Recensie Alice Miss Wow Alphen aan den Rijn 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kinkfan

Vaste klant
104
23/01/22
117
23
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/alphen-aan-den-rijn/534790-mistress-alice#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs heb ik een bezoek gebracht aan Alice, of Alice Miss Wow zoals ze zich ook wel noemt. In de afgelopen jaren kwam ik regelmatig haar advertentie tegen, maar telkens twijfelde ik en besloot geen contact op te nemen. Waarom ik toen twijfelde en uiteindelijk toch de stap waagde weet ik niet. Wat ik inmiddels wel weet is waarom Alice het woord Wow in haar naam gebruikt, want deze dame is simpelweg WOW! Wat ik dan weer niet begrijp, is dat niemand nog over haar heeft geschreven. Ik heb voor mijn gevoel de verplichting om dat nu te doen.
Het contact via whatsapp ging erg gemakkelijk en prettig. Ik had gevraagd of ik mijn fetishes kenbaar mocht maken zodat ze kon aangeven of het in haar repertoire past en dat was geen probleem. Sterker nog, ze reageerde erg snel en positief. Dankzij haar ervaring kon ze met elke fetish uit de voeten, die van mij waren geen probleem.
Wat ik via haar foto's en website kon achterhalen is dat Alice een echte rubber fetishist is. Het dragen van rubber (b)lijkt haar lifestile. Ze kickt er enorm op. Dat rubber overigens in de meest gave, geile, bizarre vormen ook uniformen, hetgeen weer bij mijn fetishes past.
Dat had ik gelukkig ook beschreven in mijn bericht, dus toen ik aankwam in Salon 261, kwam na een tijdje Alice binnen en mijn adem stokte letterlijk. Alice was gekleed in een rubberen nonnen outfit. Ze leek als de katholieke nun from hell. Mensen, wat zag dat er supergeil uit.
Een perfect uniform, met masker, kap, zwart wit, met daaronder heerlijke hoge zwarte laarzen met high heels (wederom geheel passend bij mijn fetishes).
Eenmaal in haar prachtige kamer, bleek Alice een ontzettend open en vriendelijke vrouw die oprecht en zichtbaar genoot van het dragen van haar rubberen uniform.
Voor de sessie moest ik mijn uitkleden en in de sling plaatsnemen. Een karretje met spullen werd naast mij gerplaatst met daarop alles wat Alice nodig had, plus mijn flesje poppers.
En het feest kon beginnen. Mijn ballen werden strak afgebonden terwijl ik prachtig uitzicht had op de prachtige non met het zwarte masker. Na het afbinden, kwam er een soort hoes om mijn pik en ballen waaraan elektro verbonden was. En toen ze dat aanzette, werd het genot nog een flink tandje opgeschroefd.
Ik moest poppers nemen en terwijl deze satanische non me aankeek ging de elektro omhoog en verwijderde Alice het stuk uniform dat haar borsten bedekte. Het uitzicht werd alleen maar beter! Wat high van het uitzicht en de poppers, liet Alice een vol condoom in mijn mond leeglopen en beval me te slikken. Dat vond ze zichtbaar leuk om te doen.
Na nog wat poppers en door Alice 'gevoerd' te zijn, werd het hoesje met de elektro verwijderd en was de satanische non vastbesloten mij middels sounding op te rekken. Zeker nadat ze merkte dat ik, hoewel ik sounding heerlijk vind, niet veel kan hebben, qua dikte, wel qua lengte. Niet getreurd, dat kon ik blijkbaar prima aan Alice overlaten wat het duurde maar even en ik had niet 1 lange sound in mij pik, maar 2! Die ze heerlijk op en neer bewoog terwijl ik poppers moest nemen en ze wat uit elkaar haalde om de boel wat op te rekken. Een wederom duivelse actie met een hemels gevoel!
Tijdens het sounden verdewenen ook wat vingers in mijn slavenkut en gebruikte deze satanische non de beweging van de sling om me dieper te neuken.
Het genot werd alleen maar groter, en nadat ik nog wat gevoerd werd moest ik uit de sling op de grond gaan liggen. En daar liggend, met wat poppers gesnoven, zag ik de rubbernun boven me komen staan terwijl ze beval me af te trekken en mijn mond open te doen. En onder haar unfiform zag ik haar heerlijke kutje, waar snel het heerlijke nectar stroomde, zo in mijn mond. Nadat ze was uitgepist, vond ze duideljk dat ik me niet snel genoeg aftrok en pakte ze een vibrator die ze tegen mijn eikel hield terwijl ik uitzicht hield op al haar heerlijkheden. Niet vreemd dat het niet lang duurde voordat ik een werkelijk intens orgasme had. Echt, fantastisch!
Na een beetje bijkomen, ontstond er een gezellig gesprek, waarbij ze wilde weten waar ik de poppers vandaan had die ik had meegebracht omdat die inderdaad (dat was ook de reden) voor haar minder belastend waren als ik ze gebruik, terwijl ze behoorlijk sterk zijn.
Daarna douchen, mijn drankje mee voor onderweg en liet ze me bij de achterdeur uit en ging ik met een zeer voldaan gevoel weer huiswaarts.

Zoals gezegd, ik snap niet waarom er niet eerder over Alice geschreven is. Ze verdient dat absoluut.
Qua uiterlijk: Alice is erg slank, niet te groot, heeft kort haar, kleine borsten.
Ze spreekt redelijk Engels met een russisch accent en staat open voor de meest uiteenlopende fetishes en voorkeuren.

Wat mij betreft een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Onlangs heb ik een bezoek gebracht aan Alice, of Alice Miss Wow zoals ze zich ook wel noemt. In de afgelopen jaren kwam ik regelmatig haar advertentie tegen, maar telkens twijfelde ik en besloot geen contact op te nemen. Waarom ik toen twijfelde en uiteindelijk toch de stap waagde weet ik niet. Wat ik inmiddels wel weet is waarom Alice het woord Wow in haar naam gebruikt, want deze dame is simpelweg WOW! Wat ik dan weer niet begrijp, is dat niemand nog over haar heeft geschreven. Ik heb voor mijn gevoel de verplichting om dat nu te doen.
Het contact via whatsapp ging erg gemakkelijk en prettig. Ik had gevraagd of ik mijn fetishes kenbaar mocht maken zodat ze kon aangeven of het in haar repertoire past en dat was geen probleem. Sterker nog, ze reageerde erg snel en positief. Dankzij haar ervaring kon ze met elke fetish uit de voeten, die van mij waren geen probleem.
Wat ik via haar foto's en website kon achterhalen is dat Alice een echte rubber fetishist is. Het dragen van rubber (b)lijkt haar lifestile. Ze kickt er enorm op. Dat rubber overigens in de meest gave, geile, bizarre vormen ook uniformen, hetgeen weer bij mijn fetishes past.
Dat had ik gelukkig ook beschreven in mijn bericht, dus toen ik aankwam in Salon 261, kwam na een tijdje Alice binnen en mijn adem stokte letterlijk. Alice was gekleed in een rubberen nonnen outfit. Ze leek als de katholieke nun from hell. Mensen, wat zag dat er supergeil uit.
Een perfect uniform, met masker, kap, zwart wit, met daaronder heerlijke hoge zwarte laarzen met high heels (wederom geheel passend bij mijn fetishes).
Eenmaal in haar prachtige kamer, bleek Alice een ontzettend open en vriendelijke vrouw die oprecht en zichtbaar genoot van het dragen van haar rubberen uniform.
Voor de sessie moest ik mijn uitkleden en in de sling plaatsnemen. Een karretje met spullen werd naast mij gerplaatst met daarop alles wat Alice nodig had, plus mijn flesje poppers.
En het feest kon beginnen. Mijn ballen werden strak afgebonden terwijl ik prachtig uitzicht had op de prachtige non met het zwarte masker. Na het afbinden, kwam er een soort hoes om mijn pik en ballen waaraan elektro verbonden was. En toen ze dat aanzette, werd het genot nog een flink tandje opgeschroefd.
Ik moest poppers nemen en terwijl deze satanische non me aankeek ging de elektro omhoog en verwijderde Alice het stuk uniform dat haar borsten bedekte. Het uitzicht werd alleen maar beter! Wat high van het uitzicht en de poppers, liet Alice een vol condoom in mijn mond leeglopen en beval me te slikken. Dat vond ze zichtbaar leuk om te doen.
Na nog wat poppers en door Alice 'gevoerd' te zijn, werd het hoesje met de elektro verwijderd en was de satanische non vastbesloten mij middels sounding op te rekken. Zeker nadat ze merkte dat ik, hoewel ik sounding heerlijk vind, niet veel kan hebben, qua dikte, wel qua lengte. Niet getreurd, dat kon ik blijkbaar prima aan Alice overlaten wat het duurde maar even en ik had niet 1 lange sound in mij pik, maar 2! Die ze heerlijk op en neer bewoog terwijl ik poppers moest nemen en ze wat uit elkaar haalde om de boel wat op te rekken. Een wederom duivelse actie met een hemels gevoel!
Tijdens het sounden verdewenen ook wat vingers in mijn slavenkut en gebruikte deze satanische non de beweging van de sling om me dieper te neuken.
Het genot werd alleen maar groter, en nadat ik nog wat gevoerd werd moest ik uit de sling op de grond gaan liggen. En daar liggend, met wat poppers gesnoven, zag ik de rubbernun boven me komen staan terwijl ze beval me af te trekken en mijn mond open te doen. En onder haar unfiform zag ik haar heerlijke kutje, waar snel het heerlijke nectar stroomde, zo in mijn mond. Nadat ze was uitgepist, vond ze duideljk dat ik me niet snel genoeg aftrok en pakte ze een vibrator die ze tegen mijn eikel hield terwijl ik uitzicht hield op al haar heerlijkheden. Niet vreemd dat het niet lang duurde voordat ik een werkelijk intens orgasme had. Echt, fantastisch!
Na een beetje bijkomen, ontstond er een gezellig gesprek, waarbij ze wilde weten waar ik de poppers vandaan had die ik had meegebracht omdat die inderdaad (dat was ook de reden) voor haar minde belastend waren als ik ze gebruik, terwijl ze behoorlijk sterk zijn.
Daarna douchen, mijn drankje mee voor onderweg en liet ze me bij de achterdeur uit en ging ik met een zeer voldaan gevoel weer huiswaarts.

Zoals gezegd, ik snap niet waarom er niet eerder over Alice geschreven is. Ze verdient dat absoluut.
Qua uiterlijk: Alice is erg slank, niet te groot, heeft kort haar, kleine borsten.
Ze spreekt redelijk Engels met een russisch accent en staat open voor de meest uiteenlopende fetishes en voorkeuren.

Wat mij betreft een aanrader.
Hoi Kinkfan... Ik ben ook wel benieuwd welke poppers dit waren ;-)
 
Weet je toevallig of die gewone niet te heftig is. Heb me weleens laten adviseren en viel toen bijna flauw.
Zonder hier een hele poppers discussie van te maken, want daar is het forum niet voor, de gewone zijn minder sterk zoals de naam al doet vermoeden. Ik vind beide heerlijk. Maar, niets persoonlijker dan dat, zou ik zeggen.
 
Onlangs heb ik een bezoek gebracht aan Alice, of Alice Miss Wow zoals ze zich ook wel noemt. In de afgelopen jaren kwam ik regelmatig haar advertentie tegen, maar telkens twijfelde ik en besloot geen contact op te nemen. Waarom ik toen twijfelde en uiteindelijk toch de stap waagde weet ik niet. Wat ik inmiddels wel weet is waarom Alice het woord Wow in haar naam gebruikt, want deze dame is simpelweg WOW! Wat ik dan weer niet begrijp, is dat niemand nog over haar heeft geschreven. Ik heb voor mijn gevoel de verplichting om dat nu te doen.
Het contact via whatsapp ging erg gemakkelijk en prettig. Ik had gevraagd of ik mijn fetishes kenbaar mocht maken zodat ze kon aangeven of het in haar repertoire past en dat was geen probleem. Sterker nog, ze reageerde erg snel en positief. Dankzij haar ervaring kon ze met elke fetish uit de voeten, die van mij waren geen probleem.
Wat ik via haar foto's en website kon achterhalen is dat Alice een echte rubber fetishist is. Het dragen van rubber (b)lijkt haar lifestile. Ze kickt er enorm op. Dat rubber overigens in de meest gave, geile, bizarre vormen ook uniformen, hetgeen weer bij mijn fetishes past.
Dat had ik gelukkig ook beschreven in mijn bericht, dus toen ik aankwam in Salon 261, kwam na een tijdje Alice binnen en mijn adem stokte letterlijk. Alice was gekleed in een rubberen nonnen outfit. Ze leek als de katholieke nun from hell. Mensen, wat zag dat er supergeil uit.
Een perfect uniform, met masker, kap, zwart wit, met daaronder heerlijke hoge zwarte laarzen met high heels (wederom geheel passend bij mijn fetishes).
Eenmaal in haar prachtige kamer, bleek Alice een ontzettend open en vriendelijke vrouw die oprecht en zichtbaar genoot van het dragen van haar rubberen uniform.
Voor de sessie moest ik mijn uitkleden en in de sling plaatsnemen. Een karretje met spullen werd naast mij gerplaatst met daarop alles wat Alice nodig had, plus mijn flesje poppers.
En het feest kon beginnen. Mijn ballen werden strak afgebonden terwijl ik prachtig uitzicht had op de prachtige non met het zwarte masker. Na het afbinden, kwam er een soort hoes om mijn pik en ballen waaraan elektro verbonden was. En toen ze dat aanzette, werd het genot nog een flink tandje opgeschroefd.
Ik moest poppers nemen en terwijl deze satanische non me aankeek ging de elektro omhoog en verwijderde Alice het stuk uniform dat haar borsten bedekte. Het uitzicht werd alleen maar beter! Wat high van het uitzicht en de poppers, liet Alice een vol condoom in mijn mond leeglopen en beval me te slikken. Dat vond ze zichtbaar leuk om te doen.
Na nog wat poppers en door Alice 'gevoerd' te zijn, werd het hoesje met de elektro verwijderd en was de satanische non vastbesloten mij middels sounding op te rekken. Zeker nadat ze merkte dat ik, hoewel ik sounding heerlijk vind, niet veel kan hebben, qua dikte, wel qua lengte. Niet getreurd, dat kon ik blijkbaar prima aan Alice overlaten wat het duurde maar even en ik had niet 1 lange sound in mij pik, maar 2! Die ze heerlijk op en neer bewoog terwijl ik poppers moest nemen en ze wat uit elkaar haalde om de boel wat op te rekken. Een wederom duivelse actie met een hemels gevoel!
Tijdens het sounden verdewenen ook wat vingers in mijn slavenkut en gebruikte deze satanische non de beweging van de sling om me dieper te neuken.
Het genot werd alleen maar groter, en nadat ik nog wat gevoerd werd moest ik uit de sling op de grond gaan liggen. En daar liggend, met wat poppers gesnoven, zag ik de rubbernun boven me komen staan terwijl ze beval me af te trekken en mijn mond open te doen. En onder haar unfiform zag ik haar heerlijke kutje, waar snel het heerlijke nectar stroomde, zo in mijn mond. Nadat ze was uitgepist, vond ze duideljk dat ik me niet snel genoeg aftrok en pakte ze een vibrator die ze tegen mijn eikel hield terwijl ik uitzicht hield op al haar heerlijkheden. Niet vreemd dat het niet lang duurde voordat ik een werkelijk intens orgasme had. Echt, fantastisch!
Na een beetje bijkomen, ontstond er een gezellig gesprek, waarbij ze wilde weten waar ik de poppers vandaan had die ik had meegebracht omdat die inderdaad (dat was ook de reden) voor haar minder belastend waren als ik ze gebruik, terwijl ze behoorlijk sterk zijn.
Daarna douchen, mijn drankje mee voor onderweg en liet ze me bij de achterdeur uit en ging ik met een zeer voldaan gevoel weer huiswaarts.

Zoals gezegd, ik snap niet waarom er niet eerder over Alice geschreven is. Ze verdient dat absoluut.
Qua uiterlijk: Alice is erg slank, niet te groot, heeft kort haar, kleine borsten.
Ze spreekt redelijk Engels met een russisch accent en staat open voor de meest uiteenlopende fetishes en voorkeuren.

Wat mij betreft een aanrader.
Een recensie waarvan ik kan zeggen dat mijn ervaring (hoewel niet 1 op 1) precies het gevoel beschrijft wat je erin legt! Een geweldige Meesteres! Met recht een Godin.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
http://www.alicemisswow.com/
Totale kosten (in euro)
200
After reading reviews here I decided to take the plunge.
I've an interest in S&M and have tried different ladies that have the s&m signs in the window but found a working lady with a sign and cane don't necessarily make a mistress. When I'm setting €200 down I want to make sure of value for money as opposed to 4 mediocre 15minute sessions.

Contacted Alice confirming her work dates and made an agreement to meet but as the gods' would have it a hotel not having a realistic checking time mean I was running late..rendezvous was posponed an hour.
2 train journeys from Amsterdam Central and a 2km walk due to no taxis i entered the waiting room of Salon261. Friendly welcoming receptionists.

Some ladies walked through reception and they looked top notch!

Alice came to collect me from reception and was breathtaking..beautiful but with an air of superiority about her. Id already outlined my wishes and was delighted at the prep that she went to. Feminised and tied up helpless and at her mercy its strange but I didn't once feel uncomfortable or wanting to back out.
my prepercivied limits were reached and welcoming tested and nudge until I was asking, indeed begging, for more.
Nice chat afterwards to allow me to recover and then out the door.
Guess my search for the ultimate mistress has been fulfilled!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Naar aanleiding van positieve berichten hier en een veelbelovende advertentie op kinky maar een bezoek gebracht aan deze meesteres uit Moldavië. Na een tip van Kinkfan (nogmaals dank) een flesje sterke poppers gekocht en meegebracht. Blijkbaar had zij hem ook al aangeschaft want we haalde ze tegelijkertijd tevoorschijn. Dat was wel geestig. Later gaf ze me nog de tip om zelf meegebrachte volle condooms mee te nemen zodat ze die aan me kon voeren. Hmm, waar heb ik dat eerder gelezen.

Verder een aardige dame. We hebben wat, voor mij, nieuwe dingen geprobeerd die best bevielen. Afbinden deed ze als de beste. Wat ik alleen erg jammer vond is dat de flow er niet echt in zat. Ik heb er zelf een hekel aan als ik poppers krijg en er gebeurt vervolgens niets. Daar lig je dan vastgebonden naar het plafond te staren terwijl zij bezig is met dingen pakken, voorbereiden of schoon te maken. Heb bijna het volle uur met een poppers masker op gelegen. Soms tijdens de actie maar ook best vaak terwijl ik lag te wachten op de volgende handeling. Van het meeste wel genoten maar doordat ik niet in de flow kwam vond ik het overall wat minder geslaagd. Ook niet alle afspraken (waren er maar twee) zijn nagekomen. Dat was ook wel jammer. Aardige dame maar voor mij geen wow effect.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
http://www.alicemisswow.com/
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat ik nog wat open items op mijn bucketlist had staan eind augustus de stoute schoenen aangedaan en een afspraak gemaakt met Alice Miss Wow. Zij heeft een kinky room bij Salon 261 in Alphen a/d Rijn. Bij het maken van de afspraak alvast wat wensen besproken en haar gevraagd om een specifieke latex outfit " the latex Nun from Hell" aan te trekken.
Op de dag zelf was ik iets te vroeg in de salon, geen probleem, gewacht in een comfortabele stoel met een drankje erbij. Na een tijdje kwam ze binnen precies gekleed zoals ik haar verzocht had en ze nam me mee naar haar kinky room. Vanwege het uitzicht was het op zich al een genot om achter haar aan te lopen.
In haar kamer nog even kort de details doorgenomen, een snelle douche en het spel kon beginnen.
Ik had gekozen voor de opblaasbare latex bodybag met 3 openingen…. Als eerste kreeg ik een electro buttplug in, hierna kreeg ik latex kousen, lange latex handschoenen en een latex masker op waarna de bodybag dichtgeritst werd en opgeblazen. Ik lag volledig ingepakt ter beschikking van de Meestere
Het spel kon beginnen. Tepelklemmen werden aangebracht, vacuümpomp op mijn pik, de bedrading werd aangesloten op de erostek powerbox en de stroom ging erop…
Heerlijke sensaties golfden door mijn onderlichaam, na een tijdje werd de vacuümpomp afgedaan en vervangen door een electrosound in mijn pik en rond mijn ballen, alles met inachtneming van de juiste hygiene. Af en toe kroop ze boven op me voor een stevige portie facesitting! Aan het eind een heerlijk orgasme en daarna werd ik langzaam teruggebracht uit de droom. Douchen en een gezellig na gesprek maakten mijn eerste bezoek compleet. Ik ga binnenkort weer!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan