Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hee allemaal iemand al ervaring met Sara of Tessa? Zo ja, Wat kan je verwachten van de dame?
Voor Sara heb ik net een recensie ingevuld. Is voor mij wel een dame om nog een keer voor terug te gaan.

Bibi ook gezien bij voorstellen, maar die heeft naar mijn smaak teveel tattoeages en zo.
 
Ik denk nog met weemoed terug aan de tijd dat Demi en Renate er nog werkten. Daar spatten de vonken altijd vanaf. Ben er de afgelopen twee jaar nog enkele keren geweest maar steeds iemand getroffen waar ik net de klik niet mee had. Behalve Chantal dan.
welke dames komen bij de bovengenoemde in de buurt?
 
Ik denk nog met weemoed terug aan de tijd dat Demi en Renate er nog werkten. Daar spatten de vonken altijd vanaf. Ben er de afgelopen twee jaar nog enkele keren geweest maar steeds iemand getroffen waar ik net de klik niet mee had. Behalve Chantal dan.
welke dames komen bij de bovengenoemde in de buurt?
Heb 3 hele fijne dates gehad met Lois, lekker relaxed. Zij is een lange, slanke dame waar ik zeer gecharmeerd van ben. Aangezien ik Chantal ook ken denk ik wel dat zij ook bij je past.
 
Ik denk nog met weemoed terug aan de tijd dat Demi en Renate er nog werkten. Daar spatten de vonken altijd vanaf. Ben er de afgelopen twee jaar nog enkele keren geweest maar steeds iemand getroffen waar ik net de klik niet mee had. Behalve Chantal dan.
welke dames komen bij de bovengenoemde in de buurt?
Esther is Renate 2.0 echt aanrader werkt vaak alleen op zaterdag.
 
Vandaag weer bij deze topper geweest, veel gedaan (blijft prive :)
Dit maal een uur, lekker op ons gemak kunnen spelen.
Het was weer super goed vertoeven, mijn wensen lijst voor de volgende keer besproken. Lieve Esther, bedankt voor jouw goede service weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan