiddels al zo n 4 weken. Misschien wist degene die jou dat vertelde nog niet dat ze was gestopt. Nietta heeft het mij verteld.
 
Door jou ben ik gaan twijfelen, dus ben ik net ff langsgeweest bij het salon. Didi is zeker wel voorgoed gestopt. Inmiddels al zo n 4 weken. Misschien wist degene die jou dat vertelde nog niet dat ze was gestopt. Nietta heeft het mij verteld.
Zou erg jammer zijn! Ze kon heerlijk masseren, had een geweldig lichaam en erg aardig.
Didi kon erg geil raken en liet dan meer toe dan alleen een wederzijdse massage. Ik zal haar missen!
 
Welke salons bedoel je? Vergelijkbare salons die ik ken (bijvoorbeeld Massagewereld, Temptation, Massagesalon Apeldoorn, Exclusive, etc.) zijn qua prijs redelijk vergelijkbaar.

Baan Thai in Groningen is zo te zien wel duidelijk goedkoper; vanaf EUR 80 voor een uur volgens de website. Ik ben hier in het verleden (jaren geleden) wel een paar keer geweest, maar ik vond het meestal niet geweldig.
 
Welke salons bedoel je? Vergelijkbare salons die ik ken (bijvoorbeeld Massagewereld, Temptation, Massagesalon Apeldoorn, Exclusive, etc.) zijn qua prijs redelijk vergelijkbaar.

Baan Thai in Groningen is zo te zien wel duidelijk goedkoper; vanaf EUR 80 voor een uur volgens de website. Ik ben hier in het verleden (jaren geleden) wel een paar keer geweest, maar ik vond het meestal niet geweldig.
Die bijvoorbeeld ja. Dus de kwaliteit aan de vechtstraat is echt zoveel hoger? Ik ben benieuwd hoe zich dat uit. Wat bied een 130 euro massage die een 80 euro massage niet geeft?
 
Ik zou niet durven zeggen dat de massages beter zijn dan bij Baan Thai. Denk dat het een kwestie is van smaak/voorkeur.

De paar keren dat ik bij Baan Thai ben geweest, waren er alleen maar Thaise dames. Mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar Nederlandse/Europese dames. Daarnaast vond ik de nadruk meer liggen op de "technische" massage en minder op het sensuele/erotische en had ik het idee dat de masseuses er min of meer op rekenden dat er extra's genomen werden.

Maar zoals gezegd, het is jaren geleden dat ik bij Baan Thai geweest ben, dus misschien klopt mijn beeld niet meer. Ik zou zeggen, bezoek ze allebei en kijk welke je het beste bevalt. :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan