Recensie Alice en Isabele, Brugge 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jean-louis

Wandelaar
31
01/01/22
13
3
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/koppels/alice-and-isabele.html
Totale kosten (in euro)
400
Alice en Isabele adverteren samen voor een threesome. Leek me wel leuk en altijd wel eens van gedroomd om te doen.
Tijdens het contact werd er veel beloofd, een lesbische show, striptease, kussen, pzc, lingerie,...

Echter begonnen de problemen bij het tijdstip al en had ik beter moeten weten.
Afspraak was om 20:00. Dit kon volgens haar niet en moest om 19:00 komen. Voor mij geen probleem.
10 minuten voor aanvang, was ondertussen al onderweg want het is een eindje rijden, laat ze me weten dat het toch niet zal lukken en ik best om 19:30 langskom.
Heb dan maar wat in de auto gewacht en om 19:30 naar de woning gegaan. Kreeg opnieuw een bericht dat het niet lukte en ze pas om 20:00 zou klaarzijn. Mijn goesting was al ver over, maar heb toch nog 30 minuten extra in mn auto zitten wachten.

Eenmaal binnen was er een rare vibe.
Isabela nam me mee naar de slaapkamer ontving het geld en negeerde me gewoon. Ze ging op het bed zitten en hield zich bezig met haar telefoon.
Na een 5-tal minuten kwam de tweede damen, Alice binnen, en die begon wel het gesprek.

Ik vroeg hun om zoals op voorhand afgesproken om lingerie te dragen en eerst een lesbische show te geven, die ze hadden beloofd.
Van de lingerie kwam niets in huis, ze waren gewoon naakt onder hun badjas en ik heb geen idee wat zij onder lesbische show verstaan, maar het was gewoon Alice die aan de borsten van Isabele likte en dat was het. Verder hebben ze elkaar niet meer aangeraakt.

Daarna deed Alice een condoom op en begon op me te rijden, terwijl Isabel gewoon naast me lag op haar telefoon.
Eenmaal klaargekomen na een 5-tal minuten gebeurde er niets meer. Beide dames gingen doodleuk op hun telefoon zitten en negeerden mij gewoon.
Ik werd daar letterlijk buitengekeken.
Ik vroeg om een massage, deze werd geweigerd. Ik wou dan douchen met de dames, dit kon ook niet. Er kon niets meer gebeuren en ze negeerden mij gewoon op een bepaald moment.
Heb dan alleen een douche genomen, me aangekleed en na 25 min stond ik al terug buiten.

400 euro betaald om nog geen 10 minuten met 1 dame te vogelen terwijl de andere er naakt naast lag en me negeerde.
Had beter 400 kraslotjes van 1 euto gekocht, ging meer tijd hebben kunnen spenderen voor m'n geld.

Hieronder ook nog eens hun individuele links:

Terug
Bovenaan Onderaan