Nou, ik kwam dinsdag dus mooi Eros 26 niet binnen toen ik aan die blockhead bij de deur mijn QR toonde.
Blockhead griste gewoon mijn mobiel uit mijn handen (zeer brutaal) en begon in die QR app te bladeren totdat hij bij de beginpagina kwam en zag dat ik mijn zaakjes wel degelijk dik voor elkaar had.
Daarna mocht ik doorlopen en kreeg direct te horen dat ik de uitgang achterin de hal kon nemen.
Binnen begon die gore vieze Nazli in Eros 26 naar me te schreeuwen dat ik mijn mondkap niet goed op m'n snoet had.
"mach deine Maske auf sonst ruf ich die Security". Even later kreeg haar overbuurvrouw er ook nog eentje van haar door de kloten omdat zij achterin haar kamer stond terwijl er een potentiële klant voor haar raam langs liep. Die Nazli "hey, komm am Venster, du hast Kunde".
Nou, als het zo moet. Ik sla Duisburg voorlopig wel even over en zoek mijn geluk in Amsterdam waar je overal vrij naar binnen mag en de dvp's veel vriendelijker en toegankelijker, maar bovenal, mooier zijn en betere service bieden. Dan maar een paar tientjes meer betalen. Dat heb ik er wel voor over!