Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand al 1 van de volgende dames bezocht? Ik heb er al bezocht maar deze spreken mij wel aan :)




 
massage voor de man, al een paar geweest in het verleden ... heel goede massage met teasing, tot ze met complottheorien kwam over covid en Bill Gates, anti vaxer, toen was mijn goesting eerlijk gezegd over. Maar tijdens de massage is ze wel heel goed en praat ze niet meer. heel leuke en zachte massage, kijkt niet op de klok, ik denk dat ze hier al ergens werd besproken, toch zeker op h kers met heel positieve recensies. Dus eigenlijk die complottheorie terzijde gelaten, voelt ze ook direct aan of je hiervoor open staat, dus dat mag je eigenlijk niet tegenhouden...
 
Wie kent er nog een Aziatische dame die op de grote steenweg te Berchem werkte? Als ik me niet vergis was het Sakura, ze had wel een raar gewoonte namelijk "aan je tenen likken"
 
Heeft er iemand al 1 van de volgende dames bezocht? Ik heb er al bezocht maar deze spreken mij wel aan :)




 
Heeft er iemand al 1 van de volgende dames bezocht? Ik heb er al bezocht maar deze spreken mij wel aan :)




[QUOTE="Gallant, post: 198904, me...-en-met-genegenheid-gegeven1-53u.html[/QUOTE]

Ik ben meerdere keren bij haar geweest en je krijgt wat ze beschrijft: geen sex maar een speciale goede massage. Echt tantra is het ook niet. Je mag haar wel aanraken maar niet overal. En ja ze is een gezondheidsfreak en tegen corona prikken wat haar volste recht is. Kan je dat niet tegen dan kan je dat ook gerust zeggen tegen haar. Ze kan best goed luisteren hoor. Zoek je sex of meer handelingen dan moet je ergens anders gaan, maar moet zeggen dat mijn hoogtepunten bij haar heeeel sterk waren en ik heb al veel adresjes geprobeerd .. Ik ga zeker nog terug
 
Dergeljke 'promoties' bestaan al even lang als de salons hier zelf en worden bijgevolg zowat overal aangeboden.
In feite is het 1 dame voor het eerste half uur en dan wisselt er een andere af.
Met wat geluk zijn ze 5 min. samen wat met je in de weer maar stel er je niets bij voor. (tenzij je echt veel geluk hebt)
Wil je effectief 2 dames voor een uur zul je ze beiden voor een volledig uur moeten betalen.
 
Heeft er iemand al 1 van de volgende dames bezocht? Ik heb er al bezocht maar deze spreken mij wel aan :)




Die Marokkaanse rijpere vrouw staat beschreven op het Youppie forum, overwegend positief maar gaat wel om meer dan massage ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan