WHEM Alice, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar 1 keer bezocht toen ze in Apeldoorn was. Zeer goede ervaring. Daarna later nog een keer afgesproken in Amsterdam maar doordat ik niet de zelfde dag nog had gecheckt of ze werkte kwam ik voor niets. Maar morgen ga ik opnieuw proberen om haar te bezoeken. Ze is het geld dubbel en dwars waard. En wat voor mij heel belangrijk is zij geniet er ook van.
 
Ik ben dus op zondag voor de 2e keer naar Alice geweest toen ze in Bussum zat. Moest ff wachten tot ze klaar was met douchen want ik was daar om 10 uur in de ochtend . Had voor een uur afgesproken dus we hadden alle tijd. Na het financiële gedeelte lekker begonnen met tongzoenen en daarna haar lekker gelikt tot ze klaarkwam. Daarna was ik aan de beurt. Heerlijk gepijpt zonder tot ik bijna klaarkwam toen met haar bovenop ff pussygliding en toen met condoom om de liefde bedreven. Een lekker orgasme was het gevolg. Nog een leuk persoonlijk gesprek daarna en toen een tweede ronde. Zeer fijne zondagmorgen gehad en er komt zeker een vervolg. Bedankt lieve en mooie Alice.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan