Recensie Alice, Leuven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kieken

Wandelaar
70
10/05/23
76
25
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-the-city-hot-blonde-with-anal.html
Totale kosten (in euro)
100
Ik was vanavond in Leuven en had wel zin in. Mijn oog viel op de foto's van Alice.
Ik kon snel bij haar terecht.
Toen ze de deur kwam openen, zag ik meteen dat het niet de dame van de foto's was, MAAR ze zag er heel knap uit. Ze had een soort zwarte catsuit aan, heel sexy. Dus ondanks het feit dat ik bijna altijd rechtsomkeer maak als het niet de dame van de foto's is, was ik in 1 oogopslag overtuigd om te blijven.
Alice is jong (ze is echt wel 23) en knap, maar nogal introvert. Haar Engels is beperkt. Ze heeft voor mij een killer body, strak, zachte huid, perfecte natuurlijke borsten, prachtig kontje, strakke buik. Alles aanwezig voor hete momenten, dacht ik.
Toch viel het gevoel wat tegen. Voor elke handeling een doekje, effe naar de vuilbak of het kastje enz. Ze houdt me wat op afstand, zo voelde het.
Enfin, ze pijpte zonder condoom maar niet super, ze had wel een hele originele manier van handjob die ik nog nooit heb mogen ervaren. Die was heel goed. Bij het neuken kwamen de standaardstandjes aan bod. Maar voor mij was er teveel afstand en te weinig klik. Natuurlijk is het zicht tijdens doggy zeker niet slecht ;)
Herhalingsgevaar? Misschien voor haar looks, maar dan alleen als ik echt heel geil sta… en mijn favorieten niet beschikbaar zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan