WHEM Alice, Amsterdam, Rus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar geloof ik een half jaartje terug bezocht. Toen was haar leeftijd volgens de advertentie mid 20. Ervaring was prima. Rustige dame. Ik denk dat die 38 wel zou kloppen. Ik zou haar op basis van mijn ervaring ongeveer een half jaar terug ietsjes jonger schatten.

Ik had haar toen gevonden op de website van michellemodels. Ik kijk meestal niet zo nauw naar de leeftijd. Als de foto's mij aanspreken, en de dame komt ook daadwerkelijk overeen met de foto's, dan maakt de leeftijd mij niet zoveel uit.

Ze ontving toen in Amsterdam-Zuidoost. Ze kwam toen precies overeen met de laatste 2 foto's. Ik had gelijk al door dat ze de mid 20 wel voorbij was, maar zoals ik eerder zei, ze kwam wel overeen met de foto's, dus prima. Tongzoenen, pijpen zonder condoom, beffen en neuken waren allemaal prima. Niks wat er voor mij echt bovenuit sprong, maar zeker niet slecht. Dame zelf was heel rustig, vriendelijk, meegaand, en best knuffelig. Haar Engels was wel ok. Gewoon een prima ervaring. Ze haalt het alleen niet in mijn lijstje met toppers, dus is het voor mij bij die ene keer gebleven.

Terug
Bovenaan Onderaan