Recensie Alice, Hasselt 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Foeke1

Wandelaar
43
02/04/22
17
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-my-darlings.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wa kan ik zeggen zalige vrouw is dit ze is misschien Russisch maar daar moet je nie naar kijken ze ontvangt in hotel eens ge binnen komt wat een verschijning blond mooie ogen perfect lichaam ze doet blowjob zonder condoom ze kust en tongzoent alsof ze je girlfriend is ze is ook geen klokkijkster dus voor mij is ze perfect en raad ik aan haar eens te bezoeken
 
Wa kan ik zeggen zalige vrouw is dit ze is misschien Russisch maar daar moet je nie naar kijken ze ontvangt in hotel eens ge binnen komt wat een verschijning blond mooie ogen perfect lichaam ze doet blowjob zonder condoom ze kust en tongzoent alsof ze je girlfriend is ze is ook geen klokkijkster dus voor mij is ze perfect en raad ik aan haar eens te bezoeken
Heeft ze hangborsten? Dit lijkt zo
 
Wa kan ik zeggen zalige vrouw is dit ze is misschien Russisch maar daar moet je nie naar kijken ze ontvangt in hotel eens ge binnen komt wat een verschijning blond mooie ogen perfect lichaam ze doet blowjob zonder condoom ze kust en tongzoent alsof ze je girlfriend is ze is ook geen klokkijkster dus voor mij is ze perfect en raad ik aan haar eens te bezoeken
Mag je ze ook beffen/vingeren want m dit staat niet bij haar mogelijkheden?
 
Klopt nie wa ge zegt zit gwn in de prijs 150 uur bj zonder 100 voor 30 min dus vind de prijzen goed meevallen

Dacht nog is langs te gaan maar krijg geen antw is ze al vertrokken ?
 
Daar geweest want ze is pas terug en het was weer zalig gelijk mijn eerdere review natuurlijk kent ze mij ondertussen maar ze geeft iedereen met veel plezier 30 min of meer hete sex dus this echt wel aanrader voor mij heeft ze ook goed lichaam zeker weten 😃

Raad wel aan 60 min te nemen voor ultieme ervaring een 30 min is voor mij toch te weinig
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na de lovende reacties mijn stoute schoenen aangetrokken en richting Alice vertrokken. Snel contact etc. allemaal in orde.

Zware teleurstelling voor mij.
Dame is redelijk dik en haar gezicht is toch allesbehalve 'egaal'. De foto's zijn dus zeer bewerkt.
Buik heeft ofwel littekens ofwel vel op overschot. Het was allesbehalve aantrekkelijk voor mij (smaken verschillen uiteraard)
Ik deed wat ik normaal doe: eerste keer goed tempo zodat ik snel kom om vervolgens te recupereren voor ronde 2. Hier neem ik dan mijn tijd aangezien ik snel recupereer.
Voor ronde 2 was het echter "not for that money" voor mevrouw. Ik stond na dik 20 min terug buiten. Ik had dus beter een half uur gepakt.
Thuis gereden met een broek vol goesting en het gevoel dat ik afgezet ben.
 
Lijkt mij toch nie te kloppen 1 u en geen 2 rondes ik mocht het toch dus weet nie of je reactie te vertrouwen is heb altijd plezier met haar ze is zeker het geld wel waard
 
Lichaam en tette zijn niet megastrak, maar dat is ook niet elke wandelaar.
TZ en beffen is meerprijs, ze gaf bij mij aan, de beste vrijpartij duurt max. 20min. Ja dan zou ik ook geen uur meer boeken. Ander minpunt vond ik dat ze nog al flink rookte.
 
Wa kan ik zeggen zalige vrouw is dit ze is misschien Russisch maar daar moet je nie naar kijken ze ontvangt in hotel eens ge binnen komt wat een verschijning blond mooie ogen perfect lichaam ze doet blowjob zonder condoom ze kust en tongzoent alsof ze je girlfriend is ze is ook geen klokkijkster dus voor mij is ze perfect en raad ik aan haar eens te bezoeken
Ik was ook onder de indruk van je beschrijving van deze dame, en ik was aangenaam onder de indruk, het is een sensuele dame die haar werk met veel passie doet. Ze heeft een 100% natuurlijk lichaam, wat me erg aantrekt in een vrouw en afgezien van seks van goede kwaliteit, voelde ik dat ze net als mijn vriendin zou zijn.....het is het proberen waard
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn favoriete Russin is terug ze is echt nie happy met zo weinig volk dat er komt maar gelukkig heeft ze tijdens mijn bezoek mij toch weer gelukkig buiten laten gaan pzc en tongzoenen doet ze met overgave je kan haar in vanalle standjes pakken ik had dus nie veel tijd nodig om lekker in haar kutje klaar te komen this voor mij een aanrader ze is geen klokkijkster wat ook heel goed is laat haar terug gelukkig zijn en geef haar een bezoek
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een poos geleden deze dame bezocht op hotel in Hasselt. Kamer nummer krijg je bij aankomst.
App contact was goed en afspraak stond snel.

Mooie dame en natuurlijk, even de filters en belichting wegdenken van de foto's.
Spreekt zeer goed Engels en denk dat zij ook best wat kennis heeft.

Beffen en zoenen was niet mogelijk: 50 euro extra.
Opfrissen voor en achteraf is mogelijk.
Pijpen en intiem was prima, toch heerlijk wanneer het lichaam zo schommelt.
Tweemaal was geen probleem voor de dame.

En inderdaad ze rookt veel zoals hierboven gezegd. Bij binnenkomst had ze al een in de handen, tussendoor nog een en op het einde stak ze er nog een op.
Blijkbaar geen normale sigaretten maar iets met mint o.i.d.
En dit was rond de middag. Tel het maar op.

Herhaling i.v.m. roken voor mij niet, voor mij gewoon een afknapper, tenzij je het niet ruikt/proeft. Hier was het duidelijk waarneembaar.
Ook achteraf in de kleren en auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan