- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alice-new-266.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik heb geprobeerd te kijken of er al een topic over haar bestond, maar ik kon niets vinden. Dus ik denk dat dit haar eerste review hier is en ik hoop niet de laatste. (Op de Franse site zijn er al topics over haar.) Als ik de beste vriendin die ik zou willen hebben zou moeten beschrijven, dan zou het Alice zijn. Ze doet er alles aan om je op je gemak te stellen, terwijl ze je tegelijkertijd genoeg plaagt om je op te winden. Ze houdt meer van soft, maar op dat moment vindt ze het helemaal niet erg om hard genomen te worden (ze vraagt er zelfs om). Ze heeft veel standjes geprobeerd om al haar plekjes te ontdekken en kust je alsof er geen morgen is, ze geeft zich helemaal aan je over. Daarna laat ze je je gezonde drankje in haar mond of op haar borst spuiten (geen extra's). Dan kleed ik me aan en voordat ik vertrek geef ik haar nog een paar diepe, sensuele kusjes, alsof ik afscheid neem van mijn vriendin. Dit meisje is best gevaarlijk voor me, dus ik zal haar met mate nemen, anders zit ik aan het einde van de maand misschien wel zonder geld.
Dat is haar recensie op Youppie.
Alice Ukrainian | Youppie.net
Alice Ukrainian. J'ai rendu visite à cette charmante jeune femme hier 😅 C'était au célèbre hôtel Jette Sky Apart. Ma visite a été très positive. Elle ét
youppie.net
Dat is haar recensie op Youppie.