Recensie Alice Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roadrunner227

Vaste klant
115
29/03/22
88
13
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2716769-alice#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs las ik een bericht van collega Ted die het beu was om voor nop bij een dame in de straat te staan en zelf de voordeur had gevonden.volgens mij had ik met eenzelfde planner van doen. Laat deze persoon een andere baan kiezen.
Heb drie kwartier gewacht. Na een half uur binnen in het betreffende pand. Ik had er even maling aan en had geen zin om in de auto of buiten te wachten. Wel een mooi complex in IJburg trouwens

Afijn Alice. Kan er kort over zijn minder glamoureus in het echt, haren opgestoken. Vermoed wel dat ze het is van de foto's.
De daad zelf, door het wachten kon ik uiteindelijk maar een half uur blijven en dat was lang zat. Geen gfe, niet samen douchen zoals het standaard bericht aangaf. Zoenen / tongzoenen niet geprobeerd maar werd ook niet echt aangeboden. Pijpen geschiedde met condoom net zoals de daad zelf.


Zowel Alice en ook Tina ogen mij vrij jong. Hoewel ik de date vond tegenvallen zit er geen kwaad bij Alice in maar om het nu een gfe en gezellige date te noemen nuh.... wellicht waren mijn verwachtingen gewoon te hoog gespannen.


Vind het oke voor een snelle wip als je in de buurt bent maar zeker geen herhalingsgevaar voor mij.

Bijzonder detail Tina deed open en was blijkbaar ook beschikbaar. Alice vroeg nog wie ik wilde daten. Wellicht zit er voor de liefhebber ook wel een trio in....
 
Laatst bewerkt:
"
Hi , I am Alice , sweet natural girl , hornyand I love kiss tongue , I have fancy, I only wait you

whatsappp please kisssss" Dat stukje I love kiss tongue kan ze wel weghalen uit haar advertentie. Wilde ook met deze dame afspreken, gelukkig kwam het niet tot een date..
 
Het is de meid van de foto's, echter bij mij had ze geen make-up op en had ze verder geen moeite gestoken in haar uiterlijk. Dit is helaas het type dat het echt moet hebben van die accenten omdat ze er anders echt heel gewoontjes uitziet.
Ze is overigens wel redelijk aantrekkelijk, maar als je haar bij de plaatselijke friettent zou zien, zou ze niet opvallen.
Haar lichaam is normaal, prima kont, maar ook een buikje, dus ze zit op de grens voor mij persoonlijk.

Voor de service hoef je er overigens ook niet te zijn. Ze was redelijk vermoeid en enthousiasme is er niet. Hoewel ze vriendelijk is, was het ook echt klinisch. Bij mij wel pzc zonder er om te vragen, en een kusje kon er net wel af, maar met gesloten mond en ik heb er 3 geteld in de hele date.

Zoals altijd bij deze planner lopende band werk en je wordt er naartoe gestuurd en mag in de rij wachten tot je toevallig aan de beurt bent.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan