Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beetje apart whatsapp contact met dit huis. Vragen of een bepaalde dame aanwezig is en als antwoord krijgen: 'ken je haar dan?' Uh nee ik ken haar niet.
'Nou dan moet je maar langs komen'
Tja, ik snap dat de klik wederzijds moet zijn. Uiteindelijk na wat moeite dan de suggestie om te bellen, want blijkt de gastvrouw niet aanwezig te zijn op locatie.
 
Ja idd, zeg dat dan gewoon denk ik dan, maargoed, uiteindelijk niet gegaan omdat ik niet in de buurt was. Volgende keer maar eens langswippen
er zal een reden zijn dat men dit niet zegt. Als jij die stalker zou zijn, dan heeft men wellicht een hoop gedoe. En ik heb van een dame gehoord dat ze op een heel vervelende manier gestalkt wordt. Dus ik begrijp hun "better be safe than sorry" beleid
 
Beetje apart whatsapp contact met dit huis. Vragen of een bepaalde dame aanwezig is en als antwoord krijgen: 'ken je haar dan?' Uh nee ik ken haar niet.
'Nou dan moet je maar langs komen'

Ik heb de vraag wel vaker gehad, niet alleen bij Rendez Vous maar ook bij andere privéhuizen. Is toch niks mis mee? Een dame kan het ook gewoon leuk vinden als ze een eerdere klant weer op bezoek krijgt. Meer dan eens is een herhalingsbezoekje er een stuk beter van geworden
 
Ik zoek een dame om vooral te beffen, rimmen, tongzoenen. Wie heeft hier ervaring? Ik twijfel om volgende week naar Weizigt te gaan of Rendez vous Privé Made. Krijg niet duidelijk welke dame dit overtuigend doet en dit standaard vinden. Paar keer meegemaakt dat er extra betaald moest worden.
Ik weet niet of er een dame mee leest, maar een pb mag altijd. Ik maak dan graag een afspraak. Wie helpt me over de streep. Ik zoek een vaste dame hiervoor.
 
Welke dame heb je ervaring mee die dit inl doet? Wil een afspraak maken op voorhand en krijg geen reactie op app. Dus afhankelijk van tips hier. Tongen, beffen, rimmen bij haar dus.
Bedankt alvast.
Rimmen heb ik nooit gedaan bij een DvP, dus dat weet ik niet, maar bij Chantal zit je altijd goed voor een GFE. Maar bel vooral.
 
Terug
Bovenaan Onderaan