Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou je misschien wat meer kunnen vertellen over je ontmoeting met Soraya.Is ze sociaal,haar uiterlijk , geniet ze er zelf van,. Doet ze vol overgave PZC, TZ..Ben benieuwd.
Soraya is een knappe en leuke meid...en spontaan, met alles doet ze heerlij mee.....lekker figuur en pzc ook goed, alleen geen tongzoenen.
Ik ga zeker terug naar haar.
 
Het ziet er naar uit dat ik over een paar weken in de buurt van Made ben. Dit betekent dat ik als ik er ben meteen van de gelegenheid gebruik maak om een bezoekje te brengen aan RVP.

Ik heb de website even bekeken en ook de reviews hier van de dames hier. Drie dames trokken mijn aandacht. De dames die mijn aandacht trokken waren Lizzie, Lois en Lauren. Volgens mij zijn dit dames die behoorlijk geschikt zijn voor een GFE.

Zijn er buiten deze drie dames nog andere dames die aan te raden zijn voor een GFE?
 
Donna zeer zeker (heb ik toevallig net een recensie voor neergezet), Britt ook wel.

Dank je, ik ga de reviews van Donna en Britt nog eens heel goed doorlezen. :)

Lauren is een schoonheid, maar met Lauren moet je een beetje geluk hebben.
Tijdens mijn laatste bezoek heb ik mogen ervaren dat Lauren een wisselvallig service niveau heeft.
Eigenlijk trok Lauren meer de aandacht vanwege haar schoonheid dan haar reviews. Dus van die drie die ik noemde stond ze onderaan. Maar goed om te weten dat haar service wisselvallig kan zijn. Lois staat voor mij voorlopig op 1, met Lizzie als runner-up.
 
Het ziet er naar uit dat ik over een paar weken in de buurt van Made ben. Dit betekent dat ik als ik er ben meteen van de gelegenheid gebruik maak om een bezoekje te brengen aan RVP.

Ik heb de website even bekeken en ook de reviews hier van de dames hier. Drie dames trokken mijn aandacht. De dames die mijn aandacht trokken waren Lizzie, Lois en Lauren. Volgens mij zijn dit dames die behoorlijk geschikt zijn voor een GFE.

Zijn er buiten deze drie dames nog andere dames die aan te raden zijn voor een GFE?
Hoi, die jij noemt zijn goed...maar er zijn er vele meer...maar moeilijk voor een ander te kiezen...er moet een klik zijn met de dame.
 
Chantal was mijn 1e DVP ooit, zo lief, zo sexy, prachtig figuur en goed in alles wat je vraagt, ze is een droom DVP voor mij. Zoek haar recensies maar eens op.

Een trio met Britt en Chantal ?
Oeff..... nog nooit een trio gedaan, hoe gaat dat ?
Spelen er dan 2 dames met mij of met elkaar ?
En betaal je dan 2x het tarief ?
 
Chantal was mijn 1e DVP ooit, zo lief, zo sexy, prachtig figuur en goed in alles wat je vraagt, ze is een droom DVP voor mij. Zoek haar recensies maar eens op.

Een trio met Britt en Chantal ?
Oeff..... nog nooit een trio gedaan, hoe gaat dat ?
Spelen er dan 2 dames met mij of met elkaar ?
En betaal je dan 2x het tarief ?
een half uur CONTACNT afrekenen scheelt je 40 euro dan ben 140 euro kwijt.
lesbische trio bespreekbaar maar dat kost meer standaard trio is gebaseerd op vmv
 
Terug
Bovenaan Onderaan