Recensie Alice Bombom, Gentbrugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

witn

Newbie
24
17/10/22
12
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ben ik eens langs geweest bij deze Braziliaanse
Afspreken ging vlot maar bij aankomst denk ik toch dat ze een vertaler gebruikte om st sturen want haar Engels is heel slecht. Maar ik kwam niet om te praten met haar.
Ze had enkel een netje en een string aan en toen ze voor mij liep op de trap had ik mooi zicht op haar echte Braziliaanse kont. Boven vlug betaald en dan ging direct alles uit. Pijpen was met condoom maar het voelde echt lekker. Ik vroeg voor 69 maar door een recente operatie was dat niet mogelijk, ik kon het litteken nog zien dus was wel geen leugen. Ik likte eerst aan haar poesje en je zag dat ze echt genoot. Toen ik er klaar voor was kroop ze boven op mij en haar stevige kont en stevige borsten voelde ik telkens op mij bonken. Na een tijdje de rollen omgedraaid en ze doggy genomen, was een prachtig zicht die getatoeëerde grote kont. Condoompje volgespoten en daarna vroeg ze of ik nog een massage wou, ze kwam dan met haar volle kont op mij zitten terwijl ik op mijn buik lag en wat voelde die massage goed! Ik was helemaal relaxed.
Ik betaalde 80€ voor een half uur.
Ze pendeld tussen Gent en Antwerpen.
Ze is knap, lief, grappig en heet
Die ziet mij zeker nog terug
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan