Recensie Alice, Belle Unique, Meise 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fidel73

Wandelaar
99
01/09/21
155
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuwe-meisje-alice.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week langsgegaan bij Belle Unique, zonder voorafgaande afspraak. Er waren 2 dames beschikbaar en gekozen voor de skinny Alice.
De dame is vriendelijk en je kan met haar praten in het Engels of Frans (en indien gewenst Italiaans, Roemeens of Spaans). Vooraf een wasje gedaan in de gedateerde, maar propere badkamer en daarna richting kamer gegaan.
Alice is een vriendelijke dame van begin de 30.
Al rechtstaande wat staan TZ (niet voluit) terwijl ik haar kleine borsten en kutje beroerde. Ze stond hier zeker niet afkerig tegenover. Na een tijdje richting bed gegaan waar ze mij uitgebreid heeft PZC, doet ze goe en vrij diep. Op haar verzoek overgegaan in 69 waarbij ik haar gepiercte kutje mocht likken. Ze leek te genieten, maar vroeg na een 5 tal minuten om van positie te wisselen, zodat ze beter kon ontspannen. Tussen haar benen plaatsgenomen terwijl zij op haar rug lag en dit leek ze aangenamer te vinden, kutje werd zeer nat en ze begon zichzelf ook te vingeren waarbij regelmatig wat licht gekreun kwam. Alice is een vrij stille genieter, want plots krampten haar buikspieren samen en begonnen haar benen te trillen met enkel wat zacht gekreun. Ze begon ook te zweten en haar hoofd werd helemaal rood waarna ze wel diep begon te TZ en ik haar kutje nog even met mijn vingers beroerde.
Uiteindelijk afgemaakt in missio en zij on top waarbij ik het niet zo lang meer volhield.
Kortom, een geslaagde 30'.
Waarschijnlijk gaat dit over dezelfde dame en kunnen beide topics worden samengevoegd: https://www.girlsreview.nl/threads/alice-red-house-diegem.5743/#post-377500
 
Ik had deze vroeger al eens op het oog maar nooit bezocht vanwege twijfel en geen eenduidig positieve indrukken / reviews over het (toenmalige + huidige) huis. Maar de dame zelf blijft me toch aantrekken.

Ik lees dat ze rookt: valt dat (erg) op? Want dat vind ik helaas afstotelijk...
 
Ik had deze vroeger al eens op het oog maar nooit bezocht vanwege twijfel en geen eenduidig positieve indrukken / reviews over het (toenmalige + huidige) huis. Maar de dame zelf blijft me toch aantrekken.

Ik lees dat ze rookt: valt dat (erg) op? Want dat vind ik helaas afstotelijk...
Voor mij viel het roken niet op.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week ook bij deze Alice, geweest, ofwel zagen mijn voorgangers er zeer knap uit; of ze hadden wat harder hun best gedaan om wat te liegen, nou ja...
Alice is al aardig in de dertig en heeft wel mooie borstjes met mooie tepeltjes, maar eraan zuigen kon niet enkel likken, toen ik dan maar wou kussen en tongzoenen beet ze zo hard in mijn tong dat ik er na een uur nog last van had, wat een c-wijf zeg, vingeren mocht ook al niet en pzc al helemaal niet, wat de voorgaande recensies dus zijn, wordt er een heel hartig stukje gelogen denk ik, ik heb het dus gehad met deze alice, ik ga wel nog eens terug voor de hele slanke Lina, die zag er best geil uit
 
Vorige week ook bij deze Alice, geweest, ofwel zagen mijn voorgangers er zeer knap uit; of ze hadden wat harder hun best gedaan om wat te liegen, nou ja...
Alice is al aardig in de dertig en heeft wel mooie borstjes met mooie tepeltjes, maar eraan zuigen kon niet enkel likken, toen ik dan maar wou kussen en tongzoenen beet ze zo hard in mijn tong dat ik er na een uur nog last van had, wat een c-wijf zeg, vingeren mocht ook al niet en pzc al helemaal niet, wat de voorgaande recensies dus zijn, wordt er een heel hartig stukje gelogen denk ik, ik heb het dus gehad met deze alice, ik ga wel nog eens terug voor de hele slanke Lina, die zag er best geil uit
Ben zeker niet knapper dan de gemiddelde 40er. Misschien had ze een baaldag of was de klik er niet. Mij was ze bevallen, maar ... 'de gustibus et coloribus ... '
 
Vorige week ook bij deze Alice, geweest, ofwel zagen mijn voorgangers er zeer knap uit; of ze hadden wat harder hun best gedaan om wat te liegen, nou ja...
Alice is al aardig in de dertig en heeft wel mooie borstjes met mooie tepeltjes, maar eraan zuigen kon niet enkel likken, toen ik dan maar wou kussen en tongzoenen beet ze zo hard in mijn tong dat ik er na een uur nog last van had, wat een c-wijf zeg, vingeren mocht ook al niet en pzc al helemaal niet, wat de voorgaande recensies dus zijn, wordt er een heel hartig stukje gelogen denk ik, ik heb het dus gehad met deze alice, ik ga wel nog eens terug voor de hele slanke Lina, die zag er best geil uit
Had ze dan aangegeven dat ze niet wou tongzoenen of zo, dat ze je beet? Zoiets doet ze toch niet zomaar zou ik denken?
 
Beste , alles bij haar mag, dus toen we begonnen met knuffelen , kussen en toen probeerde ik tongzoenen zoals ook bij voorgaande wandelaars, maar toen ik mijn tong wou .. beet ze erop, nooit meer wat een c wijf en jong en mooi , was van dichtbij ook al niet meer , mag terug naar Roemenie
 
Beste , alles bij haar mag, dus toen we begonnen met knuffelen , kussen en toen probeerde ik tongzoenen zoals ook bij voorgaande wandelaars, maar toen ik mijn tong wou .. beet ze erop, nooit meer wat een c wijf en jong en mooi , was van dichtbij ook al niet meer , mag terug naar Roemenie
Ik wil je niet in twijfel trekken hoor, ik probeer gewoon te begrijpen waarom… wat zei ze daarna, of wat gebeurde er daarna? Als ze zo hard beet, dan heb je dat toch laten merken? Jij en zij moeten toch wel iets van reactie gegeven hebben daarop? Of hebben jullie dan maar verder gedaan alsof er niets gebeurde?
Als het mij overkwam dan zou ik toch wel een woordje uitleg verwachten…
 
Ik wil je niet in twijfel trekken hoor, ik probeer gewoon te begrijpen waarom… wat zei ze daarna, of wat gebeurde er daarna? Als ze zo hard beet, dan heb je dat toch laten merken? Jij en zij moeten toch wel iets van reactie gegeven hebben daarop? Of hebben jullie dan maar verder gedaan alsof er niets gebeurde?
Als het mij overkwam dan zou ik toch wel een woordje uitleg verwachten…
Ze zei , i dont do French kiss, maar als ik afknap, laat ik de beurt gewoon overgaan, alweer 80 in de vuilbak denk ik dan. Dat zijn echte ... hoeren die door de tand des tijds hun laatste euro's aan het verdienen zijn denk ik, ik reageer dan niet meer, want dan ben je onmiddellijk alle genot die er nog kan komen kwijt, dus snel nog afgewerkt en goe gestampt en dan losgelaten...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan