Dat klopt, maar voor haar is het aan de voorkant.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTegenwoordig kan je ook aan de zijkant voor haar. Ik ben er 2 weken geleden geweest en kon langs de zijkant binnen. Bij dat groene "veranda'tje". Toen ik vorige week bij Keyla was moest ik wel langs voor maar nog een deur rechts van de gebruikelijke "voordeur" zeg maar, dan moet je ook gelijk een trap omhoog. Ik denk dat dat die deur was waar een papier ophing altijd van dat daar een familie woonde dus gelieve niet aan te bellen. Dat deel hoort er nu ook bij en is het enige waarvoor je echt op de stoep aan de straat staat te wachten.Dat klopt, maar voor haar is het aan de voorkant.
Ik denk dat ze er volgende week nog is en dat ze daarna op vakantie gaat.Mooie recensie!
Weet jij tot wanneer ze nog aanwezig is in Zutendaal?
Het kan aan mij liggen en ken deze dame totaal niet, maar als je op voorhand weet dat de volgende klant over 25 min komt en je gaat toch naar binnen, betaald 150 voor een uur.... dan moet je toch niet achteraf gaan klagen dat het allemaal gehaast was en dat je snel buiten stond of ben ik nou gek??... zegt ze opeens dat ze een klant heeft over 25 minuten, terwijl mijn date al langer als 4 uur vast lag !!!
Ik mag toch naar binnen, vriendelijk 150 euro betaald en wat kussen/tongzoenen...
Klopt inderdaad. Gisteren stuurde ze berichtje met adres in Geleen. Maar goed, ze is er weerMomenteel is zij in Zutendaal
![]()
Hot lucia
 ik ben lucia, lief ondeugend en sensueel. Vertel me jou fantasieën en laten we samen douchen. Ik laat je mijn warme mond voelen,www.redlights.be
Nu... dan is 3 sterren wel érg streng!Vanwege de vele positieve berichten, zelf eens gaan proeven van Lucia. Zeer vriendelijke, relaxte en aantrekkelijke dame die je snel op je gemak stelt.
Begonnen met zoenen en strelen. Het zoenen is naar mijn zin te beperkt en een echte passionele tong draaien zit er helaas niet in. Wat voor mij toch altijd een stevige meerwaarde is.
Daar mijn soldaat paraat stond, begaf ze zich naar beneden voor een pijpbeurt. Het pijpen was voldoende. Je paal en ballen krijgen de nodige aandacht en ze weet je zo te doen hunkeren naar meer. Al mag het voor mij er wel wat stevigere aan toe gaan.
Het werd dan ook tijd om de soldaat de loopgraven in sturen. Verschillende standjes gedaan. Wat me vooral is bijgebleven is dat ze tijdens doggy haar bolle kont wel lekker dicht tegen me aandrukte zodat ik heerlijk diep kon stoten.
Kortom een leuke en relaxte date. Al zal er voor mij geen herhalingsgevaar zijn. Het bleef naar mijn smaak iets te soft. Al is dat iets persoonlijks.