Recensie Alice - Anna Berry, Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Privatebruno

Newbie
9
16/09/23
9
4
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://annaberry.be/nl/model/alice/
Totale kosten (in euro)
250
Ik ben afgelopen week bij Alice geweest.
Ik kan bevestigen dat ze een erg mooie jonge vrouw is. Haar lichaam (met mooie natuurlijke borsten) en haar gezicht zijn prachtig, dus ik was zeer aangenaam verrast. 😊
Ze is ook perfect tweetalig (Nederlands/Frans), omdat ze van Nederlandstalige (Vlaamse) afkomst is, maar in Wallonië is opgegroeid.
Ze is nieuw in het vak... Anna Berry is haar eerste salon en het was pas haar vierde werkdag.
Ik moet zeggen dat we het erg goed met elkaar konden vinden, waardoor we eigenlijk zeer veel hebben gepraat. 😅 Daardoor kwam de massage misschien nooit echt in een ritme. Ik ga haar massage dus niet beoordelen, want dat zou niet eerlijk zijn gezien haar recente start in het vak en het feit dat we gewoon te veel hebben gepraat... maar ze zal me zeker terugzien, want er was een goede klik en ze is een heel mooie en superaardige jonge vrouw.

ps. Ze is heel down to earth open en oprecht. Ze staat dus met beide voeten op de grond... als je op zoek bent naar 'een bimbo die een of ander rolletje speelt'... dan moet je niet bij haar zijn. 😅

Terug
Bovenaan Onderaan