Algemeen Algemeen, Rendez Vous Prive, Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn eerste ervaring was nogal moeizaam. Vanwege reisafstand tijdig geprobeerd een afspraak vast te zetten, maar dat bleek niet mogelijk. Kon op dag zelf, want het was rustig en vakantietijd. Op dag zelf echter bewuste dame toch al volgeboekt. Mij werd aangeraden toch te reserveren voor een andere dame die nog beschikbaar was, zodat ik niet voor niets kwam.

Van veel dames nog geen foto op website, dus reserveren was niet gemakkelijk en meer een gok.

Verder begreep ik, dat alle dames 50 extra vragen voor pzc.

Huis is mooi, goede ligging en toegankelijk. Vriendelijke en sexy gastvrouw.

Wellicht ga ik nog een 2e poging wagen. Toen ik weg ging zag ik een aantal dames buiten roken en daar zat zeker wat tussen.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk kom ik al ruim 21 jaar bij rendez vouw prive in made.
De top 5:
LIzzie (cup B gfe ervaring,)
Britt ook super
Sanne (nu even uit de running)
KIM (wat voller maar ook super)
Nieuwe geen ervaring : Naomi Lois
Esther wel 50+ maar ook super.
Tongoenen doen ze allemaal pzc kost 50 extra maar doe ik nooit meestal half uur soms uur e soms trio (half uur) tip : bij trio contant betalen scheelt 40 euro dan 1 keer kamerhuur.
Kun je hier wat mee ?
 
Ben geen vaste klant kom er 1x in de 2 maanden .maar Danielle kan heerlijk pijpen en is lief .Chantal mooie dame die geniet van beffen en is een hele leuke dame .amanda heeft leuke speeltjes en kan heerlijk zoenen .en verders lopen er veel leuke dames zit wel altijd een dame bij naar je keus .en bij de deur word je ook altijd vriendelijk ontvangen ,en kan je je wensen vertellen waar ze je bij helpt voor een goede keuze .succes en plezier
 
Persoonlijk kom ik al ruim 21 jaar bij rendez vouw prive in made.
De top 5:
LIzzie (cup B gfe ervaring,)
Britt ook super
Sanne (nu even uit de running)
KIM (wat voller maar ook super)
Nieuwe geen ervaring : Naomi Lois
Esther wel 50+ maar ook super.
Tongoenen doen ze allemaal pzc kost 50 extra maar doe ik nooit meestal half uur soms uur e soms trio (half uur) tip : bij trio contant betalen scheelt 40 euro dan 1 keer kamerhuur.
Kun je hier wat mee ?
Esther is echt geen 50+ en als ze dat wel is heeft de echt een ongelooflijke killer Body voor haar leeftijd waar de gemiddelde 30-35 jarige jaloers op kan zijn. Overigens ook nog eens hartstikke aardig. Lois vind ik trouwens ook echt een aanrader (wel een beetje apart, maar ik kan dat juist wel waarderen).
 
Ze is een wat chaotisch en volgens mij een behoorlijk dromerig/zweverig type. Maar als ze op je lijst staat zou ik het zeker doen want ik vond haar erg aardig en ook de seks was goed.
Ik weet wat je bedoeld... ik kan er mijn vinger niet echt op leggen. Maar dit is 100% niet negatief maar positief. Ze is lekker relaxed en een top meid. Zéér leuk en lief karakter en lekker speels / plagerig
 
Ik kom al ruim 22 jaar bij Rdv i made. 2 keer teleurstelling gehad. Ook voor de minder ervaren wandelaars, houd het rooster via de website in de gaten. Ik kan heel eerlijk de volgende dames aanbevelen :
Lizzie (pas nieuw) maar fantastische vrouw om te zien, eroriek/sex goed, netjes en voelt aan wat je wilt. Alles bespreekbaar.
Britt : ook super topper
Kim: wat voller maar ook leuk
Esther: ouder maar ook erg goed!
Er zijn in die 22 veel gekomen en gegaan. Maar service is meestal wel goed.
Lois wel gezien geen ervaring
Naomi lijkt me leuk maar nog geen ervaring.
Op tijd boeken de andere dames zijn nier echt mijn type, maar dat is persoonlijk natuurlijk
 
even een vraag is de knappe donkere dame alicia terug ? Mijn hart begint al sneller te kloppen ze is zo geweldig mooi en lief .met een heerlijke gfe. 🥰 ze heeft zo'n heerlijk lichaam .het was geweldige sex voorheen met haar. ik hoop dat ze het is🤞
 
Terug
Bovenaan Onderaan