08 juni, vaderdag... en meteen ook m'n derde afspraak met Lucia. Nou... dat werd alvast een vaderdag om niet snel te vergeten! Voor de gelegenheid had ik ook een fles gekoelde prosecco mee. En... dat werd inderdaad gesmaakt! Ook nu weer stond Lucia daar in een bijzonder uitdagend lingeriesetje! OMG! Wat ziet die vrouw er toch geweldig uit! Ik kraak meteen de fles prosecco... en we toasten op ons weerzien!
Dan meteen naar het bed! Lekker zoenen... en haar fraaie vrouwelijke rondingen verkennen! Haha! En voor je het weet... ligt ze op haar rug! Tsja... met zo'n vrouw weet ik wel wat ik wil! Al snel zijn we heerlijk aan het zoenen! En dan naar haar hals... topje omlaag... en die mooie borsten al de aandacht geven die ze verdienen... En wat maakt zij al meteen al de juiste geluidjes! Haha! Man! Die staat geil vandaag! Mooi! Dan merk ik dat haar body een opening heeft voor haar kutje! Oh! Jij draagt dus écht wel een zeer uitdagend setje vandaag! Grrrrrr! Meteen grijp ik haar rug... kus haar naakte lijf! Zij smacht! Ok! Setje uit! En meteen ligt ze daar naakt onder me... met enkel nog haar kousen aan. Mmmmh! Wat een mooie vrouw! En wat een lekker lijf! Ik stort me dan ook gulzig op al dat moois! Haar fraaie borsten... dat lekkere kutje... wederzijdse orale verwenning... En wat kan die meid pijpen! Man! Zo geil!
Nu staan we natuurlijk beiden zo geil... dat we willen neuken! Snel condoom om. En wat penetreer ik vlot dat natte kutje! Nou... die heeft er duidelijk zin in! Grrrrrr! We zitten dan ook in 'no-time' op kruissnelheid! Haha! En hoe harder ik ga... hoe vocaler zij wordt! Man! Zo stimulerend! Wat een leuke... lekkere... geile beleving: missio... haar benen in m'n nek... hard en diep stoten! En... zowaar haar tenen likken... terwijl ik diep in haar ben! Haha! En... gebruik makend van de bounce van de matras... maken we er een echt feestje van!
Even pauze... en nog een glaasje prosecco.
Maar... we kunnen gewoon niet van mekaar afblijven... Dus al snel zijn we weer op het bed! En wat zitten we meteen weer in een stevig ritme! Grrrrrr! Ik leef me uit! We gaan natuurlijk ook doggy. En prone-boon. Zonder twijfel ons favoriete standje! Man! Wat ga ik hard! Ik stoot hard en diep... grijp haar billen... spank haar op het ritme van m'n stoten... grijp haar enkels... bijt haar hals en schouders... En dan die passionele tongzoenen... terwijl ik diep in haar ben! Zo waanzinnig geil! Wat een vrouw! En... die stralende blik van voldoening... Priceless! Daar doe ik het voor!
Wat vliegt de tijd snel! Die twee uur zijn alweer bijna voorbij! Ik wil klaarkomen in jou mond! En meteen begint ze me terug te pijpen! Man! Zo lekker! Ja! Zo! Harder! Ja! Ja! Oh! Oh! Ik ga komen! En... met haar lippen stevig om m'n harde schacht... voel ik m'n pik krachtig pulseren! Man! Wat spuit ik hard! Wat voelt dat goed!
Tot slot nog samen douchen! Elkaar afspoelen... En dan -met alweer een mega smile op m'n gezicht- nemen we afscheid! Wat was dit alweer een mega leuke... lekkere... geile ervaring! Dank je Lucia voor alweer een geweldige tijd. En... tot volgende keer!