Recensie Alice Baekelandplein Eindhoven 10R 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar1688

Wandelaar
51
12/10/22
30
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanavond een mooie blonde verschijning zien zitten op 10R.
Vriendelijk ontvangst. Geen gepush en geen gezeur over geld of afspraken.
Pijpen was wat soft wel veel spelen met de tong op de eikel wat ik fijn vind.
Seks was solo werk hier deed ze niet echt mee. Wel kreunde ze en raakte ze me overal aan op het lichaam en speelde met mijn tepels.
Poes is redelijk strak
Prima service voor het geld.
Ze bleef nog een dag of 3 en ging dan weer verder.
 
Vandaag deze knappe blonde dame getroffen op nummer 10.

In het voorbij lopen even mijn best moeten doen haar uit haar telefoon te krijgen. Nadat ik haar aandacht had lachte ze direct en liet mij binnen.

Bij binnenkomst vroeg ze 50 euro voor 15 minuten, aangezien ik 60 in mijn broek had, en zij geen wisselgeld heb ik het bij 60 gelaten.

Na een snelle was en een paar lieve woorden begon ze direct met pijpen, hier is ze erg goed in, ook haar benen deed ze zelf uit elkaar en vroeg ik gevingerd te worden.
Haar pijpbeurt was erg fijn, diep, geen tanden en fijn met de tong over de eikel, ook voelt ze steeds aan je ballen.

Nadat we intiem begonnen gaf ze aan niet bovenop te gaan, alleen missionaris en doggy, ze is wel nog redelijk strak voor een dvp en laat zich verder overal aanraken, helaas alleen redelijk passief tijdens intiem.

Hierna heeft ze het afgemaakt met een heerlijke handjob, waarbij ik haar ook weer overal mocht aanraken, inclusief haar lekkere kale kutje en kontje.

Ze is erg knap, schattig en aardig, enige minpunt is de passieve houding tijdens de seks zelf.

Ik zou hier zeker teruggaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan