WHEM Alice, Privé ontvangst, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thanks @hellraiser666 , klopt idd.

Ondanks wat gepiel met prijsjes (een vluggertje via de 2de link is voordeliger), lengte (5cm verschil), leeftijd (2 jaar verschil) en afkomst (Italië bij de een en Oost-Europa bij de ander, een veelgebruikte), ben ik nog altijd wel nieuwsgierig naar ervaringen met deze dame.

Ik ging een beetje appen met haar en vroeg of ze van 160 naar 165 is gegroeid tussen het maken van beide advertenties.

Ik kreeg dit als antwoord: 'Maybe it's not me, or maybe I work with two different agencies or maybe ....'

Niet heel geruststellend ?
De foto's zijn aantrekkelijk, maar na het app contact laat ik haar maar even links liggen.

Ik ben er well gewest een tijdje geleden kort voor de lockdown. Het is de dame van de foto's, vooral 2,6,10 en 12 een reel build. de tattoos klopt ook.
Het is een stil meisje, een beetje verlegen maar ok ervaren. verwatch geen GFE maar ze doet wat afgesprken is.

Thanks @hellraiser666 , klopt idd.

Ondanks wat gepiel met prijsjes (een vluggertje via de 2de link is voordeliger), lengte (5cm verschil), leeftijd (2 jaar verschil) en afkomst (Italië bij de een en Oost-Europa bij de ander, een veelgebruikte), ben ik nog altijd wel nieuwsgierig naar ervaringen met deze dame.
let ook op de verschillende telefoonnummers ?

Nu onder de naam van Victoria in Alkmaar bezig. Ze is nog beter geworden, nu 170 euro.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan