Recensie Alice /Julia, Izegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Durvertje

Newbie
22
23/12/23
5
8
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-xxx-12.html
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag op bezoek geweest bij Julia , het is al niet mijn eerste keer. (4de keer)
maar ze verdiend zeker plaatsje !
Voor je met haar op date kan doet ze wel een video call , ze begrijpt Engels , maar ook deels Nederlands en Duits.
Het meisje vanop de foto is ook het meisje die je te zien krijgt. Een knuffel en en zoen op de wang bij ontvangst zijn zeker een goede start. De betaling verloopt altijd vlot. Kleren uit en de pret kan beginnen ! Een paar min puntjes die we ook even uitlichten : je moet op je rug op de matras gaan liggen , je kan bijvoorbeeld niet zeggen van : ik ga er achter staan en beginnen met omhelzen . Ook zijn de kleine borstjes wat hangend. To zo ver de minpuntjes , pijpen is matig en intiem is weliswaar ook goed. Haar beleefdheid doet je wel terugkeren al was het maar voor een vluggertje. 50€ voor 15 minuten. Mij ziet ze als een klant die graag langskomt. Voor nieuwe klanten is ze meestal voorzichtiger. Ze heeft al enkele jaren ervaring 5 jaar schat ik ongeveer.
Ze mag er zijn ! Je hebt het voor haar of je hebt het niet voor haar ;)
Kies zelf maar zou ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan